۳
۵
این ایده ها را جدی بگیرید

22 پیشنهاد برای شروع کسب و کار در نفت

یک پالایشگاه کوچک تاسیس کنید؛ پالایشگاه‌های کوچک در زمان کم و بیش اندکی راه اندازی شده و حاشیه سود مناسبی دارند. اما باید به مقررات کشور میزبان و دسترسی به کارکنان مورد نیاز توجه کرد.
22 پیشنهاد برای شروع کسب و کار در نفت - میز نفت
22 پیشنهاد برای شروع کسب و کار در نفت - میز نفت
ميزنفت/ صنعت نفت و گاز یکی از بزرگترین بخش‌های کسب و کار تجاری در سراسر دنیاست. فعالیت در طرح‌های بزرگ این حوزه نیازمند تامین مالی بوده و باید از یاری موسسات مشاوره‌ای جهت تهیه طرح‌های امکان سنجی بهره برد. در ادامه به 22 ایده تجاری فعالیت در صنعت نفت و گاز که در کنفرانس ایده‌های صنعت و گاز معرفی شده، اشاره می‌شود. تعداد این ایده‌ها 50 موضوع بوده که 22 ایده مورد توجه در ادامه می‌آید.
 
1- در بخش عرضه بنزین و گازوییل فعالیت کنید؛ ساخت یک مرکز عرضه سوخت نخستین پیشنهاد ماست. این کسب و کار سودآور بوده و به ویژه در مناطق دارای تردد بالا  از درآمد چشمگیری برخوردار است. پیشنهاد ما عرضه انواع سوخت مورد نیاز مشتریان است.
 
2- وارد کسب و کار عرضه کپسول گاز شوید؛  در مناطق فاقد دسترسی به شبکه توزیع گاز طبیعی می‌توان در شبکه توزیع کپسول گاز فعالیت کرد. این تجارت نیاز به سرمایه اولیه اندکی دارد. 
 
3- یک شرکت ارایه خدمات در صنعت نفت و گاز راه اندازی کنید؛ اگر شما قادر به تشکیل یک تیم مهندسی هستید، پیشنهاد ما تاسیس یک شرکت ارائه دهنده خدمات فنی در این صنعت است. شرکت‌های بزرگ نفتی برای بهره برداری از طرح های خود نیازمند شرکت های خدماتی هستند. البته باید مهارت های بازاریابی خود را تقویت کنید. این شرکت‌ها از سودآوری بالایی برخوردارند و ظرفیت فعالیت در این کسب و کارها دائمی است.  
 
4 - در بخش خدمات حقوقی فعالیت کنید.  در صنعت نفت صدها نفر از وکلا و مشاوران حقوقی فعالیت می‌کنند. پیشنهاد ما ایجاد یک شرکت ارائه دهنده خدمات حقوقی در صنعت نفت و گاز است. این حوزه از درآمد بالایی برخوردار بوده و دارای فرصت های همیشگی می باشد. 
 
5- در بخش انتقال فرآورده های نفتی فعالیت کنید.  فعالیت در این زمینه از حاشیه سود بالایی برخوردار است اما این صنعت نیازمند سرمایه اولیه قابل توجه و اخذ مجوزهای مورد نیاز است.
 
6- یک پالایشگاه کوچک تاسیس کنید؛ پالایشگاه‌های کوچک در زمان کم و بیش اندکی راه اندازی شده و حاشیه سود مناسبی دارند. اما باید به مقررات کشور میزبان و دسترسی به کارکنان مورد نیاز توجه کرد.
 
7 - یک شرکت پیمانکار متخصص در ساخت واحدهای پالایشگاهی و پتروشیمی تاسیس کنید.
 
8 - یک شرکت جمع آوری نشت‌های نفتی پیشنهاد بعدی است.
 
9 – به سراغ تاسیس یک شرکت توزیع کننده فرآورده‌های نفتی بروید.

10- یک شرکت مشاوره ای در صنعت نفت و گاز هم ایده دیگر ماست.

11- فرصت راه اندازی  یک برنامه تلویزیونی در صنعت نفت و گاز را براحتی از دست ندهید.  این برنامه می‌تواند مخاطبان زیادی داشته باشد و از امکان جذب حامی مالی برخوردار است.

12- یک برنامه رادیویی گفتگومحور در صنعت نفت و گاز هم ایده خوبی برای آغاز است. یک برنامه رادیویی از هزینه اندکی برخوردار بوده و می‌تواند مخاطبان زیادی داشته باشد. صنعت نفت و گاز از جذابیت‌های زیادی  سود می‌بر و می‌تواند مخاطبان و حامیان مالی را برای شما به ارمغان آورد.

13- یک وبلاگ یا سایت نفتی هم برای شروع کار ایده مناسبی است. یک وبلاگ یا سایت می‌تواند مخاطبان زیادی داشته باشد. و امکان جذب تبلیغات برای سایت‌های پرمخاطب وجود دارد.

14- یک نشریه تخصصی در صنعت نفت و گاز منتشر کنید.  اطلاعات، کلید موفقیت در همه صنایع است. یک نشریه تخصصی می‌تواند مخاطبان زیادی در صنعت نفت و گاز داشته باشد. معرفی فرصت‌های موجود در این صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است.

15 -  به حوزه تولید روان کننده ها ورود کنید.

16- فعالیت در بازار سهام شرکت‌های صنعت نفت را فراموش نکنید.

17- نرم افزارهای مورد نیاز صنعت نفت و گاز را تولید کنید.

18- مواد غذایی سکوهای فراساحلی را تامین کنید. 

19- بخش خدمات ایمنی و بهداشت صنعتی هم پیشنهاد بعدی ماست.

20- در حوزه ساخت تجهیزات صنعتی مورد نیاز در صنعت نفت فعالیت کنید. 

21 - یک موسسه کاریابی در صنعت انرژی افتتاح کنید.

22 - یک موسسه آموزشی و یا دانشگاه در صنعت انرژی راه اندازی کنید.
 
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 17461
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دلت خوشه ها با زنگنه و افرادش فقط باید از دور و بریاش باشی تا این 22 تا که سهل 220 تای دیگه هم بنویسی بتونی کار بگیری
a-j
Iran, Islamic Republic of
سلام.
بسیار ممنونم از مطالب عالی و سایت مرجعی که قرار دادید.
ممنون از زحمات شما.
a-j
Iran, Islamic Republic of
سلام.
بسیار ممنونم از مطالب عالی و سایت مرجعی که قرار دادید.
ممنون از زحمات شما.
بابک
United Kingdom
ورود به این حوزه ها به خاطر حساسیت بالا و رانت اگر غیر ممکن نباشد، بسیار سخت است...
ولی برای خود بنده، نه فقط بخاطر درآمد بالا، بلکه بدلیل نوع فعالیت از جذابیت بالایی برخورداره.
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
ای کاش چند دقیقه می نشستی و یه چیز به درد بخور مینوشتی داداش

عنوان نوشتن که کار سختی نیست، میخوای منم 50 تا عنوان بنویسم
اگر میخوای کاری انجام بدی که به نفع کشورت باشه کمی تلاش کن و به دیگران سود برسون