۰
جدول 28.8 میلیارد دلار طلب وزارت نفت

لیست بدهکاران نفتی منتشر شد

یک پایگاه خبری تحلیلی منتسب به اسفندیار رحیم مشایی، در گزارش نام بدهکاران داخلی و خارجی وزارت نفت و میزان بدهی آنها را که در مجموع 28.8 میلیارد دلار است را منتشر کرد.
لیست بدهکاران نفتی - عصر نفت
لیست بدهکاران نفتی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، پایگاه خبری تحلیلی دولت بهار، با انتشار گزارشی که چند جدول حاوی نام بدهکاران داخلی و خارجی وزارت نفت و ارقام مربوط به بدهی آنها به آن ضمیمه شده است را منتشر کرد.

در این گزارش آمده است: برگزاری دادگاه بابک زنجانی، بدهکار بزرگ نفتی، این روزها موجب شده است افکار عمومی به موضوع مطالبات معوق وزارت نفت از بدهکاران داخلی و خارجی معطوف شود.

این توجه و حساسیت به حق مردم نسبت به سرمایه های ملی، موجب شد دولت بهار جدول بدهکاران نفت خام، میعانات گازی و فرآورده های نفتی را جهت اطلاع افکار عمومی منتشر کند.

آنچه ملاحظه می کنید جدول بدهکاران تا پایان تیرماه امسال است که در مجموع بیش از 28.8 میلیارد دلار را شامل می شود.

با این توضیح که متاسفانه به نام بدهکارانی که بزرگترین ارقام را به خود اختصاص داده اند دست نیافتیم.

امید است وزارت نفت، مطالبات خود را که سرمایه ملت است، قاطعانه و هرچه سریع تر از بدهکاران خصوصی و غیرخصوصی داخلی و خارجی وصول کند.
جدول بدهکاران نفت خام
بدهکاران میعانات گازی
بدهکاران میعانات گازی
لیست بدهی های معوق مشتریان فرآورده‌های نفتی
در بخش «در باره ما» در پایگاه خبری تحلیلی دولت بهار آمده است: «دولت بهار، همزمان با ثبت نام مهندس اسفندیار رحیم مشایی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ، به عنوان تریبون رسمی دفتر هماهنگی ستادهای مردمی حامیان ایشان آغاز به کار کرد. دولت بهار ، پس از عدم احراز صلاحیت مهندس رحیم مشایی ، مدتی مسدود و غیرفعال بود و سپس توسط جمعی از دوستداران ایشان و ارادتمندان جناب اقای دکتر محمود احمدی نژاد در قالب پایگاه خبری تحلیلی به فعالیت خود ادامه می دهد. این تارنما به صورت مستقل فعالیت می کند و اخبار و دیدگاههای منتشره در آن نیز لزوما بیانگر دیدگاههای این دو بزرگوار نیست.»
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 10231
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *