۰

توفان البرز به تهران رسید

توفانی که دقایقی پیش همراه با رگبار و رعد و برق برخی از مناطق استان البرز را در نوردیده بود، به تهران رسید. این توفان با بارش باران و رعد و برق همراه است.
توفان البرز به تهران رسید

به گزارش «ميزنفت»، این توفان باعث تشدید پدیده گرد و خاک در سطح شهر تهران و تاریکی هوا شده و از دید مستقیم شهروندان کاسته است، اما با آغاز بارش باران پیش بینی می شود از گرد و غبار کاسته شود.

از استان البرز نیز خبر می رسد که رگبار شدید در این استان ادامه دارد. هجوم موج ریزگردها در منطقه از چهار روز پیش تاکنون ادامه دارد.

مسوولان هواشناسی استان البرز به گروه های حساس و بیماران قلبی توصیه کرده اند که هنگام بروز پدیده گرد و خاک که آسمان را تیره و تار کرده است، در مکان های باز حضور نیابند.

در تماس خبرنگار ایرنا با مسوولان سازمان هواشناسی اعلام شد که سرعت این توفان ۷۸ کیلومتر بر ساعت در حوالی فرودگاه مهرآباد بوده و فاصله دید افقی شهروندان نیز به کمتر از یکصد متر کاهش یافته است.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد، این توفان دارای منشا داخلی و از استان های قزوین و البرز به تهران رسیده است. پیش بینی می شود که این توفان تا چهار ساعت آینده از استان تهران خارج شده و هوا به وضعیت عادی بازخواهد گشت.

منبع:ایرنا
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب: 7296
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *