۰
۱

خجسته مهر بالاخره ظاهر شد | عکس

میز نفت - پس از چند ماه گوشه نشینی محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت، سرانجام عکسی از وی منتشر شد؛ در مراسم انتقال سکوی فاز 12 به فاز 11 پارس جنوبی.
محسن خجسته مهر | میز نفت
محسن خجسته مهر | میز نفت
به گزارش میز نفت، محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت پس از ماه ها گوشه نشیتی و عدم حضور در رسانه، سراتجام به اخبار بازگشت.

یکی از مواردی که خجسته مهر تصمیم گرفت کمتر در رسانه ها باشد، اظهارات خلاف واقع وی در سال 1401 بود. جایی که او گفته بود عملیات بارگیری و نصب سکوی فاز 11 به خوبی انجام شده است.

این ادعا در حالی مطرح شد که وزارت نفت اعلام کرد این عملیات به شکست اتجامیده و شناور اوشنیک نیز آسیب دیده است.

همه این اتفاقات درحالی رخ  داده است که به گفته کارشناسان، انتصاب مدیران ضعیف و سیاسی در شرکت ملی نفت عامل این خلف وعده بوده است به‌طوری که شرکت پتروپارس به‌عنوان مجری این عملیات، طی یک سال گذشته چهار مدیرعامل و سرپرست به خود دیده است. افرادی که توسط محسن خجسته مهر انتخاب شدند و به اندازه‌ای حاشیه ساختند که در نهایت، شخص وزیر نفت تصمیم گرفت برای پایان دادن به این وضعیت، فرخ علیخانی را به سمت مدیرعاملی پتروپارس منصوب کند.
شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 35621
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


اکتشافی
Iran, Islamic Republic of
ظهور و غیبت ایشان اهمیتی ندارد
مهم کارایی است که با انتخاب مدیران بشدت ناتوان موجب شده است که شرکت ملی نفت ایران در قهقرایی تاریخی برود هزینه های این رفتار بیشتر از بازی های بچگانه مدیر عامل و وزیر نفت است
آقای خجسته مهر زیر نفوس افرادی چون دکتر ه. ق. است که در دوران تکیه بر مناطق نفت خیر موجب کاهش تولید سیصدهزار بشکه ای نفت در مناطق نفتخیز شده بودند و حالا این شخص مغز متفکر و برنامه ریز جناب آقای خجسته مهر است
اقای خجسته مهر درگیر رفتاری های انتقامی اطرافیان است که از شخصی در آ« جایگاه بعید است
باید به مدیر عامل محترم نفت متذکر شد شرکت ملی نفت به اندازه کافی مشکل دارد لطفا اگر باری را بر نمیدارید و گره ای باز نمیکنید گره های بیشتری به آن اضافه نکنید
در لیست مدیران ارشد خود بازنگری کنید و مدیران ناکارآمد و نالایق و متهم به فساد مالی را از خود دور کنید باور کنید به صلاح خوتان و شرکت نفت است. ( نگویید نداریم مدیریت اکتشاف و متهمان اختلاس معروف الان در عالی ترین سمت ها نیستند؟؟؟)
میدانم این پیام پخش نخواهد شد اما .....