۰
۲
شیوه جالب یک مدیر نفتی برای چهره شدن

مصاحبه 50 میلیون تومانی آقای مدیر

یکی از مدیران نفتی دولت یازدهم که علاقه ویژه ای به حضور در رسانه ها دارد، فعالیت های رسانه ای خود را مضاعف کرده و در قبال مصاحبه تفصیلی با وی بین 2 تا 5 میلیون تومان پرداخت می شود! شنیده ها حاکی از آن است که وی برای گفت و گو با یکی از رسانه های بنام کشور 50 میلیون تومان به حساب آن رسانه واریز کرده است.
مصاحبه 50 میلیون تومانی آقای مدیر
به گزارش «ميزنفت»، این مدیر نفتی که در منطقه فعالیت خود فعالیت های سیاسی را در پیش گرفته است مورد حمایت استاندار خود قرار دارد و با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، به وظابف خود رنگ و بوی انتخاباتی داده است.

این مدیر نفتی که در دولت گذشته نیز صاحب سمت بوده است وظایف اصلی خود را رها کرده و با خرج کردن منابع بیت المال برای اهداف خود، هم استانی های خود را نیز به واکنش واداشته است. وی با بکار گیری بیش از 12 مشاور در بخش های گوناگون، همچنان به فعالیت های سیاسی خود و حیف و میل منابع مالی ادامه می دهد.

با توجه به حضور رسانه ای این مدیر نفتی طی چند ماه گذشته و با توجه به پرداخت 2 تا 5 میلیون تومانی «حق المصاحبه» به رسانه ها،  به نظر می رسد تا به امروز حداقل 100 میلیون تومان از منابع بیت المال صرف امیال شخصی وی شده است.

شنیده ها حاکی از آن است که وی برای گفت و گو با یکی از رسانه های بنام کشور 50 میلیون تومان به حساب آن رسانه واریز کرده است. وی از آن دست مدیرانی است که یک شبه تبدیل به مدیر ارشد شد و  بدون هیچ تخصصی در حوزه کاری خود و در بخش بالادست به مدیریت برگزیده شد.
 
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 8875
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مهندس محمد صمصام
Iran, Islamic Republic of
جناب عصر نفت عزیز هر چند که یقین دارم رسانه ای هستید صادق که همیشه از حق و حقیقت هم دفاع کرده اید و بخاطر این ویژگی شما را مورد تقدیر قرار می دهم ........ اما از شما خواهش دارم این قسمت > را اگر ممکن است حذف کنید تا ما کاربران هم تکلیف خودمان را بدانیم..... بابا جان من آخه اینکه درست نیست ما بنشینیم پای کامپیوتر 20 خط نظر بنویسیم که در آن نه به کسی خدایی ناکرده توهینی کرده ایم ... نه تهمتی به شخصی زده ایم..... نه منع قامونی برای چاپ دارد... نه....... بعد شما دوستان محترم یکراست نظر ما را در سطل آشغال بیندازید باور بفرمائید این توهین به شعور مخاطب است آخر اگر قرار بر چاپ نکردن است خیلی راحت این قسمت را ببندید. با تشکر
کارمند نفت
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جديداً مد شده هر کي هر چي دلش ميخواد بدون دليل و مدرک توي سايتها ميزنه
چرا روشن و واضح توضيح نميدين ؟