۰
وقتی همه چیز به باندبازی ختم شد

انشقاق در بدنه انقلابی نفت

میز نفت - با قدرت گرفتن افرادی که با شعار انقلابی گری صاحب سمت‌های مدیریتی شدند، تغییر رفتارهای بزرگی در میان آن‌ها دیده‌شده است که همین موضوع، موجب شده تا در میان مدعیان انقلابی گری، اختلافات به اوج خود برسد.
شوزاس معاونسن نفت | میز نفت
شوزاس معاونسن نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت، یکی از اتفاقات عجیب طی چند هفته اخیر بروز اختلافاتی میان برخی معاونان وزیر نفت با یکدیگر و کارشناسان انقلابی صنعت نفت است.

برخی معاونان اوجی، با قبیله گرایی در انتصابات از یک‌سو و استفاده از طیف کوچکی از وفاداران به خود، انتقادات بسیاری را در بدنه صنعت نفت کلید زدند و به همین دلیل، این روزها نیروهایی که به نیروهای انقلابی مشهور هستند، در سرخوردگی کامل به سر می‌برند.

از سوی دیگر، برخی دیگر از معاونان اوجی که خود را «مصلح نفت» می‌نامند، با تغییر ریل و بازی با جریان اصیل انقلابی نفت درصدد گرم کردن خود برای پوشیدن جامه وزارت هستند.

حرکت زیرپوستی این معاونان هم با اعتراضات گسترده‌ای در میان نیروهای انقلابی همراه شده است و بر همین اساس، انشقاق بزرگی در وزارت نفت دیده می‌شود.

هرچند این افراد، با پول پاشی در میان رسانه‌های نتی و همچنین ایجاد اکانت های توییتری سعی دارند خود را نجات‌دهنده نفت بنامند، اما بر هیچ‌کس پوشیده نیست که ولع وزارت، آن‌ها را دستپاچه کرده است.

این در حالی است که انتظار می‌رفت در دوره جدید وزارت نفت، نیروهای اصیل انقلابی که از تخصص لازم هم برخوردار بودند سکان مدیریت را در دست بگیرند اما حضور چهره‌های ضعیفی در میان معاونان وزیر نفت و مدیران زیرمجموعه، این صنعت را در یاس و ناامیدی کامل قرار داده است.
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۲۴
کد مطلب: 32638
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *