۰

کاخ زیبای میسور در هندوستان (+تصاویر)

میسور در هند معمولا به عنوان شهر کاخ ها توصیف می شود ، که دارای تعداد زیادی کاخ تاریخی می باشد که کاخ میسور معروف ترین آن هاست.
به گزارش«ميزنفت»،شهر تاریخی میسور در جنوب کشور هفتادو دو ملت یعنی هندوستان واقع شده است، شهر تاریخی میسور از قدیم الایام اهمیتی اقتصادی و سیاسی داشته و از زمان مقاومت یکی از حاکمان این شهر در مقابل استعمار اهمیتی ویژه پیدا کرده است.

یکی از مکانهای تاریخی و دیدنی این شهر، کاخ میسور است. کاخ میسور اقامتگاه رسمی خانواده سلطنتی میسور و محل برگزاری میهمانی های دربار بوده است. کاخ میسور در سال ۱۸۹۷ پس از این که کاخ قدیمی در جریان یک آتش سوزی در عروسی نابود شد تاسیس گردید و ساخت و ساز آن در سال ۱۹۱۲ کامل و در سال ۱۹۴۰ گسترده تر شد. هم اکنون کاخ میسور بعد از تاج محل یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری هند است به طوری که سالانه ۲.۷ میلیون بازدید کننده دارد.

چند نکته ی جالب در مورد بازدید کردن از کاخ میسور وجود دارد و آن این که اگر چه گردشگران قادر به بازدید از کاخ میسور هستند اما حق عکس برداری در داخل قصر را ندارند و برای ورود به کاخ باید کفش های خود را در بیاورند. در طول جشنواره داسارا در ماه های سپتامبر و اکتبر ، کاخ میسور با بیش از ۱۰،۰۰۰ لامپ روشن می شود و یک چشم انداز باشکوه را ارائه می دهد.
پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 7595
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *