۰

وزیراطلاع رسانی سوریه:ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش دروغی بیش نبود

وزیراطلاع رسانی سوریه گفت: ائتلاف بین المللی ضد داعش، دروغ بزرگی بود که بارها شکست آن ثابت شد.
وزیراطلاع رسانی سوریه:ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش دروغی بیش نبود
 به گزارش«ميزنفت» به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) عمران الزعبی در دیدار با هیاتی از فعالان سیاسی هلند و بلژیک بر اهمیت اقدامات اجتماعی و پارلمانی در کشورهای اروپایی برای رسوا کردن گروه های تروریستی تاکید کرد.
وی افزود: گروه های تروریستی که درحال گسترش هستند، تفاوتی میان کشورها قائل نیستند و تاخیر در مبارزه با آن ها فقط به سود این گروه های تروریستی است.
الزعبی با اشاره به سیاست غیرمنطقی اتحادیه اروپا در قبال سوریه گفت: آیا منطقی است کشور و ارتشی که با تروریسم مبارزه می کنند تحریم شوند.
وی بر نقش رسانه های سوریه در رسوا کردن و برملاکردن حقیقت گروه های تروریستی و جنایت های آن ها در چندسال گذشته و مبارزه با سیاه نمایی های برخی از رسانه ها تاکید کرد.
وزیراطلاع رسانی سوریه درپاسخ به سوالی درباره چگونگی ورود تروریست ها به سوریه نیز گفت: همه مرزهای ترکیه با سوریه با اراده و تصمیم ترکیه در مقابل تروریست ها بازاست و تروریست ها بدون هیچ نظارتی و گاهی با تسهیلاتی که از نهادهای رسمی ترکیه دریافت می کنند به سوریه سرازیر می شوند.
الزعبی تصریح کرد: ائتلاف بین المللی دروغ بزرگی بود که حوادث مختلف و شاهدان عینی، شکست و گزینشی بودن اهداف آن را تایید می کنند.
اعضای این هیات نیز همبستگی خود را با رسانه های سوریه اعلام و تاکید کردند که تمام تلاش خود را برای بکارگیری دستاوردهای این سفر و اسناد و مدارکی که از مقام های سوری دریافت کرده اند به منظور آگاهی بخشی به ملت های اروپایی به کارخواهند بست.




منبع:ایرنا
سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب: 8582
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *