۰
۹
نامه کارکنان صنعت نفت به رئیس جمهور

28 اسفند شد اما از حقوق خبری نشد!

مدتهاست حقوق کارکنان در روز دوم و سوم هر ماه پرداخت می شود و از سوی دیگر ساعات اضافه کاری کارکنان بخشهای فنی و فرآورشی با یک دستورالعمل و بخشنامه کاهش بودجه کسر شده و کسی علت آن را بیان نداشته و جبران زحمات کارگران و کارمندان مذکور نمیشود.
28 اسفند شد اما از حقوق خبری نشد!
به گزارش ميزنفت ، تعدادی از کارکنان شاغل در مناطق نفتخیز جنوب در نامه ای به رئیس جمهور نسبت به وضعیت مالی کارکنان شرکت ملی نفت و عدم واریز حقوقشان اعتراض کردند. در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر روحانی
رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم.

با احترام و بدون هر گونه مقدمه و موخره به استحضار حضرتعالی می رساند امروز چهارشنبه مورخ 26 اسفندماه 1394 تا این لحظه حقوق به حق کارکنان خدوم و سختکوش صنعت نفت واریز نشده چنانچه اهم این زحمتکشان در عرصه تولید جان برکف و دست بر شیرهای تولید نفت با پایین ترین حقوق انجام وظیفه می نمایند و هنوز محتاج وجوه رایانه های دولت میباشند .سال گذشته نیز با کمال تاسف شاهد آن بودیم حقوق کارکنان در آخرین روز سال یعنی شب 29 اسفند پرداخت شد.

گوش شنوایی در وزارت نفت برای بیان نابرابری حقوق و هزینه های زندگی قشر پایین دست بخصوص کارکنان عرصه تولید وجود ندارد و هیچکس پاسخگوی نیازها و کمبودهای این قشر که اهم آنها در کارخانجات فرآورشی جنوب کشور شاغلند  نیست.

جناب رئیس جمهور
بسیاری از همکاران صنعت نفت به دولت تدبیر و امید رای دادند چون روزنه ای از امید را مشاهده نمودند ولی با بی تدبیری هرچه تمام تر مسولانی که هیچ حمایتی از رای دهندگان به دولت و نیروی انسانی تلاشگر نمی کنند زحمات این دولت و دولتمردان نادیده گرفته میشود.در هیاهوی تحریم های ظالمانه این کارکنان با حیا و با غیرت صنعت نفت بودند که بدون هیچ چشمداشتی مردانه در مقابل سختی ها ایستادند و گوش به فرمان امام خود با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد داخلی بر مشکلات فائق آمدند و همچنان نیز بر وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پافشاری می نمائیم.

اکنون که به شکرانه توکل بر خداوند متعال تحریم ها برداشته شده انتظارخادمین صنعت نفت این بود که اوضاع معیشتی کارکنان بهبود یابد ولی هر روز شاهد بی حرمتی به کارکنان پایین دست تولید و صنعت نفت هستیم.

مدتهاست حقوق کارکنان در روز دوم و سوم هر ماه پرداخت می شود و از سوی دیگر ساعات اضافه کاری کارکنان بخشهای فنی و فرآورشی با یک دستورالعمل و بخشنامه کاهش بودجه کسر شده و کسی علت آن را بیان نداشته و جبران زحمات کارگران و کارمندان مذکور  نمیشود.

علی ایحال از محضر حضرتعالی تقاضا داریم ضمن بررسی موضوع ، نسبت به تجدیدنظر در انتصاب مقام عالی وزارت نفت با توجه به صیانتی بودن نفت و سرمایه عظیم متخصص و فنی نیروی انسانی اقدام عاجل بفرمائید.

و یادمان نرود اینان همان سختکوشانی بوده و هستند که به فرمان حضرت امام (ره) شیرهای نفت را بستند...


از طرف تعدادی از کارکنان شاغل در مناطق نفتخیز جنوب

 
رونوشت :
- دفتر مقام معظم رهبری جهت استحضار
- آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
- دکتر علی لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب: 12533
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با خیلی از همکاران خداخدا می کردیم که زنگنه رای اعتماد نیاره با توجه به سابقه قبلیش تو نفت می دونستیم این بلا سرمون میاد.منتهی تفاوت این دوره لا دوره های قبل ایشون اینه که علاوه بر اتخاذ سیاستهای ضد پرسنل نفت عملا مدیران بی کفایت و نالایق رو از پایین تا بلای سازمان منصوب کرده.
پتروشیمی
Iran, Islamic Republic of
بقیه نفتیها چی فقط مناطق؟؟
Iran, Islamic Republic of
موافقم
Iran, Islamic Republic of
من هم موافقم
نفت و گاز پارس
موافقيم
امید-اقماری
با سلام...خدممتان عارضم که هر چند بنده به آقای روحانی رای ندادم و نخداهم داد و حتی برای فرد دیگری تبلیغات خواهم کرد،اما بدانید که خانه از پای بست ویران است.... هر چند الان دیگه مشخص شده و روشن است که از برجام و رفع تحربم ها بخاری بلتد نشده است، لکن همین اشاره به رفع تحریم ها و اتمامح حجت برای دولتی که تمامی رفع مشکلها را به رفع تحریم ها و برجام گره زده بود خود کفابت است....دولتی که تمام وزرایش الان باید بازنشسته باشند...دولتی که جوانگرایی در آن مرده است....شک نکنید بقیه وزارتخانه ها هم وضعیتی مثل نفتت دارند و امیدی به اصلاح امور نیست...دوستان بیایید باور داشته باشیم و قبول کنیم که دولت فعلی فاقد پارادایم و خط مشی اقتصادی است و نگاهش تنها و تنها به خارج ایت تا شاید فرجی بشود....بیایید قبول کنیم که مشکل نه از زنگنه که از خود روحانی است...سوال من این است که مگر همین آقای روحانی در زمان دبیری شورای امنیت ملی ب رئیس جمهور وقت در مورد خسارت بار بودن قرارداد کرسنت نامه نزد؟؟؟ پس چرا ب.ز را به عنوان وزیر معرفی کرد و تمام آبروی خود را صرف رای آوردن او کرد؟؟؟دوستان باور داشته باشیم روحانی کاره ای نیست و ب.ز وزیر پدرخوانده جریان کارگزاران است...پدرخواتده ای که همین چندی پیش 47 میلیون رای روحانی را متعلق به خود می دانست.... با این وصف نامه زدت به روحانی و رئیس مجمع تشخیص کاری بیهوده است و البته کمی مضحک و به نظرم تنها و تنها برای اتمام حجت با دولت این نامه خوب است....به تظرم از دفتر مقام معظم رهبری و نمابندگان مخالف و نه همه نمایندگان دنبال شود، به نتایج مطلوبتری خواهیم رسید....
به امید فردای بهتر....
Iran, Islamic Republic of
موافقم
ن
Iran, Islamic Republic of
موافقم
حسین
Iran, Islamic Republic of
فلات قاره ایها هم بسیار موافقند