۰
نامه پالایشگران آمریکایی

ادامه چالش لغو ممنوعیت صادرات نفت

شرکتهای بزرگ پالایشگاهی آمریکا با ارسال نامه ای برای میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا تاکید کردند که با هرگونه پرداخت یارانه برای انرژی های تجدیدپذیر و سایر امتیازاتی که در بسته پیشنهادی لغو ممنوعیت صادرات نفت خام گنجانده شود، مخالف هستند.
پالایشگاهی در آمریکا -عصر نفت
پالایشگاهی در آمریکا -عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، "چت تامپسون" رئیس گروه تولید کنندگان محصولات پتروشیمی و سوخت آمریکا موسوم به ای اف پی ام، با ارسال نامه ای برای میچ مک کانل تاکید کرد: من محترمانه از شما می خواهم تا با هر گونه تلاشی برای تامین یارانه ها، اعمال دستورالعمل های جدید با هدف تسهیل لغو ممنوعیت صادرات نفت خام مخالفت کنید.

وی در ادامه تصریح کرد: پالایشگاه های آمریکا با لغو ممنوعیت صادرات نفت مخالف نیست ولی بر این باور است که کنگره باید سایر سیاست هایی را که موجب اختلال در بازار می شود، لغو کند، مثل استاندارد سوخت تجدید پذیر.

این نامه نشان می دهد که دستیابی به توافق در سنا در خصوص لغو ممنوعیت صادرات نفت تا چه حد مشکل خواهد بود. طرح مربوط به لغو ممنوعیت صادرات نفت در مجلس نمایندگان تصویب شده ولی کاخ سفید تهدید کرده است که این طرح را وتو می کند.

حامیان لغو طرح 40 ساله ممنوعیت صادرات نفت آمریکا در سنا نیاز به حداقل رای 6 سناتور دموکرات دارند تا این طرح را تصویب کنند. تاکنون تنها یک سناتور دموکرات از ایالت داکوتای شمالی حمایت خود را از لغو ممنوعیت صادرات نفت آمریکا اعلام کرده است.

 
سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 9907
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *