۰

رشد تولید نفت کانادا سال آینده کاهش می‌یابد

مقامات صنعت نفت کانادا انتظار دارند متوسط تولید نفت در این کشور در سال جاری میلادی برابر با ۴.۳۸ میلیون بشکه در روز باشد یعنی ۶.۶ درصد کمتر از تولید نفت در ۲۰۱۹.
نفت کانادا  | میز نفت
نفت کانادا | میز نفت
 به گزارش میز نفت ، مقامات صنعت نفت کانادا انتظار دارند متوسط تولید نفت در این کشور در سال جاری میلادی برابر با 4.38 میلیون بشکه در روز باشد یعنی 6.6 درصد کمتر از تولید نفت در 2019.

 انتظار می‌رود تولید نفت کانادا به تدریج در 2020 افزایش داشته باشد. تحلیلگران کاهش تولید نفت این کشور را به خاطر سقوط قیمت نفت طی رکود اقتصادی به وجود آمده از همه گیری ویروس کرونا، یک میلیون بشکه در روز تخمین می زنند.

 متوسط تولید نفت در کانادا در سال گذشته میلادی برابر با 4.69 میلیون بشکه در روز بود که نسبت به 4.58 میلیون بشکه تولید شده در 2018 افزایش داشت.

 برنامه آلبرتا برای تقویت قیمت نفت و تنظیم تولید مطابق با ظرفیت خط لوله، 325 هزار بشکه در روز معادل 8.7 درصد از کل تولید نفت این استان را کاهش داد. این کاهش تولید به تدریج کمتر شد.

 انجمن تولیدکنندگان نفت کانادا در ماه ژوئن تخمین زد 23.3 میلیارد دلار در بخش تولید نفت و گاز در کانادا در سال جاری میلادی هزینه می‌شود. این انجمن در ماه ژانویه رقم  37 میلیارد دلار را پیش بینی کرده بود.



منبع : تسنیم
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 28099
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *