۰

همسایه جدید وزارت نفت را بشناسید

با توجه به اینکه باز پس گرفتن ساختمان شیشه‌ای تقریبا غیر ممکن است، مسئولان وزارت جهاد کشاورزی در پی ساختن ساختمانی سه قلو در کنار وزارت نفت هستند تا از این پراکندگی در سطح شهر تهران نجات پیدا کنند.
به گزارش «ميزنفت»،البته یکی از این ساختمان‌ها تا هفته جهاد کشاورزی سال آینده کاملا به بهره‌برداری می‌رسد و اکنون معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی به یکی از این ساختمان‌ منتقل شده است.

ساختمان سه قلوی وزارت جهاد کشاورزی که از سال گذشته در دستور کار این وزارتخانه برای راه اندازی و استقرار قرار گرفت در صورت تکمیل باعث می‌شود تا ۱۷ ساختمان پراکنده وزارت جهاد کشاورزی در این مکان متمرکز شوند و همه معاونان این وزارتخانه بدون تلف کردن وقت خود در ترافیک‌های پایتخت در جلسات شرکت کنند.

البته محمدعلی طهماسبی، معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی چند روزی است در طبقه هفتم و هشتم ساختمان سه قلوی وزارت جهاد کشاورزی مستقر شده است.

یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی در این باره اظهار کرد: ساختمان سه قلوی وزارت جهاد کشاورزی همچنان در حال پیشروی است. البته میزان پیشرفت فیزیکی آن نیز به صورت دقیق مشخص نیست و باید از کارفرما پرسید. اما طبقه هفتم و هشتم این ساختمان را تحویل گرفتیم و با توجه به استیجاری بودن ساختمان معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، این معاونت در ساختمان جدید وزارت جهاد کشاورزی مستقر شده است.
سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب: 4738
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *