۰

یک پیش بینی درباره بحران انرژی

میز نفت - بلومبرگ با استناد به داده های موسسه مشاوره "شرکای بارینگا" Baringa Partners در گزارشی هشدار داد که بیش از نیمی از خانوارهای بریتانیایی در زمستان امسال در معرض فقر انرژی قرار دارند.
بحران انرژی در انگلستان | میز نفت
بحران انرژی در انگلستان | میز نفت
به گزارش میز نفت، بلومبرگ روز پنجشنبه با استناد به داده های موسسه مشاوره "شرکای بارینگا" Baringa Partners در گزارشی هشدار داد که بیش از نیمی از خانوارهای بریتانیایی در زمستان امسال در معرض فقر انرژی قرار دارند.

این گزارش همچنین حاکی است که قبوض سرسام‌آور برق و افزایش بدهی‌هایی که قابل بازپرداخت نیستند، شرکت‌های تامین کننده برق را تهدید می‌کند.

این موسسه مشاوره هشدار داد که بحران انرژی انگلیس می‌تواند تأثیر بیشتری نسبت به بحران مالی جهانی بر خانواده‌ها داشته باشد.


از اکتبر سال جاری میلادی یعنی زمانی که هوای سرد تقاضا برای انرژی را افزایش می‌دهد، قرار است صورت‌حساب‌ها تقریباً 80 درصد افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، پیش‌بینی می‌شود صورتحساب‌های انرژی در زمستان بیش از سه برابر سال گذشته باشد.

جیمز کوپر، یکی از شرکای شرکت بارینگا، به این نشریه گفت: تأثیر آن بر جامعه از نظر تأثیر بر خانواده‌ها بیشتر از سقوط سال 2008 خواهد بود. ما اکنون در حال حرکت به سمت نقطه‌ای هستیم که در آن اکثر خانوارها در بدهی یا وضعیت مالی بسیار شکننده به سر خواهند برد.

پیش‌بینی می‌شود که میانگین قبوض سالانه انرژی خانوارها در بریتانیا از 1 اکتبر از 3500 پوند (4143 دلار) فراتر رود. طبق دفتر آمار ملی انگلیس، این رقم بیش از 11 درصد از درآمد قابل تصرف خانوار را تشکیل می‌دهد.

سرویس بهداشت ملی انگلیس در ماه جاری میلادی هشدار داد که اگر دولت اقدام فوری برای افزایش قبوض انرژی انجام ندهد، بریتانیا ممکن است با یک "بحران انسانی" که شامل مرگ و میر بیش از حد و افزایش نابرابری می‌شود، مواجه شود.

منبع: تسنیم
شنبه ۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۲۴
کد مطلب: 33721
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *