۰

جزئیات مسکن مهر نفتی ها

مديرکل راه و شهرسازي خوزستان گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندي‌شده ۴۰۰ واحد پروژه مسکن مهر نفت اهواز در تير سال آينده آماده مي‌شوند.
جزئیات مسکن مهر نفتی ها
به گزارش «ميزنفت» به نقل از موج، منوچهر رحماني مديرکل راه و شهرسازي خوزستان پيش از ظهر امروز در مراسم کلنگ زني يک باب مسجد و دو باب مدرسه در پروژه مسکن مهر دو هزار واحدي نفت اهواز اظهار کرد: اين پروژه مسکن مهر نفت از اهميت زيادي براي ما برخوردار است و به همين علت تلاش خود را براي تکميل آن در موعد مقرر انجام خواهيم داد. 

وي افزود: بر اساس برنامه زمان‌بندي‌شده ۴۰۰ واحد از اين دو هزار واحد در تيرماه سال آينده، ۶۰۰ واحد دي‌ سال آينده و يک هزار واحد تا شهريور سال ۹۵ آماده مي‌شود. 

مديرکل راه و شهرسازي خوزستان عنوان کرد: در اين پروژه ۸۰۰ نفر به‌صورت دو شيفت در حال کار هستند که کار بسيار ارزشمند و بزرگي است. 

مشاور مديرعامل شرکت مناطق نفت‌خيز جنوب نيز که در اين مراسم حضور داشت، بيان کرد: اين پروژه از بهمن سال ۸۹ آغاز شد که پس از وقفه‌اي چندماهه عمليات اجرايي آن از شهريور امسال از سر گرفته‌شده است. 

محمد خانچي تصريح کرد: از مجموعه راه و شهرسازي و بانک مسکن انتظار داريم که سقف وام را براي اين پروژه ۳۵۰ ميليون ريال در نظر بگيرند، چون هزينه‌هاي ساخت در اين استان با ساير مناطق و استان‌هاي کشور متفاوت است. 

وي ادامه داد: براي اين مجموعه شش مدرسه و دو مسجد در نظر گرفته‌شده که در مرحله نخست يک مسجد و دو مدرسه ساخت و مابقي در مرحله بعد ساخته مي‌شوند.
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 5133
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *