۰
علی آبادی مطرح کرد:

پیشنهاد جدید مپنا به وزارت نفت

مدیرعامل شرکت مپنا گفت: با توقف توسعه میدان فروز B به دستور وزیر نفت، آمادگی مپنا را برای توسعه چند میدان نفتی به وزارت نفت ارائه کرده ایم که یکی از این میدان ها میدان نفتی اسفندیار است.
پیشنهاد جدید مپنا به وزارت نفت
به گزارش «ميزنفت»، عباس علی آبادی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: وزیر نفت دستور اکید داده که توسعه میادین فقط در میادین مشترک پیگیری شود و میادین مستقل فعلا توسعه نیابند.

وی افزود: با توقف توسعه میدان فروز B به دستور وزیر نفت، آمادگی مپنا را برای توسعه چند میدان نفتی به وزارت نفت ارائه کرده ایم که یکی از این میدان ها، میدان نفتی اسفندیار است.

مدیرعامل شرکت مپنا با بیان "آمادگی متمرکز کردن توانمان را در توسعه میادین مشترک داریم"، گفت: این ظرفیت در شرکت مپنا وجود دارد که در صنعت نفت و گاز همچون صنعت برق، نقش کلیدی خود را در توسعه ایفا کند.

علی آبادی خاطرنشان کرد: منتظر اعلام نظر وزارت نفت برای توسعه میدان نفتی اسفندیار هستیم تا در صورت موافقت این وزارتخانه، کار توسعه میدان را با استقرار دکل حفاری آغاز کنیم.

به گزارش تسنیم، میدان نفتی اسفندیار میدانی مشترک بین ایران و عربستان؛ واقع شده در آبهای خلیج فارس است که عربستان سالهاست روزانه از مخزن نفتی این میدان بهره برداری می کند اما ایران از سال ۸۱ تاکنون در مرحله انتخاب پیمانکار مناسب و تأمین مالی برای توسعه این میدان نفتی است.
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 3833
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *