۱
۵۰
برای «ژنرال» عالیپور

فرار از برکناری با «تجدید بیعت»!

اگر واقعا به «صندلی» دل بسته اید سنگر معاونت پارلمانی وزارت نفت هم می تواند برای شما سمتی مناسب باشد.
فرار از برکناری با «تجدید بیعت»! - میز نفت
فرار از برکناری با «تجدید بیعت»! - میز نفت
وحید حاجی پور/ در حکایات آمده است زنی نه چندان خوش صورت و بد صدا برای کودکی لالایی می خواند؛ هرچه که با صدای بلندتر لالایی می خواند فغان و گریه کودک بیشتر می شد. زن به کودک گفت از چه می ترسی من در کنارت هستم که کودک در پاسخ گفت از خود تو می ترسم.

حکایت این روزهای برخی مدیران صنعت نفت بی شباهت به این حکایت نیست، مدیرانی که برای عرض ارادت به وزیر نفت می خواهند از وی «قدیس» بسازند اما چنان در ورطه این آفت غرق شده اند که با «دفاع بد» بیژن نامدار زنگنه را تخریب می کنند. متاسفانه روند تعریف و تمجید از وزرا در نفت سال هاست که «زکام» این صنعت فنی و پیچیده شده است و مدیران به جای پرداختن به امور کاری خود، به روی «سن» رفته و در مدح و منقبت وزیر سخن می گویند.

نمونه تازه این اپیدمی خطرناک و مهلک، یادداشت اخیر بیژن عالیپور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب است که در نامه ای سرگشاده به یکی از نمایندگان منتقد وزیر نفت، زنگنه را دانشمند خطاب می کند و به نطق سید شکرخدا موسوی در مجلس پاسخ می دهد در حالی که پاسخ به اظهارات این نماینده مجلس در صلاحیت و جایگاه مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب نبوده و نیست؛ مدیرعامل بازنشسته ای که 80 درصد تولید نفت کشور را برعهده دارد اما چه می توان گفت که این روزها، اغلب مدیران «ندیم پادشاه» هستند نه «ندیم بادنجان»!

البته نگارنده نقد اصلی را به وزیر نفت وارد می داند که خواسته یا ناخواسته چنین فضایی را برای مدیران خود آماده کرده است؛ آقای زنگنه؛ نقل است «روزی گربه، دست زن شلخته است». رواج چنین فضایی در صنعت نفتی که قرار است پیشرو در اقتصاد کشور باشد شاید به زعم این قشر از مدیران «نیشتری» باشد برای کاستن از حجم نقدها و حتی تخریب ها ولی قطعا خود شما هم می دانید تمجید و تعریف از مقام بالادستی موجب غرور و کبر می شود. رذیلت اخلاقی که در متون دینی تقبیح شده و کارگزاران اسلامی را از آن نهی کرده است. این قبیل نیشترها نه تنها موجب بیان واقعیت ها نمی شود بلکه به قدری ناشیانه «زده» می شوند که به نفت «نفس تنگی» می دهد و در نهایت فلج کننده خواهد بود.

ژنرال عالیپور، در یادداشت خود اشاره ای به حوزه کاری خود ندارد و در قامت روابط عمومی و سخنگوی وزارت نفت برای یک نماینده مجلس نامه ای سرگشاده می نویسد و رسانه ای می کند که تنها و تنها می تواند ارادت وی را به وزیر نفت نشان دهد و بس. دلیل نگارش این نامه سرگشاده چه بوده است؟ آیا شنیده شدن زمزمه های برکناری این مدیر نفتی در «بیعت جدید» تاثیرگذار بوده است؟ «حب مدیریت» آیا می تواند توجیه کننده رفتارهایی باشد که آن سرش صحرا است؟

کسانی که نفت را می شناسند قطعا با خواندن این نامه در فکر فرو می روند که چه می شود مدیرعامل استراتژیک ترین شرکت نفتی ایران، کار خود را رها کرده و به مدخ و منقبت وزیر را از نان شب و افزایش تولید  واجب تر می داند. آقای عالیپور، شما بر صندلی تکیه زده اید که روزگاری غلامرضا حسن بیگلو بر آن تکیه زده بود، مردی که وقتی با خواسته غیرکارشناسی وزیر وقت نفت انجام شد روبروی آن ایستاد و شبانه برکنار شد درست برخلاف رویه شما که معتقدید هرچه وزیر بگوید همان است. اظهار نظر غیرکارشناسی شما در باره بازگشت سه روزه تولید نفت به میزان پیش از تحریم ها شاید از همین دیدگاه تان نشات می گیرد؛ شما میراث دار مردان بزرگی در مناطق نفتخیز جنوب هستید اما تمامی ابهت، بزرگی، استقلال، فنی گرایی و ... را در حد اداره کل روابط عمومی تنزل داده اید. از مردی پرسیدند کی آمدی گفت پس فردا، گفتند پس فردا نیامده چطور آمده ای گفت جلو افتادم که عقب نیافتم؛ ترس از عقب ماندن از سایر ژنرال های مداح موجب شده تا جایگاه مدیریت مناطق نفتخیز فراموش شده و به فکر جلو افتادن باشید؟

آقای عالیپور؛ در نامه ای که به امضای شما رسیده است به دفاع سرسختانه از مدیریت 8 ساله زنگنه در نفت پرداخته اید و چنان آن روزها را در «آغوش» گرفته اید که تعجب طرفداران وزیر نفت را برانگیخته است به طوری که به نظر می رسد در آن دوران هیچ نقدی به عملکرد ایشان وارد نبوده است و امروز باید انگشت گزید. ای کاش حداقل در حوزه تولید نفت، به نامه خود «بخیه» می زدید و نه آنکه به پارس جنوبی بپردازید و از تغییر و تحولات در مجموعه حفاری شمال حمایت کنید! حتما دیوار ساختمان 4 طبقه اهواز را هر روز می بینید، می بینید چهره های مدیران مناطق را که ذره ای از اصول مناطق کوتاه نیامدند مدیرانی مانند عاصمی پور، آقایی تبریزی، بهشتیان، اسپیاری، جشن ساز، حسن بیگلو ، بورد و ... ؛ حال چه شده است که در مدیریت جدید مناطق نفتخیز جنوب اینگونه رفتارهای خارق العاده رخ نمایی می کند؟!

یادمان است که وزیر نفت در نشست خبری اخیر خود گفت:« قبول دارم که سن مدیران ما زیاد است؛ مدیر نفتی نباید پیر باشد که وقتی بلند می شود یا می نشیند آنجایش درد بگیرد.» نمی دانیم منظور ایشان چه کسی بوده است اما قطعا می توانید به این پرسش پاسخ دهید دلیل خوشحالی شما از برکناری هدایت الله خادمی چیست و چرا در این زمینه «شریک صدای» صدای آمریکا شده اید؟

اگر واقعا به «صندلی» دل بسته اید سنگر معاونت پارلمانی وزارت نفت هم می تواند برای شما سمتی مناسب باشد؛ هم نرم است هم نزدیک به حوزه کاری شما. گویا پاسخ به انتقادات نمایندگان مجلس را بیشتر می پسندید تا افزایش تولید و رسیدگی به امور مناطق نفتخیز جنوب که البته اظهار نظر جنابعالی درباره بازگشت سه روزه نفت به مقدار پیش از تحریم ها، نشاندهنده میزان آشنایی تان با اصول فنی و بدیهیات صنعت نفت است.

ژنرال عالیپور؛ انتقاد از این رویکرد به شخصیت حقیقی شما وارد نیست چرا که هر گاه «دم شتر» به زمین نهاده شد اینگونه بی محابا دفاع کردن و وارد گود شدن تمامی دارد؛ اصل انتقاد به جایگاهی است که شما در عین ناباوری به آن دست یافته اید. این جایگاه، جایگاهی برای «دکان داری» نیست و صاحب آن صندلی و میز، چنان باید غرق در امور فنی باشد که مجالی برای این گونه نامه نگاری های مبتدیانه، شگفت انگیز و صد البته سیاسی نداشته باشد. «روغن را به ریگ» ریختن دردی از دردهای کشور و وزیر نفت دوا نمی کند لذا پیشنهاد می شود برای حضور بیشتر در سمت خود، بر امور فنی و مربوط به حوزه کاری خود تمرکز کنید. باور بفرمایید جامه مدیریت مانند عبای ملانصرالدین است، هر روز بر تن یک نفر ...!
 
 
 
سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 8585
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مرغ حق
Iran, Islamic Republic of
احسنت احسنت
پویا
Iran, Islamic Republic of
جانا سخن از زبان ما گویی
Ahmad
Iran, Islamic Republic of
Salam moteasam ke dar dolat tadbir o naomid hazerid
Iran, Islamic Republic of
گیر دادیا به ژنرال ها :))))))))))))))))))))))))))
United States
سلام مهندس زلفقار زاده هستم..... در خصوص اظهارات دوستان عرض کنم که شما از صنعت بزرگ نفت هیچی نمی دونید.... مهندس عالیپور شخصیتی فنی و تکنوکرات هستند و تنها ایشان لیاقت وزارت نفت را دارند نه زنگنه و دیگران.... جناب عالیپور به امید روزی که ردای وزارت را بر تنت ببینیم منتظر استیضاح زنگنه و دزدان کرسنتی مینشینیم....... درود بر مهندس عالیپور مرد بزرگ
علی
Iran, Islamic Republic of
نه بابا مهندس شماخیلی سرت میشه مابلدنیستیم.ازاین مخ زنیها
کارمند مناطق نفتخیز جنوب
Iran, Islamic Republic of
جیگر طلا متاسفانه مثل اینکه شما بردار محترم چیزی از نفت و مناطق نفتخیز جنوب نمی دانید من حدود 15 سال است در این سیستم کار می کنم. متاسفانه برای این مدیر ارزنده شما هیچ چیز با ارزش تر از پاچه خواری بعضی ها نیست. ایشان همان موقع که مدیر را ه و ساختمان بودن و حال که مدیر عامل هستند نیروی انسانی را به عنوان یک وسیله و دستنال یک بار مصرف می بینند.
ماشاالله به غیرت!
Iran, Islamic Republic of
اشتباه به طول و عرضت رسوندن مهندس!!!
سمت ایشون مدیر مهندسی و ساختمان نفت بوده، نه مدیر راه و ساختمان!!
ضمنا" بگرد یکی باسواد تر از ایشون و دکتر مطظمی در صنعت نفت پیدا کن.
نیست!
این ناچیز بازمانده های باسواد رو هم با بی لیاقتی و چرند گویی از نفت دور کنید تا یه مشت تازه بدوران رسیده گدا گشنه که هدفی جز چاپیدن نفت مردم ندارن به سر کار بیان
اکبر ابوالحسنی
Iran, Islamic Republic of
انموقع که ترابری چی بودند کاملا واسه همه آشنا هستند انگار شما هم از این مدیر سمتی گرفتی عریز
کورش گرامی
Iran, Islamic Republic of
شماره موبایل مدیر مناطق جنوب رومی خواستم لطفا هرکی داره برام بفرسته ممنونم
اکبر ابوالحسنی
Iran, Islamic Republic of
ابا عرض معزرت به جرات می توان گفت تمام کسانی که دفاع از بیژن می‌کنند از پاچه خوران بودند و از همین طریق حق شایسته ها را خوردنو
رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
آقای عالیپور شخصیت بزرگی هستند و بدون تردید یکی از افراد موثر در بخش مهندسی و ساختمان ولی صندلی که ایشان بر آن کیه دادند در حد ایشان نیست. سروشی، بهشیتان، آقایی تبریزی، جشن ساز، حسن بیگلو مرحوم اسپیایری و ... بر آن کیه زدند. امیدوارم ایشان متوجه باشند و خودشان استعفا بدهند
Iran, Islamic Republic of
بله ایشان آدم خوبی هستندومی توانستند هم موفق باشند ولی ایشان تحت تاثیر اطرافیان خود هستند بویژه آقای ب.ش .در واقع همه کاره ایشان است
نهم
Iran, Islamic Republic of
از مردی پرسیدند کی آمدی گفت پس فردا، گفتند پس فردا نیامده چطور آمده ای گفت جلو افتادم که عقب نیافتم....عالی بود
شعا
Iran, Islamic Republic of
آقای عالیپور چرا از روزهایی یاد نمی کنید که میرکاظمی می خواست شخم بزنه و شما شروع کردید به تعریف و تمجید از وزیر وقت. شک ندارم اگه میرکاظمی وزیر نفت بود همین حرف ها را در باره اون بنده خدا می زدی
Iran, Islamic Republic of
این آقا مناطق نفت خیز رو بیچاره کرد. همه امورات رو هم داده دست ....در واقع مدیر عامل اصلی مناطق نفت خیز آقای ش است که به استانداری وصله.نارضایتی در مناطق نفت خیز بیداد میکنه . همه دارن میگن صد رحمت به مدیر عامل قبلی آقای بورد.
Iran, Islamic Republic of
آقای عالیپور بهتر نیست دنبال مشکلات بیشمار زیرمجموعه خودتان باشید؟ببینید دورو برتان چه می گذرد؟4 ماه است که مناطق نفت خیز پس از برکناری مدیر منابع انسانی آن توسط شما بدون مدیر منابع انسانی مانده است.امور حقوقی و قراردادها هم بدون رئیس است.کارکنان بیچاره مناطقدر این چند ماه مدیریت شما به شدت سرخورده شده اند.
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم حالا چه گیری داده به خادمی... بابا اون که رفته چرا آخه پشت رفته حرف میزنی؟ خدا همه ما را غرق در رحمت کند
شامي
Romania
حيف بورد رفت از مناطق
Iran, Islamic Republic of
آقای عالیپور شما که لالایی بلدی خودت چرا خوابت نمی بره ؟ به جای وکیل مدافع شدن آقای زنگنه بیایید از پرسنل بدبخت بیچاره مجتمع آموزش فنون اهواز که مستقیما زیر نظر شماست دفاع کنید که .... هر بلایی دلش خواست سر مجتمع و پرسنلش اورد و شما حرفی نزدید.
Romania
ميگن حكم بازنشستگي عاليپور صادر شده، درسته؟
Iran, Islamic Republic of
درسته
حسن
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حاجی پور نظرات ابرازیتان چیزی در ردیف توهین و بی حرمتی است , جناب اقای عالیپورفقط اعلام داشته است که در شان یک نماینده محترم مجلس نیست که حرفهای غیرمنطقی و غیر کارشناسی بزند , آیا بنظر جنابعالی کاشف نفت در دریای خزر آنهم بخش عمیق دریا که مدیریت وعملیات آن در دست شرکت نفت خزر بوده و جناب آقای خادمی که تنها نگهدارنده دستگاه اجاره ای نفت می باشد ، توهین به ایشان نیست؟بهتر بوده و خواهد بود که افراد در حوزه تخصصی خود واردشده و پیرامون آن اظهار نظر نمایند و یا حداقل از افراد مطلع و آگاه و صدیق در امور غیر تخصصی مشاوره بگیرند جناب نماینده محترم مجلس با توجه به عدم آگاهی در این حوزه مطالبی را ارائه نموده اند که موجبات قضاوت نا صحیحی را برای شما باعث شده است که نتیجه آن بی حرمتی به فردی گردیده که بیش از 40سال از کارشناسی تا مدیر عاملی سابقه خدمت و تلاش برای کشور داشته است .
.....
Iran, Islamic Republic of
بجاي اين جوابيه و حاشيه ها خيلي بهتره و انساني تره به كار خودت برسي و سعي كني خلق خدا ازت راضي باشه.
در واقع با اين كارت كل مردم خوزستان رو به يه نفر فروختي و حق و ناحق كردي
يادت باشه همين مردم بودن كه شما به اينجا رسيدي نه آقاي...
عباس ط
Iran, Islamic Republic of
... زنگنه و عالپور سر هم ۱۵۰سال سن دارند و اندازه ی ۵نفر جووون لیسانس سی ساله دارن حقوق میگیرن و توانایی جسمی هردوی اینها به اندازه ی یک جووون نیست.یعنی فقط هزینه ،آخه به چه قیمتی کاش یکم استعفا میدادین .
شاهین
Iran, Islamic Republic of
اقای عالیپوراگه راست میگیدبروید جلوی وزیرنفت وبگویید حق ماکارکنان نیروهای ارکان ثالث وقراردادمعین ونیروهای خدماتی را بدهند.به قول ماخوانین بختیاری کدخدازاده عروسی کنه هندی تش منزل خوس.
Iran, Islamic Republic of
آقای عالیپور فقط همین را بگویم...شما اگر به اندازه سره سوزنی تعصب خوزستانی داشتید بی شک برای برکنار شدن شیرمرد و متخصصی همچون مهندس خادمی عزا میگرفتید نه اینکه از مسبب این کار حمایت کنید.
نفتی
Iran, Islamic Republic of
هیچ مدیری از اشتباه مبرا نیست و همه مدیران قبلی و فعلی نقایصی در امر مدیریت خود دارند. شاید یکی از دلایلی که باعث شده که آقای عالیپور به سخنان سید شکر خدا موسوی واکنش نشان دهداین بوده که آقای موسوی "مدیران نفتی" را غیر انقلابی؛رشوه خوار و کرسنتی خوانده و اما این " مدیران نفتی " چه کسانی هستند؟ بیش از 80 در صد نفت تولیدی در اختیار مجموعه آقای عالی پور است و کمتر 20 درصد مابقی در حوزه مدیریت آقایان کریمی (نفت مرکزی)؛سلطان کمالی(اروندان) و حافظی(فلات قاره) است که هر سه خوزستانی هستند پس عالیپور به عنوان مدیر بزرگترین شرکت نفتی هم از حیثیت مدیران صنعت نفت دفاع کرده و هم از همشهریان و هم استانی های خود.
نماینده محترم مجلس نباید تمام مدیران را کرسنتی بخواند ؛ کرسنت قراردادی است که یکی از مدیران پای آن را امضا نموده نه همه .
شاید دلیل دیگر عالیپور در این اقدام این باشد که مابقی مدیران جوان تر از ایشان هستند و امید به ترقی دارند ولی وی با بیش از 65 سال سن و مدیریت بزرگترین شرکت نفتی نه امید به پیشرفت بیش از دارد و نه بیم از دست دادن چیزی.
Iran, Islamic Republic of
برادر من نقد وارده به ایشون اینه که چرا در حوزه ای که به ایشون ارتباطی نداره وارد شدن و سنگ زنگنه رو به سینه می زدن. اگر واقعا قرار بود دفاع کنه از خودشون دفاع می کرد نه از وزیر. کلا از وزیر و کارای وزیر حمایت کرده. در ثانی یادمون نره ایشون کجا نشستن این جایگاه برای جوابیه دادن و نامه سرگشاده نیست. باید کار کنه مثل بورد
United States
آقای نفتی خجالت بکش با این حرف زدنت... مهندس عالیپور باید وزیر بشه... اونم انشالله در همین دولت و با استیضاح زنگنه.........
Iran, Islamic Republic of
مرغ پخته هم خندش می گیره از این حرف :))))))))))))))
شاهین
Iran, Islamic Republic of
نفتی عزیزتاالا نفتی شده تمام بدنت که اسم خودته گذاشتی نفتی تو هم ...که این نوشتی بعدسردارسیدشکرخداموسوی باتمام مدیران نفت کشوردوست است نه دشمن حتی همین مهندس عالیپورکه اومدمناطق سیدشکرخداموسوی ازاستانداروقت تشکروقدردانی کردبرای ایشان ولی چه سودجواب محبتهای سردارموسوی شداین نامه سرگشاده.ولی بایدعرض کنم که اقای موسوی همین الا هم پشتیبان تمام مناطق نفتخیزجنوب است نه دشمن مثل شما.
Iran, Islamic Republic of
مناطق نفتخیز چه بود و چه شد....حیف واقعا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي عالي پور مدير محترم مناطق نفتخيز بسيار كار پسنديده اي كرده است . اين نماينده محترم با سخنان عتاب آلود و بعضا" اهانت آميز به كل كاركنان صنعت نفت تعدي كرده است . اين موضعگيرهاي خصمانه ادامه همان جريان است كه در دولت اصلاحات ، كاركنان و مسئولين را به مافياي نفت متهم ميكردند. و شاهد بوديد كه در سال هاي اخير چه اتفاقاتي رخ داد و همين مدعيان دريغ از يك اعتراض ناقابل ، همكاران محترم آگاه باشيد ، حتي اگر منتقد وضعيت موجود باشيم كه هستيم ولي فراموش نبايد كرد كه ولي نعمت ما سفره نفت است . و حداقل تعصب و پشتيباني نسبت به سازمان ضامن عزت و سربلندي ماست. و حريم خانواده خود را نگه داريم.
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل برادر!جنابعالی احتمالا خودت یه مدیر هستی.چون این منش مدیران محترمه که همیشه برای خودشون و سازمان(که درواقع ملک شخصیشون شده) از کارکنان بیچاره مایه میزارن.موقع اضافه حقوقهای ما که میشه،موقع پاداشها موقع مزایا و...انگار که این کارمندان بدبخت صدقه خور شرکت نفتند اما موقع آبرو و اسم و رسم مدیرا بشه باید متحد بشیم ،همه یه خانواده ایم و از این جور اراجیف.پدر ما دراومد از دست این مدیران . گل آقا بگو ببینم دوساله که ضریب شمال رو افزایش دادند و جنوبیهای بدبخت سرشون بی کلاه موند صدای این شازده وزیرت دراومد؟صدای این مرغ عدالت آقای عالیپور دراومد؟نقله که همین آقای زنگنه می گفت نفتی ها حقوق نمی گیرند وام میگیرند.همه میدونن چه بلایی سر نفت بویژه جونبی ها اورد.آقای متعصب و پشتیبان سازمان ،این آقای زنگنه بود که آموزشگاههای جنوب رو تعطیل کرد و بزرگترین ضربه رو به جنوبی ها زد حالا آقای عالیپور شده برای ما شمشیر عدالت .
حسین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تحلیل جنابعالی هم مانند سخنان اقای عالیپور غیر فنی و سیاسی می باشد. آفت صنعت نفت افراد کوچکی هستند در پست های بالاتر نشسته اند و کارشناسان نفت هیچ امکانی برای ابراز عقیده ندارند
Iran, Islamic Republic of
اقا بيخيال،يادداشت روان و خوبي بود و حرف دل ما
خوزستانی
Iran, Islamic Republic of
جناب عالی پور ،کاش یه بار با وزیر محترم،راجع به نیروهای قراردادی و تبدیل وضعیت شون و حقوق دريافتيشون صحبت میکردی،تا دل هزاران نفر و خانواده خوشحال شده،و برای خودت اسمی ماندگار در خوزستان به جا ميذاشتي
Iran, Islamic Republic of
برادر پس چه کسی سیاسی کاری کنه. کلا شهر ارواح شده مناطق نفتخیز
hva
Iran, Islamic Republic of
نفت رفت
رفت نفت
مشتی م...م شدن رییس و مدیر
جز مهندس خادمی هیچکس لایق وزارت نفت نیست.
سيدامير
Iran, Islamic Republic of
مدیرانی مانند عاصمی پور، آقایی تبریزی، بهشتیان، اسپیاری، جشن ساز، حسن بیگلو ، قلاوند ، بورد و ... ( قلاوند را ننوشتي پس تو هم مغرضانه مطلب مينويسي )
Iran, Islamic Republic of
وقتی قلاوند رو ننوشته نشون میده شناختش قویه رو مناطق
سيدامير
Iran, Islamic Republic of
شناخت نويسنده و شما ضعيف است چراكه قبل از مهندس بورد سه سال مديريت مناطق نفتخيز جنوب در دستان دكتر هرمز قلاوند بوده كه هم اكنون مدير اكتشاف شركت ملي نفت ايران هستند ، جهت شناخت شما و نويسنده از سيستم مديريت مناطق نفتخيز
Iran, Islamic Republic of
آقا سید، دکتر قلاوند همش یکسال مدیر مناطق بود نه سه سال
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
عالیپور لایق همچین جایی نیست جای مدیران لایق است
نفتخیز
United States
جناب حاجی پور در اوهام خودت بسر میبری... نشستی برای خودت قصه های مضحک و عوام پسندانه به سبکه احمدی نژادی میسازی که به کجا برسی...؟! واقعأ فکر کردی با این گنده گویی ها میتوانی بزرگمردی چون عالیپور را تخریب کنی؟!! گرچه میدانم بی شهامت تر از آنی که این نظرات را زیر مطلبه مضحکت درج کنی...
پاچه خواری
سلامتی لیاقت ترین مدیر تاریخ مناطق نفت خیز که با بیعت.با گروه دادن پست ها به یک مشت پاچه خوار مناطق را به نابودی کشاند تا خود چند روزی برسند قدرت باقی با ماند .
بازنشسته گچساران
Iran, Islamic Republic of
شهادت میدهم مهندس عالیپور اهل مجیز گویی نیست، او هرگزدر مقابل مسائل مطروحه باج نمی داد ، مدیری پر جذبه،
نترس، قلدر و بیش از انتظار صمیمی و خاکی است .
Iran, Islamic Republic of
زند باد بیژن عالی پور که همیشه طرف مضلومها بود از زمان اداره راه ساختمان تا الان که مدیر منا طق خدا قوت آقای عالی پور
بخشی زاده
Poland
سلام
عالیپور یا کسی دیگه برای ما جانبازن نفتی چه تفاوتی دارد با این مشکلات جسمی که دارم چند بارحضوری وتلفنی نتوانستم ایشان را ملاقات کنم در صورتی که قبلا مسولین بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی را خیلی راحت توانستم ملاقات کنم هرکسی که باشه فرقی نداره حداقل بتونه رهرو شهدا وانقلاب باشه و کاردان
ما که از همه چیزمون گذشتیم این هم بی خیال