۰

نمایندگان مجلس نباید استخدام وزارت نفت شوند

میز نفت - نماینده مردم ایرانشهر درمجلس گفت: مجلس طرحی ارائه کند تا بعد از اتمام دوره نمایندگی شاهد جذب ۶۰ نماینده ادوار در وزارت نفت و سازمان های دیگر نباشیم.
عبدالناصر درخشان | میز نفت
عبدالناصر درخشان | میز نفت
به گزارش میز نفت ، عبدالناصر درخشان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: شایسته است مجلس طرحی ارائه کند تا بعد از اتمام دوره نمایندگی شاهد جذب ۶۰ نماینده ادوار در وزارت نفت و سازمان های دیگر نباشیم. در این طرح باید مسیر خدمت شایسته و کارآمد نماینده فراهم شود تا نگران آینده نباشند، طرحی که روح آن رفتار نماینده را در مسیر خدمت صادقانه و آزادانه هدایت کند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای رئیس جمهور مردم منتظر و رنج دیده کشور توقع حرکت و موضع گیری شما را در جهت رفع مشکلات فعلی شان دارند که بعد از گذشت دو ماه حرکتی در این مسیر ندیده‌ایم. تذکر و گله مندی بنده از وزرای دولت به دلیل عدم پاسخگویی آنها به نمایندگان در راستای هم افزایی و ارائه خدمت بیشتر به مردم است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مردم حوزه انتخابیه‌اش در گرم‌ترین منطقه زندگی می‌کنند از تعرفه سنگین برق انتقاد کرد و گفت: آیا شایسته نیست مردمانی که در شاخص توسعه دنیای واقعی فاصله معناداری با سایر مناطق دارند حداقل در دنیای اینترنت تا حدودی دسترسی شان مانند سایرین باشد؟ متاسفانه در اکثر مناطق حوزه انتخابیه مردم مشکل جدی در زمینه دسترسی به اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه دارند.



منبع : ایسنا
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 31580
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *