۰

پیشنهاد بنزین 50 هزار تومانی!

میز نفت - محمدرضا باهنر، فعال سیاسی اصولگرا از پیشنهاد عجیبی رونمایی کرده است. او می‌گوید می‌توانیم در ازای یارانه ۱۰ میلیونی بنزین را لیتری ۵۰ هزار تومان به مردم بفروشیم و این راهکار را تنها روش درست برای منصفانه کردن قیمت بنزین می‌داند.
محمدرضا باهنر | میز نفت
محمدرضا باهنر | میز نفت
به گزارش میز نفت، نماینده ادوار مجلس و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین دراین باره می‌گوید: «برای چنین کاری دولت باید حساب شده حرکت کند و مردم را در جریان تصمیم‌های خود بگذارد نه که مانند دولت قبل اعلام کند که صبح جمعه متوجه گرانی قیمت بنزین شده است.»

به گفته وی، دولت باید مردم را آماده کند؛ اگر خودروی عمومی و اتوبوس و تاکسی و مترو به اندازه کافی باشد مردم کاری ندارند که دولت کیست و دولت را قبول دارند یا نه بلکه مردم به این مساله فکر می‌کنند که اگر از خانه خود بیرون بیایند و دم در خانه سوار وسیله حمل و نقل عمومی بشوند به موقع به محل کار خود می‌رسند و کاری با اینکه تصمیم‌گیر کیست ندارند اگر دولت تصمیمی بگیرد که که معدل‌اش به نفع مردم باشد، مردم هم همراهی می‌کنند و کاری ندارند که چه کسی این تصمیم را گرفته است؟ اینکه امروز به مردم بگوییم بنزین ۳ هزار تومانی را ۶ هزار تومان می‌کنیم و شاید به شما یارانه بدهیم شاید نه قطعا مردم عصبانی می‌شوند.
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 36125
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *