۰

کاهش دکل‌های نفتی آمریکا

میز نفت - در ماه جولای و برای هشتمین ماه متوالی، شرکت‌های نفتی آمریکایی تعداد دکل‌های فعال نفتی خود را کاهش داده‌اند.
دکل‌های نفتی آمریکا | میز نفت
دکل‌های نفتی آمریکا | میز نفت
به گزارش میز نفت ، موسسه بیکر هاگز، گزارش داد که در ماه جولای و برای هشتمین ماه متوالی شرکت‌های نفتی آمریکایی تعداد دکل‌های فعال خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاهش دادند. البته برای نخستین بار در سه ماه گذشته، تعداد دکل‌های گازی در آمریکا افزایش یافته است.

در هفته منتهی به روز 28 جولای تعداد دکل‌های نفتی و گازی آمریکا 664 واحد بود که کمترین میزان در بیش از یک سال گذشته به‌شمار می‌رود.

بیکر هاگز اعلام کرده که تعداد دکل‌های نفتی و گازی آمریکا نسبت به 12 ماه پیش، 13 درصد معادل 103 دکل کاهش یافته است.طی هفته گذشته هم تعداد دکل‌های نفتی آمریکا به 529 واحد رسیده و تعداد دکل‌های گازی این کشور 128 واحد بود.

 به‌طور کلی در ماه جولای تعداد دکل‌های نفتی فعال آمریکا 16 واحد کمتر شد و تعداد دکل‌های گازی این کشور 4 عدد اضافه شد.

سازمان اطلاعات انرژی آمریکا گزارش داده که علیرغم کاهش قیمت حامل‌های انرژی به خصوص گاز، تولید نفت آمریکا نسبت به سال گذشته 700 هزار بشکه در روز افزایش یافته و به 12.6 میلیون بشکه در روز رسیده است. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که تولید نفت این کشور در سال آینده به 12.9 میلیون بشکه در روز خواهد رسید.

به گزارش فارس، تعداد دکل‌های نفتی و گازی از این جهت اهمیت دارد که مبنای روند تولید نفت و گاز در ماه‌های آینده خواهد بود.



منبع : فارس 
دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب: 35764
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *