۰

توان ساخت دکل و تجهیزات پیچیده حفاری در کشور وجود دارد

در مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز، حیدر بهمنی مدیرعامل شرکت ملی حفاری گفت: توان ساخت دکل حفاری را در داخل کشور داریم.
به گزارش «ميزنفت»، نمایشگاه تخصصی ساخت و تجهیزات صنعت نفت با مشارکت شرکت ملی حفاری ایران و شرکت نفت مناطق نفت‌خیز جنوب صبح امروز در اهواز افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه، بیژن عالیپور مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: این شرکت بزرگترین شرکت تولیدکننده نفت در ایران است که بیش از ۸۰۰ پروژه و زیرپروژه فعال دارد و سالانه ۱۰۰ پروژه تحویل و ۱۰۰ پروژه جدید نیز در دست می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه سعی داریم تمام اقدامات خود را به وسیله تولیدات داخلی انجام دهیم، تصریح کرد: قبل از انقلاب اگر صنعت نفت فعالیت می کرد به دلیل واردات و تجهیزات و کالاهای صنعت نفت از خارج بود، اما پس از انقلاب توانستیم تجهیزات مورد نیاز خود را در داخل کشور بومی‌سازی کنیم.

در ادامه مراسم افتتاحیه، حیدر بهمنی مدیرعامل شرکت ملی حفاری تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۲۰ دستگاه حفاری در کشور وجود دارد که ۷۰ دستگاه متعلق به شرکت ملی حفاری است.

وی با اشاره به اینکه ۳ هزار حلقه چاه حفاری شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون صنعت حفاری ایران در دریای شمال، ترکمنستان و لیبی فعالیت دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری، تصریح کرد: ما توان ساخت دکل‌های حفاری را داریم و می‌توانیم تجهیزات پیچیده حفاری در داخل کشور احداث کنیم.

به گزارش خبرنگار فارس، در ادامه این مراسم، مقتدایی استاندار خوزستان و انصاری عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز به سخنرانی پرداختند.
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 4148
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *