۰
۴

جزئیات خودکشی یکی از کارکنان نفت

میز نفت - ​شرکت نفت و گاز پارس درباره علت مرگ یکی از کارکنان این شرکت در عسلویه توضیحاتی برای تنویر افکار عمومی ارائه داد.
شرکت نفت و گاز پارس | میز نفت
شرکت نفت و گاز پارس | میز نفت
به گزارش میز نفت به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، درگذشت همکار عزیزمان «جواد حاجت‌پور» کارمند شاغل در منطقه عسلویه شرکت نفت و گاز پارس وجودمان را مالامال از غم و اندوه کرده است و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران‌ الهی و برای خانواده ایشان صبر جمیل مسئلت داریم.

ضمن عرض تسلیت به بازماندگان محترم مرحوم حاجت‌پور و ابراز تأسف و تألم عمیق از این ضایعه تلخ، انتشار اخباری به دور از واقعیت در فضای مجازی از علل این حادثه ناگوار، ما را بر آن داشت تا توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی ارائه کنیم.

مرحوم جواد حاجت‌پور متولد سال 1362، دارای مدرک کارشناسی مدیریت امور گمرکی از دانشگاه علمی و کاربردی عسلویه، متأهل و دارای یک فرزند، به عنوان سرمهماندار در کمپ اقامتی شیرینو مشغول به کار بوده است.

بر اساس مستندات موجود، مجموع خالص دریافتی حقوق و مزایای شغلی مرحوم حاجت‌پور ماهانه نزدیک به 100 میلیون ریال بوده و در آخرین پرداختی، حقوق شهریورماه خود را مطابق با ماه‌های گذشته در موعد مقرر از شرکت افق ماندگار جنوب (پیمانکار طرف قرارداد شرکت نفت و گاز پارس) دریافت کرده است، بنابراین به نظر می‌رسد علت وقوع این حادثه تلخ را نباید در حقوق پایین یا عوامل مربوط به محیط کار جست‌وجو کرد. شایان ذکر است مشارالیه زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی و بیمه تکمیلی بوده است.

با این حال، علت این ضایعه ناگوار از سوی مراجع ذی‌ربط در حال بررسی و ریشه‌یابی است و این شرکت خود را به ادای تمامی حق و حقوق قانونی به خانواده ایشان متعهد می‌داند.

ضمن عرض تسلیت دوباره به خانواده مرحوم حاجت‌پور و همکارانشان در منطقه عسلویه، برای دلجویی از بازماندگان همکار عزیز از دست رفته‌مان از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 31338
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ک ه
Iran, Islamic Republic of
صد میلیون ریال ایشان کجا صد میلیون تومان مشکین فام(بطور متوسط-با احتساب پاداش و...)کجا؟؟!!
خون خانواده ایشون رنگین تر از بقیه س؟
Iran, Islamic Republic of
.... بر اعتمادی رییس امور اداری نفت و گاز پارس که چه حقوقی از پرسنل ضایع کرد و با چق قلدر مابانه با پرسنل برخورد می کرد و نتیجه اش هم این بود.
ح_ر
Iran, Islamic Republic of
عدم توجه به فشار افزایی چاه ها در سال های اخیر و وقوع عنقریب بحران کاهش تولیدگاز،پرداخت های بی حساب بابت خرید کالای مازاد و پرداخت o&m به پیمانکاران،انتصاب مجریان و مدیران کم توان، دریافت حقوق و پاداش نجومی برای خود،گوشه نشین کردن افراد توانا در شرکت،بی حرمتی و بی توجهی به کارمندان،..... همه این ها یک طرف.
شما را به خدا به خاطر این اتفاق ناگوار هم که شده آقای مشکین فام را محاکمه و مؤاخذه کنید.
دل کارمندان از عملکرد و اخلاق متفرعن ایشان خونه
امیر
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر. خدا را شکر.... احتمالا از مستی دریافتی زیاد خودکشی کرده اند. قرار بود شرلوک هلومز بیاید تا معما حل شود. اما فردی با مدرک تحصیلی بی ارزش !؟ , ماهی 100 صدصدصدصد میلیون ریال کاملا واضحه فقط از سر مستی اقدام کرده . اصلا باید محاکمه می شد. بالاخره باعث اختلال شد.