۰
کارکنان نفت کردستان در دوره های آموزشی

طرح عراق برای آموزش کارکنان

شرکت استرلینگ گروپ که یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه ارائه خدمات صنایع نفت است، با مشارکت مرکز انرژی عراق و اتحادیه اروپا، کارکنان صنعت نفت و گاز عراق را در زمینه مدیریت ریسک آموزش دهد تا صنعت نفت عراق دارای کارکنان ماهر و کارآزموده ای شود.
کارگران نفت عراق - میز نفت
کارگران نفت عراق - میز نفت
به گزارش ميزنفت به نقل از ترید عربیا، متخصصان شرکت استرلینگ گروپ مستقر در امارات متحده عربی قرار است یک دوره 3 روزه آموزشی را در زمینه مقابله با ریسک های بخش انرژی جهان در مرکز آموزشی این شرکت در اربیل کردستان برگزار کند.

این دوره که با همکاری و مشارکت وزارت منابع طبیعی اقلیم خودمختار کردستان عراق برگزار خواهد شد، با هدف آموزش کارکنان صنعت نفت عراق خواهد بود و شامل اصول مربوط به مدیریت ریسک در پروژه های انرژی است.
این دوره آموزشی همچنین شامل کارگاه هایی است که در آن متخصصان استرلینگ گروپ در خصوص اصول ساختاری مدیریت ریسک و موضوعات مرتبط با آن سخنرانی خواهند کرد.

مشارکت و همکاری بین استرلینگ گروپ و وزارت منابع طبیعی اقلیم کردستان عراق با هدف تسهیل توسعه بیشتر بخش انرژی عراق و ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان و متخصصان صنعت نفت عراق خواهد بود.

آنگوس نیل مدیر عامل استرلینگ گروپ در این باره تاکید کرد: ما نقش مهمی برای کاهش ریسک و تامین سلامت مشتریان و کارکنان و پیمانکاران خود داریم و همچنین نقش مهمی برای حفاظت از محیط زیستی داریم که در آن فعالیت می کنیم.

وی افزود: برنامه های آموزشی ما به خصوص نیازهای مختلف حرفه ای مربوط به صنعت نفت و گاز را طی سال های آینده برطرف خواهد کرد. این مساله اهمیت زیادی دارد که کارکنان صنعت نفت و گاز که در معرض خطر های احتمالی قرار دارند با مهارت ها و دانش لازم و کافی مجهز شوند تا از هر گونه آسیب احتمالی جلوگیری شود.

کار و تلاش با مشارکت نهادهایی مثل وزارت منابع طبیعی کردستان عراق این مساله را اطمینان می دهد که برنامه آموزشی ما در مسیر درستی برای تامین اهداف آتی صنعت انرژی منطقه قرار دارد.
 
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۴
کد مطلب: 10993
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *