۰

هاشمی:قیمت نفت بازیچه سیاسی دیگران شده است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کاهش قیمت نفت اظهار کرد: اگر حاکمان کشورهای اسلامی به جای دامن زدن به اختلافات، در تعاملات بر مشترکات تأکید می‌کردند، نفت که سرمایه اصلی کشورهای اسلامی است، این‌گونه بازیچه سیاسی دیگران نبود.
هاشمی:قیمت نفت بازیچه سیاسی دیگران شده است
به گزارش «ميزنفت»، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کاهش قیمت نفت اظهار کرد: اگر حاکمان کشورهای اسلامی به جای دامن زدن به اختلافات، در تعاملات بر مشترکات تأکید می‌کردند، نفت که سرمایه اصلی کشورهای اسلامی است، این‌گونه بازیچه سیاسی دیگران نبود. 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان خوزستان، با اشاره به موقعیت جغرافیایی، منابع غنی زیرزمینی، آب‌های مناسب، اراضی بسیار مرغوب و بالاتر از همه مردم وفادار به انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: از سال‌های قبل از پیروزی انقلاب و بعدها، مخصوصاً در زمان جنگ نسبت به نقطه نقطه استان خوزستان آگاهی دارم و می‌دانم که این خطه، غرق در نعمت‌های خداوندی است.

وی زندگی مسالمت آمیز اعراب و غیر عرب‌ها در خوزستان را تابلویی از زندگی برادرانه ایرانیان دانست و گفت: سند وفاداری مردم خوزستان، شهدای آنان هستند که بر تارک تاریخ آنها می‌درخشند.
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب: 4633
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *