۰

تعداد دکل‌های نفتی آمریکا افزایش یافت

میز نفت - بر اساس آمار ارائه شده، تعداد دکل‌های نفتی ایالات متحده برای اولین بار از ماه نوامبر افزایش پیدا کرده است.
دکل‌های نفتی آمریکا | میز نفت
دکل‌های نفتی آمریکا | میز نفت
به گزارش میز نفت ، شرکت خدمات انرژی بیکر هیوز (BKR.O) در گزارش خود در روز جمعه اعلام کرد که تعداد دکل‌های نفتی ماهانه ایالات متحده برای اولین بار از نوامبر پس از اینکه عملیات حفاری برای سومین هفته متوالی دکل‌های حفاری اضافه کرد، افزایش یافت.

تعداد دکل‌های حفاری نفت و گاز که نشانه اولیه تولید آتی است، در هفته منتهی به ۲۷ اکتبر با یک واحد افزایش به ۶۲۵ واحد رسید. تعداد سکوهای نفتی ایالات متحده در هفته گذشته با دو واحد افزایش به ۵۰۴ رسید، در حالی که سکوهای گازی با یک واحد کاهش به ۱۱۷ رسید.

برای این ماه، عملیات حفاری دو دکل را اضافه کرد که برای اولین بار از ماه مارس تعداد کل نفت و گاز را افزایش داد. در ماه اکتبر، تعداد دکل‌های حفاری نفت در اولین افزایش ماهانه خود از نوامبر تا کنون دو سکو افزایش یافت، در حالی که تعداد دکل‌های گازی برای دومین ماه متوالی یک سکو افزایش پیدا کرد.بیشتر بخوانید:  مجوز مجلس به دولت برای صادرات نفت و گازقراردادهای آتی نفت آمریکا پس از افزایش حدود ۷ درصدی در سال ۲۰۲۲، تا کنون حدود ۶ درصد افزایش داشته است. در همین حال، پس از افزایش حدود ۲۰ درصدی در سال گذشته، در سال جاری تاکنون حدود ۲۸ درصد کاهش یافته است.


منبع : انرژی پرس
شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 36198
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *