۰

افزايش ذخاير نفت خام آمريکا

آمار و ارقام جدیدی که روز چهارشنبه در آمریکا منتشر شد حاکی از آن است که ذخایر نفت خام این کشور بیشتر از پیش بینیها در حال افزایش است.
افزايش ذخاير نفت خام آمريکا
به گزارش «ميزنفت» به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت انرژی آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد ذخایر نفت خام کشور هفته گذشته بیشتر از پیش بینی ها افزایش یافت اما میزان ذخایر بنزین به طور غیرمنتظره ای کاهش پیدا کرد.

در هفته منتهی به بیست و هشتم اوت، ذخایر تجاری نفت خام آمریکا 4 میلیون و 700 هزار بشکه افزایش یافت و به 455 میلیون و 400 هزار بشکه رسید در حالی که کارشناسان در گفتگو با خبرگزاری بلومبرگ افزایش 900 هزار بشکه نفت را پیش بینی کرده بودند.

اما در عوض این میزان افزایش کمتر از پیش بینی رشد 7 میلیون و 600 هزار بشکه ای است که فدراسیون حرفه ای موسسه نفت آمریکا در ارزیابیهای سه شنبه شب خود منتشر کرده بود.

در همین حال طبق آمار و ارقام وزارت انرژی آمریکا، ذخایر بنزین این کشور 300 هزار بشکه کاهش یافت در حالی که تحلیلگران بلومبرگ کاهش دو میلیون بشکه ای ذخایر بنزین آمریکا را پیش بینی کرده بودند. ذخایر بنزین آمریکا نسبت به همین دوره در سال دو هزار و چهارده حدود دو درصد افزایش یافته است.

فدراسیون حرفه ای موسسه نفت آمریکا وضعیت ذخایر بنزین این کشور را پیش بینی نکرده بود.

میزان ذخایر فرآورده های پالایشی آمریکا ( گازوئیل، سوخت گرمایشی) یکصد هزار بشکه افزایش یافت در حالی که کارشناسان بلومبرگ افزایش یک میلیون بشکه ای این محصولات را پیش بینی کرده بودند. فدراسیون حرفه ای موسسه نفت آمریکا در این باره نیز رقمی را پیش بینی نکرده بود.
وزارت انرژی آمریکا یک بار دیگر اعلام کرد میزان ذخایر نفت این کشور در حال حاضر به سطحی نزدیک شده است که تقریبا از هشتاد سال پیش تا کنون سابقه نداشته است. ذخایر کنونی نفت خام آمریکا نسبت به همین دوره در سال گذشته میلادی بیست و سه و نیم درصد افزایش یافته است.
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 8660
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *