۰

چند بومی در عسلویه استخدام شدند؟

فرماندار عسلویه از اشتغال 100 نیروی بومی عسلویه در صنعت نفت طی چهار ماه اخیر خبر داد.
چند بومی در عسلویه استخدام شدند؟
به گزارش ميزنفت به نقل از فارس، عبدالله نادری صبح امروز در نشست با امام جمعه و روحانیون شهرستان عسلویه با اشاره به خدمات مهم و ارزنده دولت اظهار داشت: اینکه عده‌ای بخواهند کارها و خدمات دولت را ساده‌انگارانه و کوچک توصیف کنند قابل قبول نیست و دور از اخلاق و انصاف است.

فرماندار عسلویه با اشاره به عقلانی بودن نگاه دولت در انجام امور خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات و تحریم‌های ظالمانه که علیه نظام جمهوری اسلامی بسته شده است، دستگاه اجرایی کشور توانسته با  اتخاذ سیاست‌های مناسب نقش موثری در کنترل تورم و ایجاد سرمایه‌گذاری برای همگان فراهم کند.

وی با بیان اینکه عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای قابل تقدیر و ستایش است تصریح کرد: با تایید مقام معظم رهبری، برجام به یک قانون تبدیل شده است و همه باید به قانون احترام بگذارند ظاهرا هنوز عده‌ای در کشور قانون را قبول ندارند.

فرماندار شهرستان عسلویه با بیان اینکه اشتغال به عنوان اولویت اصلی در برنامه‌های مسئولان عسلویه مطرح است یادآور شد: در چهار ماه اخیر تعداد 100 نفر از نیروهای بومی در مجموعه صنعت مشغول به کار شده‌اند که 26 نفر از آنان به صورت رسمی به کار گرفته شده است.

نادری به تلاش در راستای توسعه متوازان بخش‌های مختلف شهرستان با بخش صنعت گفت: سرمایه‌گذاری در امور زیربنایی از قبیل راه، بهداشت و سلامت و آموزش تنها بخشی از خدمات دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان در دو سال اخیر بوده است که انجام این قبیل کارها باعث تقویت نشاط و شادی در بین مردم شده است و افزایش رضایت‌مندی را در پی داشته است.

وی با تاکید بر جایگاه مهم روحانیت در رشد و توسعه فرهنگ اظهار داشت: نقش‌آفرینی علما در ترویج حقوق شهروندی و آشنایی مردم با قوانین و مقررات موجود در جامعه، بیانگر پایگاه مهم روحانیت در اجتماع است.

انتهای پیام/2451/ک30/پ3003http://fna.ir/6ND45U
 
دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 10689
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *