۰

انتقاد از تصمیم دولت درباره کارت سوخت

میز نفت - نماینده مجلس :‌ دولت برای اینکه مصرف سوخت را مدیریت کند می خواهد صورت مسئله را با حذف کارت جایگاهها پاک کند.مصطفی نخعی نماینده مجلس تاکید کرد برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد.
کارت سوخت | میز نفت
کارت سوخت | میز نفت
به گزارش میز نفت ، مصطفی نخعی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در مورد حذف کارت سوخت جایگاهها، گفت: دولت برای اینکه مصرف سوخت را مدیریت کند می خواهد صورت مسئله را با حذف کارت جایگاهها پاک کند. سهمیه بنزین مردم 60 لیتر 1500 تومانی و صد لیتر 3 هزار تومانی مشخص شده است. حالا اگر کسی بیشتر نیاز داشت چکار باید کند؟ این کارت جایگاه را برای همین گذاشتند که این نیاز را برطرف کند. اینکه بخواهند این کارت را حذف کنند به صلاح کشور نیست. 

او افزود: در بحث بنزین متاسفانه دولت در این چند سال گذشته خیلی از اقداماتی که جنبه قیمتی نداشت و می توانست به مدیریت مصرف بنزین کمک کند را معطل نگه داشت و کار خاصی انجام نداد. در کمیسیون ما بارها این مسئله را تذکر دادیم.

وی اظهار کرد:  خیلی برنامه ریزی مشخصی در بحث مدیریت مصرف بنزین ندیدیم.  مثلا بحث توسعه جایگاه های سی ان جی  و بحث افزایش تولید خودروهای دوگانه سوز که مصوبه شورای اقتصاد را داشت اجرایی نشد و اقدام موثری در افزایش تولید خودروهای دوگانه سوز انجام نشد. 



منبع : عصر ایران 
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب: 37481
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *