۰

وزارت نفت پول بدهد!

میز نفت - ​رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود اعتبارات و تعهدات وزارت نفت در سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر عملیاتی شود.
به گزارش میز نفت به نقل از مهر، ابراهیم رضایی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان با حضور استاندار بوشهر، معاونان عمرانی و اقتصادی و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر اظهار داشت: دستور اصلی جلسه بررسی مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به بوشهر در اسفند ماه ۱۴۰۱ بود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش استاندار و معاونان وی و رئیس سازمان برنامه در جلسه مذکور، گفت: خوشبختانه در سفر دوم رئیس جمهور به بوشهر طرح‌ها و برنامه‌های مهمی مصوب شد که از جمله آن ۶ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان تعهدات وزارت نفت در این سفر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجموع حدود ۹ هزار میلیارد تومان تعهدات دولت در سفر اسفند ماه سال ۱۴۰۱ به استان بوشهر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تخصیص اعتبارات و تعهدات وزارت نفت در سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر گفت: اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به بوشهر مورد تأکید قرار گرفت و توجه و تمرکز مدیریت اجرایی استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به این موضوع است.

وی عملیاتی شدن پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز، اجرای تعهدات وزارت بهداشت و درمان و تأمین اجتماعی و تخصیص اعتبارات عوارض آلایندگی را از دیگر موضوعات جلسه مجمع نمایندگان استان با استاندار دانست و افزود: این مسائل به صورت ویژه در دستور کار مسئولان استان بوشهر قرار دارد و تلاش می‌شود با همکاری مشترک مطالبات مردم محقق شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرایی شدن طرح‌های مهم در حوزه عمرانی و اقتصادی استان بوشهر اضافه کرد: در تخصیص بودجه عمرانی استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ تلاش قابل توجهی شده و در سال گذشته ۸۴ درصد اعتبارات عمرانی استان بوشهر تخصیص یافته که قابل تحسین است.

رضایی با اشاره به ارائه گزارش وصول و تخصیص مالیات بر ارزش افزوده در این جلسه، تصریح کرد: در زمینه مشکلات و کمبودهای حوزه درمان گزارشی ارائه و بر توجه به حل این مسئله مهم تأکید شد.
شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 35835
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *