۰
تاملی درباره اظهارات عجیب وزیر نفت

​ تباهی شیخین

زنگنه باید خود را مدیون روحانی بداند؛ او تا سال 92 از پیش راهی نداشت و در پس، امنیتی تا روزی که به عنوان گزینه وزارت نفت به مجلس معرفی شد و از همان روز، کمر به انتقام بست به امید آنکه شاید زخم های سال 88 کمی التیام داده شود.
میز نفت | وزیر نفت گفته است به عنوان یک شهروند خود را مدیون روحانی می داتم؛ خب طبیعی است کسی مانند بیژن زنگنه خود را مدیون فرد و جریانی بداند که ایران را به حال خود رها کرد و تا توانست سفره مردم را کوچک و سفره مدیرانش را با حقوق نجومی بزرگ کرد. این اظهار نظر زنگنه، به خوبی نشان می دهد چه دره بزرگ و عمیقی میان مردم و مسئولان دولتی بوجود آمده است که کارگزارانش، اینگونه خود را مدیون رئیس جمهور می دانند.

وزیر محترم نفت باید خود را مدیون روحانی بداند وقتی که انبوهی از خرابکاری را از خود به جای گذاشت و رئیس جمهور هم به دفاع از آن پرداخت؛ اگر ماموریت روحانی ویران کردن کشور بود، بازوی اصلی او کسی نبود جز وزیری که از نظرش «برند» است. خسارتهای وحشتناکی که زنگنه به نظام تحمیل کرد، تنها فرصتی بود که «شیخ حسن روحانی» به «شیخ الوزرا» داد تا نتیجه اتحاد «شیخین»، چیزی نباشد جز تباهی.

زنگنه باید خود را مدیون روحانی بداند؛ او تا سال 92 از پیش راهی نداشت و در پس، امنیتی تا روزی که به عنوان گزینه وزارت نفت به مجلس معرفی شد و از همان روز، کمر به انتقام بست به امید آنکه شاید زخم های سال 88 کمی التیام داده شود. او باید خود را مدیون بداند که به واسطه حضور دو باره اش در نفت، اطرافیان را از سفره انقلاب سیر کرد و نوجوانانش را به خیر دنیا رساند.

ژنرال باید خود را مدیون روحانی بداند؛ وزیری که با تحقیر کارکنان صنعت نفت آنها را مشتی زائد نامید که به گرفتن پول مفت عادت کرده اند اما در مقابل، مشتی نماینده ادوار مجلس و شاگردان دانشگاهی خود را «نان خور» نفت کرد. کک کسی هم نگزید که چگونه بساط رانت دهی خود را توسعه داد و به هیچ کس هم پاسخگو نبود؛ بله آقای زنگنه، شما باید مدیون روحانی باشید که اگر نباشید جای شک و شبهه است. تاریخ از یاد نخواهد برد خرابه ای که تحویل دولت بعد دادید و با افتخار، به موفقیت آمیز بودن ماموریت خود فخر ورزیدید.
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 30606
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *