۰

قطعی گاز سی ان جی؛ شاید!

میز نفت - سالاری نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره احتمال تکرار قطع گاز جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در فصل زمستان سال جاری گفت: پارسال مقطع کوتاهی این اتفاق افتاد و دلیل آن ناترازی در مصرف و تولید گاز بود؛ سال گذشته زمان کوتاهی برخی جایگاه‌ها را برای حفظ فشار از دست دادیم و دوباره برگشتیم. قطع گاز امسال، قابل پیش بینی نیست.
به گزارش میز نفت، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی رقم مصرف و تولید بنزین را در حال حاضر بیش از ۱۱۰ میلیون لیتر اعلام کرد و گفت: فعلا تولید و مصرف تقریبا سربه‌سر است.

سالاری نسب درباره احتمال تکرار قطع گاز جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در فصل زمستان سال جاری گفت: پارسال مقطع کوتاهی این اتفاق افتاد و دلیل آن ناترازی در مصرف و تولید گاز بود، اکنون بالاترین میزان تولید و مصرف گاز را در همسایگان داریم، سال گذشته زمان کوتاهی برخی جایگاه‌ها را برای حفظ فشار از دست دادیم و دوباره برگشتیم.

وی یادآور شد: قابل پیش‌بینی نیست که امسال چه اتفاقی می‌افتد، اما ما  آمادگی کامل را داریم، مسئولیت ما رساندن سوخت مایع به نیروگاه‌ها، صنایع و حمل و نقل است و مشکلی از این بابت نداریم.

قطعی گاز سی ان جی؛ شاید! - میز نفت
چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 36480
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *