۰

پیش بینی نفت 150 دلاری

میز نفت - بانک سرمایه‌گذاری جی‌پی‌مورگان پیش‌بینی می‌کند قیمت نفت خام برنت به خاطر تقاضای بالا و کمبود عرضه تا ۱۵۰ دلار در هر بشکه افزایش یابد.
قیمت نفت | میز نفت
قیمت نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت ، بانک سرمایه‌گذاری جی‌پی‌مورگان در جدیدترین پیش بینی خود از افزایش قیمت نفت خام برنت تا 150 دلار در هر بشکه خبر داده است. این خبر در روز دوشنبه و پس از بررسی روند یکنواخت افزایش قیمت نفت اعلام شده است.

پیش‌بینی این بانک سرمایه‌گذاری منطبق بر روند بازارهای جهانی نفت است که افزایش یکنواخت قیمت نفت را نشان می‌دهند. قیمت نفت خام برنت به خاطر تقاضای بالا و کمبود عرضه، رو به افزایش است.

پیش بینی جی‌پی‌مورگان در شرایطی صورت گرفته که دنیا شاهد بهبود اقتصاد از بحران کروناست و مصرف انرژی در بخش‌های مختلف رو به افزایش است. افزایش مداوم تقاضا برای نفت و سایر حامل‌های انرژی بر قیمت نفت تاثیر گذاشته است.

پیش بینی این بانک سرمایه گذاری یکی از چندین نشانه روند خوشبینانه بازار جهانی نفت است. اما باید دید این افزایش قیمت چگونه بر اقتصاد کلان تاثیر می‌گذارد و آیا در بلند مدت هم ادامه خواهد داشت؟ در حال حاضر سرمایه‌گذاران و سهامداران بازار به دقت تحولات بازارهای نفت را زیر نظر دارند.



منبع : تسنیم
سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 36032
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *