۰

تجربه سیاه رانندگان انگلیسی

میز نفت - با رکوردزنی قیمت بنزین در انگلستان، رانندگان انگلیسی در یک شوک فرو رفتند تا سیاه ترین روز بنزینی در انگلستان هم تجربه شود.
پمپ بنزین انگلیس | میز نفت
پمپ بنزین انگلیس | میز نفت
به گزارش میز نفت، بهای هر لیتر بنزین در انگلستان به 142 سنت  رسیده است که از بالاترین قیمت بنزین در سالهای اخیر بیشتر است. در سال 2012 قیمت بنزین بالاترین رقم را ثبت کرده بود که قیمت دیروز بنزین در پمپ بنزین ها، رکورد سال 2012 را شکست.

 قیمت بنزین در انگلیس به قدری افزایش یافته که کارشناسان از این مسأله به عنوان روز سیاه رانندگان این کشور یاد می‌کنند.هر لیتر سوخت هم 146 پنس به رانندگان تحویل می‌شود. افزایش قیمت حامل‌های انرژی باعث شده تا فشار تورمی روی خانوارها و شرکت‌های انگلیسی بیش از پیش افزایش یابد.

تا پیش از این هم مردم انگلیس با سیل سنگین تورم ناشی از افزایش قیمت گاز و برق مواجه شده بودند همه این مسائل در کنار هم در حال در هم کوبیدن قدرت خرید مردم این کشور است.

سایمون ویلیامز سخنگوی شرکت آر‌ای سی می‌گوید این یک روز واقعا سیاه برای رانندگان انگلیس است ما امیدوار بودیم دیگر از سال 2012 به بعد چنین روزی را شاهد نباشیم.

وی تأکید کرد: این اتفاق از نظر مالی به بسیاری از خانوارهای انگلیسی آسیب خواهد زد و هیچ شکی نیست که تبعات آن دامن بهبود اوضاع اقتصادی در انگلیس را خواهد گرفت.

وی تأکید کرد:‌ در صورتی که قیمت نفت به 100 دلار برسد به سادگی قیمت سوخت در انگلیس از 150 پنس در هر لیتر عبور خواهد کرد.

 
شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 31484
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *