۰

صادرات روزانه 20 هزار تن ال پی جی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مدیریت فروش ال پی ج تولید شده توسط مجتمع گاز پارس جنوبی به شرکت بازرگانی گاز ایران واگذار شد.
پارس جنوبی - عصر نفت
پارس جنوبی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، مسعود حسنی،‌ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، ضمن بیان مطلب فوق، افزود: با اجرایی شدن این کار درآمدهای ارزی شرکت ملی گاز افزایش پیدا خواهد کرد و راحتتر اقلام مورد نیاز خارجی را تهیه خواهید کرد.

وی ادامه داد: به این صورت روزانه حدود ٢٠ هزار تن ال پی جی در روز تولید خواهد شد که با فروش آن درآمد بسیار خوبی برای شرکت ملی گاز إیجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تا پیش از این عملا از محل فروش ال پی جی تولید شده در فازهای ٦، ٧ و ٨ و همچنین ٩ و ١٠ پارس جنوبی درآمدی برای شرکت ملی گاز به وجود نمی آمد.

مسعود حسنی تصریح کرد: امیدواریم روزی برسد که درآمد تمامی محصولات مانند ال پی جی، میعانات گازی و اتان و دیگر محصولات مربوط به شرکت ملی گاز باشد.

وی ادامه داد: بهترین روز برای شرکت ملی گاز روزی است که خوراک پاالایشگاه را با قیمت واقعی از تامین کننده بخریم و محصولاتمان را هم با قیمت واقعی و مصوب صادراتی بفروشیم. شرکت ملی گاز باید با جدیت برای دستیابی به این هدف تلاش و پیگیری کند.

وی اظهار داشت: شرکت بازرگانی گاز ایران با توانمند شدن در زمینه فروش ال پی جی در دنیا می تواند علاوه بر کمک به مجتمع گاز پارس جنوبی کمک حال شرکت‌های پتروشیمی که ال پی جی تولید می‌کنند نیز باشد. که این امر نیازمند تعامل بیشتر محتمع گاز پارس جنوبی و شرکت بازرگانی گاز ایران است.


منبع : آنا
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 17869
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *