۰

آماری از مصرف روزانه بنزین در نوروز

میز نفت - نوروز امسال از یکم تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ به طور میانگین روزانه ۱۲۰.۸ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شد که این حجم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶.۹ میلیون لیتر معادل ۶ درصد افزایش داشته است.
بنزین | میز نفت
بنزین | میز نفت
به گزارش میز نفت ، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: در روز دوشنبه، سیزدهم فروردین‌ماه 104 میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شد که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه پارسال، با 93.1 میلیون لیتر، 11.7 درصد افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، از ابتدای نوروز تا کنون (یکم تا سیزدهم فروردین 1403) به طور میانگین روزانه 120.8 میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این حجم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (یکم تا سیزدهم فروردین 1402) با 113.9 میلیون لیتر، 6.9 میلیون لیتر معادل 6 درصد افزایش یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت، از هم‌وطنان خواست با مدیریت مصرف سوخت و رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

بنا بر این گزارش، در روز 29 اسفندماه 1402 (آخرین روز سال گذشته)، بیش از 152 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکوردی بی‌سابقه‌ در مصرف بنزین سراسر کشور است.



منبع : تسنیم
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 37439
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *