۰

تشکر دولت از اطلاعات سپاه

میز نفت -سپهر خلجی صبح امروز _چهارشنبه 11 اسفندماه_ در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص استرداد اموال بابک زنجانی اظهار داشت: به خصوص در دوره گذشته تاخیر وجود داشت اما در دو سال گذشته با همکاری همه ادارات با سیستم قضایی پیشرفت قابل توجهی داشته است.
سپهر خلجی | میز نفت
سپهر خلجی | میز نفت
به گزارش میز نفت ، وی افزود: بانک مرکزی و وزارت نفت و از همه مهمتر اقدام جهادی برادران ما در اطلاعات سپاه نقش تعیین کننده ای در بازگشت این اموال داشت. جا دارد از تمام افرادی که در قوه قضائیه برای به نتیجه رسیدن این پرونده زحمت کشیدند تشکر کنم، این کار نشان داد که اگر همکاری، همدلی و همکاری بین دستگاه های مختلف در موضوعات مختلف وجود داشته باشد قطعا این پرونده ها به نتیجه مطلوب می رسد.

خلجی وی با بیان اینکه باید از قاضی شجاع این پرونده که این پرونده را به نتیجه رساند، تشکر ویژه کرد، خاطرنشان کرد: از دو سال پیش احساس می شد که در سایر ادارات مقاومت شد که این کار به نتیجه نرسد، اما همکاری که در این دو سال شکل گرفت نمونه خوب و موفقی بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره جزئیات این پرونده گفت: برخی از اموال و دارایی های خارج شده با یک کار جهادی در اطلاعات سپاه برای شناسایی این اموال و دارایی ها انجام شد. در این راستا هم وزارت نفت و هم بانک مرکزی در این مسیر کمک کردند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه امروز رئیس جمهور در جلسه دولت از همه کسانی که در جمع آوری این پرونده نقش داشتند، تشکر کرد، درباره اینکه آیا این اموال به خزانه واریز شده است یا خیر، گفت: اجازه دهید دستگاه قضایی که متولی پرونده است در این مورد تصمیم گیری کند. همانطور که رئیس قوه قضائیه و سایر ادارات در این یکی دو روز اعلام کرده اند، اطلاع دهید. این موضوع به تدریج از سوی مسئولین اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع : به گزارش میهن تجارت
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 37203
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *