۰
سانسور خبری مهم در روسیه

مرگ مشکوک فرزند مدیرعامل روسنفت

میز نفت - با مرگ مشکوک ایوان سچین، فرزند ایگور سچین مدیرعامل روسنفت شائبه های بسیاری درباره نحوه مرگ او شنیده می شود.
سچین و پوتین | میز نفت
سچین و پوتین | میز نفت
به گزارش میز نفت، جسد ایوان سچین پسر ایگور سچین مدیرعامل روسنفت و همه کاره نفتی ولادیمیر پوتین در آپارتمان او کشف شد؛ آپارتمانی که به آپارتمان «دوستان رئیس جمهور» معروف است.

ایوان سچین در حالی در سن 35 سالگی درگذشت که از سال 2014 در شرکتی که پدرش مدیرعامل آن بود فعالیت می کرد؛ شرکت روسنفت که بزرگترین تولید کننده نفت روسیه است.

ایگور سچین و ایوان سچین- میز نفت*ایوان سچین و ایگور سچین

مرگ سچین کوچکتر به طور رسمی اعلام نشد تا روزی که لئونید نوزلین، منتقد پوتین در رسانه های اجتماعی اعلام کرد که ایوان سچین در 5 فوریه در گذشته است.

کانال تلگرامی VChK-OGPU که ارتباط خوبی با سرویس های امنیتی دارد، چند روز پیش گزارش داد که ایوان سچین در عمارتی در منطقه مسکو درگذشته است.

این کانال به نقل از همسر یوان سچین گفت که او  درد ناگهانی بزرگی را در کلیه هایش احساس کرده بود؛ با تماس همسر او با اورژانس، آمبولانس دو ساعت دیگر در محل حاضر شد ولی ایوان دیگر مرده بود.

گفته می شود که ایگور سچین، پدر او هرگونه تحقیق رسمی را از مرگ فرزندش را ممنوع کرده و این ماموریت را به واحد امنیتی روسنفت واگذار کرده است.

طی دو سال گذشته، جسد بسیاری از مدیران نفتی روسیه در خانه و ویلاهایشان کشف شده است که آخرین مورد، فرزند ایگور سچین مدیرعامل روسنفت بود.
 
 
 
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 37221
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *