۰

نظر احمدی مقدم در باره مبارزه با قاچاق سوخت

سردار اسماعیل احمدی مقدم در چهارمین جلسه قرارگاه مبارزه با قاچاق در بندرعباس گفت: در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ویژه قاچاق سوخت تمرکز ما بیشتر بوده و اقدامات انتظامی و مسئول سازی دیگر دستگاه های مرتبط در دستور کار است و در تلاش هستیم با شناسایی دانه درشت ها با آنان برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.
نظر احمدی مقدم در باره مبارزه با قاچاق سوخت
به گزارش «ميزنفت» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی ایرانافزود: در استان هرمزگان از زمان تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق، اقدامات خوبی از قبیل توقیف خودرو، شناور و ... صورت گرفته است و این تلاش ها باید با جدیت تمام استمرار داشته باشد.

احمدی مقدم ادامه داد: مأموران انتظامی و دریابانی باید با برنامه ریزی دقیق و بصورت سنجیده مأموریت های مربوطه را با اقتدار انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی یک مقوله چند وجهی است و نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند این پدیده شوم را از سطح استان و کشور ریشه کن کند، لذا دستگاه های دیگر نظیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، پایانه های حمل و نقل عمومی، اداره شیلات، بنادر و دریانوردی و سایر سازمان های مرتبط در این زمینه باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر نظارت و کنترل بیشتر محورها، مبادی فرعی و اصلی ورود سوخت به استان گفت: خودروهایی که کارت سوخت آنها با پلاکشان مغایرت داشته باشد و مشخص شود در امر قاچاق سوخت فعالیت دارند با قاطعیت توقیف و با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام سایت پلیس، چهارمین قرارگاه عملیاتی مبارزه با قاچاق با حضور سردار "احمدی مقدم" فرمانده نیروی انتظامی، دکتر "جادری" استاندار استان هرمزگان، سردار "محمدی یگانه" فرمانده انتظامی استان هرمزگان و جمعی از فرماندهان و معاونان پلیس های تخصصی ناجا در محل سالن جلسات ستاد فرماندهی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.
جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 4888
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *