۰
۲

صدای اوجی را داریم!

میز نفت - ​ نماینده سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس اظهار داشت: وزیر فعلی نفت در دوران دولت گذشته خود منتقد عدم توسعه LPG در زمان مسئولیت آقای زنگنه در وزارت نفت بود اما امروز این کار را انجام نمی‌دهد.
صدای اوجی را داریم!
به گزارش خبرگزاری آریا، علی اصغر عنابستانی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، 15 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: زمانی که در دولت قبل به دنبال طرح استیضاح وزیر نفت بودیم از آقای اوجی به عنوان یکی از کارشناسان مطلع دعوت کردیم و یکی از انتقاداتی که ایشان به دوران وزارت آقای زنگنه وارد کردند و صدای اظهارات ایشان نیز موجود است موضوع عدم توسعه LPG به دلیل تأمین نظر مافیای کپسول‌های واردات CNG بود.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس ادامه داد: وقتی آقای اوجی در دولت فعلی وزیر شد متعهد شد LPG را توسعه دهد حالا با دلایلی که ظاهراً از نظر ایشان دلایل درستی است کار را انجام نمی‌دهد اما از نظر من باید توسعه LPG انجام شود و دوستان در کمیسیون باید موضوع را پیگیری کنند.
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 36281
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
استانداردهای دوگانه، سیاسی کاری و بی تعهدی، ای کاش و ای کاش، مدیران دولتی، اگر تخصص ندارند، حداقل تعهد را داشتند. متاسفانه بی تعهدی آنان، بسیار بیشتر از نادانی و بی تخصصی شان به کشور لطمه میزند.
امیر
Iran, Islamic Republic of
آقای جواد اوجی نتایج عملکرد ضعیف خود را خواهد دید.