۰
۱

صادق آبادی به رهبری چه گفت؟

میز نفت - علیرضا صادق‌آبادی مدیرعامل شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در دیدار فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب، با ارائه تصویر درستی از صنعت نفت گفت که شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های خارجی فاصله دارند ولی باید این فاصله کمتر شود. او یک تصویر درست و واقعی از نفت ترسیم کرد، بدون غلو در موفقیت‌های صنعت نفت.
به گزارش میز نفت، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار حدود هزار نفر از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان با اشاره به ظرفیت و توان کاملاً موثر بخش خصوصی برای تحقق اهداف کلان اقتصادی، «حمایت  دولت، به‌ویژه رفع موانع فضای کسب‌ و کار» و «مسئولیت‌پذیری بخش خصوصی» را دو ضرورت مهم و زمینه‌ساز بهبود اوضاع و پیشرفت چشمگیر کشور برشمردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از شنیدن سخنان ۱۲ نفر از فعالان عرصه‌های تولید، پیگیری جدی دولت برای خواسته‌های مطرح شده از جمله تشکیل مجموعه‌های صنعتی چند وجهی، تأمین مالی شرکت‌‌های متوسط و کوچک و موضوع آبیاری نوین را خواستار شدند.
ایشان نمایشگاهی را که دیروز بازدید کردند، بسیار شوق‌آور و برجسته خواندند و گفتند: متأسفیم که این پیشرفت‌ها برای مردم توضیح داده نشده و اکثر افراد ملت از اینگونه تلاش‌ها و توفیقات و ابتکارات که جزو نعمت‌های الهی است، بی‌خبرند.

رهبر انقلاب نمایشگاه دیروز و جلسه امروز را نشان‌دهنده این حقیقت پرمعنا و روشن دانستند که بنگاه‌های بزرگ تولیدیِ بخش خصوصی، در سال‌های متوالی رشد چشمگیری یافته‌اند که این واقعیت نشان‌دهنده وجود یک بخش خصوصی توانا و قدرتمند است.

علیرضا صادق آبادی - میز نفت
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۲۲
کد مطلب: 37032
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


م
Iran, Islamic Republic of
فعال اقتصادی ؟!؟!؟!
پول گرفتید ازش که براش خوب بنویسید ؟!؟!
ملیجک زنگنه