۱۰
۳۳
سوء مدیریت‌ها در صندوق تمامی ندارد

تلاش برای واگذاری هواپیمایی نفت

هفته گذشته بیش از 60 نفر از کارکنان شرکت هواپیمایی کارون (نفت سابق) که 20 تیرماه امسال اخراج شدند، در اعتراض به اقدامات مدیران ارشد این شرکت، در محل فرودگاه اهواز تجمع اعتراضی برپا کردند
تلاش برای واگذاری هواپیمایی نفت
هفته گذشته بیش از 60 نفر از کارکنان شرکت هواپیمایی کارون (نفت سابق) که 20 تیرماه امسال اخراج شدند، در اعتراض به اقدامات مدیران ارشد این شرکت، در محل فرودگاه اهواز تجمع اعتراضی برپا کردند که به دنبال آن با تمهید تدابیر امنیتی شدید از سوی نیروی انتظامی و حراست فرودگاه، معترضان که افرادی با 20 تا 25 سال سابقه کار در این شرکت هستند، متفرق شدند، اما فضای امنیتی همچنان در فرودگاه اهواز ادامه دارد.
 
به گزارش میز نفت، پس از تغییر تیم مدیریتی شرکت هواپیمایی کارون، تعدیل کارکنان این شرکت، از آغاز امسال در چند مرحله رخ داده است، به‌طوری‌که حدود 2 ماه پیش هم بیش از 30 نفر از کارکنان و مهندسان این شرکت هواپیمایی باسابقه تعدیل شدند.
 
شرکت هواپیمایی کارون (نفت سابق) در ماه‌های اخیر، شکایت‌های مردمی متعددی از تأخیرهای زیاد و بعضاً باطلی پروازهای این ایرلاین وابسته به صندوق بازنشستگی نفت دریافت کرده که به گفته کارشناسان، وضعیت نابسامان این شرکت هواپیمایی که اخیراً در زمره پرتأخیرترین شرکت‌های هواپیمایی کشور قرار گرفته است را باید در انتصاب‌های اخیر مدیران آن و سناریوی از پیش طراحی‌شده برای واگذاری این شرکت به بخش خصوصی، جست‌وجو کرد.
 
در طول ماه‌های گذشته یک دیپلمه ریخته‌گری در حال تحصیل در دانشگاه آزاد به‌عنوان مدیرعامل (الف-الف) و یکی از کارکنان حراست شرکت ملی نفت ایران به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره (ش-ک) این شرکت هواپیمایی منصوب شدند. صندوق بازنشستگی صنعت نفت سهامدار اصلی شرکت هواپیمایی کارون است و مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره آن را منصوب می‌کند.
 
گفته می‌شود که سوء مدیریت موجب ورشکستگی هواپیمایی نفت (کارون) شده است، معترضان می‌گویند که گروهی از صاحبان رانت و قدرت که در دولت هم نفوذ دارند، در تلاشند تا با برخی اقدامات همچون ایجاد بی‌نظمی در پروازها، ممانعت از پرواز برخی هواپیماهای شرکت به بهانه نبود قطعات تحریمی و...، شرکت هواپیمایی نفت را ورشکسته نشان دهند تا زمینه واگذاری آن به سرمایه‌گذاران بخشی خصوصی با قیمتی نازل را فراهم کنند.
دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 21554
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


آریو
Iran, Islamic Republic of
خداااااااا اینجا کجاست !؟
مصطفى
Iran, Islamic Republic of
با سلام.بنده يكى از اخراجى ها هستم.واقعاً براى اين مديريت جديد بايد تاسف خورد.كه به راحتى با نون جوانان بازى ميكنن.و اين سناريو خيلى جالب داره پيش ميره.و اخراجى ها هم ادامه داره.از مسئولين نفت خواهشمنديم جلوى اين نفرات رو بگيرن
Bahram soheili
Iran, Islamic Republic of
سلام.من یکی ازنیروهای اخراجی شرکت کارون‌هستم.شرکتی که اگه الان سرپامونده به خاطرمن وامثال منه که بانبودامکانات وباجون ودل برای این شرکت کارکردیم.نیروهای باتجربه ودارای مدرکی که همشون این روزا به خاطرزن وبچه هاشون هرروزدرب شرکت تجمع میکنن.چرا؟؟چون جزاین شرکت جایی ندارن.همه ی وجودشون روپای این شرکت گذاشتن.هرکدوم ازاین‌نیروهابه نحوی توی این کارمشکل فیزیکی ومشکل روحی پیداکردن.یابه قولی سری سفیدکردن تواین شرکت.حق نیست که اینطوری رفتارکنن باهاشون.امیدوارم یکی پیدابشه به درددل ماجنوبی هاکه همیشه زیربارفشاربودیم وهستیم گوش کنه وکاری انجام بده.لطفابرسونیدصدای مارو....تشکر
پرسنل اخراجی نفت
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام.
تعداد ۶٠نفر از پرسنل شركت هواپيمايى كارون مستقر در اهواز بدليل سوءمديريت مسئولين شركت و همچنين سودجويى تعدادى از مديران ارشد در راستاى منافع پشت صحنه باعث افزايش هزينه هاى شركت شده و در نتيجه به صرفه بودن حضور اين تعداداز كاركنان را مقدورندانند تا باعث شود دست هايى كه پشت صحنه جهت خريد شركت دندان تيزكرده اند شركت را باكمترين قيمت خريدارى نمايند.
مسافر بیچاره
Iran, Islamic Republic of
سلام..بی کلاسی در رفتار پرسنل هواپیمایی کارون با مسافر بیداد میکنه.چه مهماندار ها.چه پرسنل پاسخگو در فرودگاه.علی الخصوص مسولشون در فرودگاه تهران. واقعا نادان و کم تجربه ست. شرکتی که مدیرشون دیپلم داره از بقیه انتظاری بیش از این نیست.حتما مسولین منتظرن تا اتفاقی بیافته تازه بفکر عوض کردن مسولین بی کفایت بیافتن.
ii
Iran, Islamic Republic of
هواپیمایی نفت از سال 72 تا 83 از بهترین شرکتهای زیر مجموعه نفت بود ولی همان سال 83 که به بخش خصوصی واگذار شد به همه کارکنان رسمی بهر صورت ممکن اعلام شد که از شرکت بروند به جاهایی که متعلق به نفت است و خصوصی نیست کاریابی کنند ولی عده ای بدلیل امتیازاتی که هواپیمایی داشت ماندند و حالا نتیجه اش این شد... نباید تعلل میکردند و میماندند.
اخراجی
Spain
این دلالها گویا اهمیت امنیت در صنعت هوانوردی را درک نمیکنند.آقای الف الف و آقای ش ک با دم شیر بازی نکنید
بی نام
Iran, Islamic Republic of
یه بارم که شده انسانیت بخرج بدینو فیش های حقوقی این 31 نفر رو با چند مدیری که هنوز 1سال نیست پا به این شرکت گذاشته و خدارو شکر همه هم بازنشسته هستن یه مقایسه ای بکنید حقوق کارگر سال 97 2،200
یا چند ده میلیونی مدیر ومعاونت.که چندین سمت داره.

خدا وکیل آب،هوا، زندگیمونو تو جنگ و الان داریم میدیم حداقل شرمنده زن و بچه نکتید
دوره شاه یه شعبون بی مخ بوده ولی تو این شرکت واسه نون بریدن شعبون بی مخ ها استخدام کردن.
شعبون بی مخ هایی که سال 30 تو لباس نظام سنگ نظام به سینه زدن امروز دارن نون همونایی میبرن که وجودشون از استقامت اون هاست.
از مردانگی پدرانی که از ایستادن امروز خودشون گذشتن تا این روزها نظام ،شرف ،ناموس وفرزندانشان استوار باشن.

فرزند ایثارگر ،جانباز ولی اخراجی
رها
France
متاسفانه سو مدیریت و عدم کفایت مدیران ارشد و جز در این شرکت بیداد میکنه یک نفر دلال با دیپلم ریخته گری شده مدیر عامل شرکت و یک عامل بازنشسته حراست نفت با تکیه بر لابی و قدرت نفوذ بدونه داشتن کوچکترین تجربه در زمینه هواپیمایی شده رئیس هست مدیره و میان پرسنل زحمت کش رو که در بدترین شرایط با حد اقل حقوق با جون و دل کار میکنن اخراج میکنن اونم برای بستن قرارداد با شرکت پرنده ابی و دریافت پورسانت این معامله که مبلغ قرارداد بالاتر از حقوق تمامی پرسنل اخراجی هست و این کار رو با سکوت و خودشیرینی و همکاری مدیران داخلی مانند آقای زیدانی رئیس تدارکات و منطقه جنوب انجام میدن آقای استاندار سازمانهای نظارتی کجایید واقعا نمیخای از خواب بیدار بشید همین افراد چند ساله پیش ۵ میلیون دلار از شرکت پول خارج کردن همین افراد هواپیمایt.oرو فروختن پس نقشه شما در استان چیه آقای استاندار
از واحد مهندسی و تعمیرات
Iran, Islamic Republic of
عزیزان میز نفت سلام. میخواهم چند کلمه ایی با مهندس نصرت رحیمی صحبت کنم امیدوارم با تمام اشتباهت مدیریتی که دارند ، وقت داشته باشند این چند خط نامه را بخوانند و تصمیم جدی در این مورد بگیرند، البته از پرسنل محترم میزنفت میخواهم که به سمع و نظر ایشان برسانند. جناب رحیمی من از مهندسین هواپیما هستم که 10سال سابقه دارم. متاسفانه شرکت هواپیمایی نفت را تصمیمات اشتباه حضرت عالی به اینجا کشیده شده . شرکتی که برای خودش سابقه ایی درخشان داشته اسیر رفیق بازی و ارتباطات شما شده و با انتخاب نا شایست افرادی بی تجربه در امر هوانوردی مثل آقای کشایی فرد که عامل بی ثباتی شرکت در سالهای قبل شده به همراه دیگر اعضا هیت مدیره قبلی ملیونها دلار را در کشور تونس و مسکو به اسم خرید هواپیما نابود کردند.آیا ایشان عامل ورشکستگی شرکت هستند یا کارمندان و کارگران بیچاره اخراج شده؟
در حال حاضر ایشان با انتصاب مدیر عاملی واقعا" بیسواد واقعا" بیسواد از همه لحاظ شرکت را به قهر قرا برده و برای حفظ منافع شخصی خودش کارمندان و کارگران با تجربه را خانه نشین کرده. بطور مثال: مدیر عامل میتواند معاون خودش باشد. ایشان در حالیکه مدیر عامل هستند مسولیت بازرگانی را نیز به عهده گرفتن. آقای کشایی فرد که یک کارمند حراست میباشد چرا باید عضو هیت مدیره شرکت هواپیمایی بشود. و آنقد در سیستم شرکت گند بزند تا بعد از چند سال دو خط کار یاد بگیرد. آقای اسد در یک مصاحبه خنده دار با کن نیوز گفته که ما اخراج نکردیم. قرار دادشان تمام شده. جناب آقای رحیمی تا کی میخواهید چشم پوشی کنید. چرا نمیپرسید از این آقایان بی انصاف و دروغگو که اگر اخراج میکنید پس چرا دوباره استخدام میکنید. یک کارگر یا کارمند با حقوق 2/5 تا 3 میلیون تومن را اخراج میکنید بعد میرید کارمند اخراجی قشم ایر را استخدام میکنند با حقوق چند میلیونی. یا شخص دیگری بنام پ.زاده از حراست را وارد سیستم میکنید که از 2 جا حقوق میگیرد. شخص رانده شده از چند شرکت با سابقه ایی خراب ، شده معاونت مهندسی وتعمیرات. باز نشسته ایی در اداره کارش اینه که تو اینترنت بگرده دنبال هواپیماهای فروشی. خیلی خنده داره !!!!!! شما در اداره مامور بفرستید ببینید چقد کارمند باز نشسته حقوق بگیر دارن کار میکنند اون هم با حقوق های بالا. بعد همکارهای بیچاره مارو اخراج میکنند. عرضم تمام. امید وارم که گفته رهبر به گوشتان رسیده باشد که تولید ملی با اشتغال ملی نه با اخراج کارگران و استخدام افراد فرسوده و دارای چند فیش حقوق..
پیشنهاد میکنم ازاین ظاهر مومن ، خود را رها کنید و منتظر آه و ناله خیلی ها باشید که گریبانتان را میگیرد.
والسلام هواپیمایی نفت. مهندسی و تعمیرات
اخرجی با حال
Iran, Islamic Republic of
دوستان اخراجی سلام.
میدونم شرایط سختی دارید مثل خود من. اما خدا هست . واگذار کنید به خدا . نفرین هم نکنید چون این مسولین پوستشون اینقد کلفت شده که با این نفرینها هیچ بلایی سرشان نمیاید.
در سایت خبری هوانوردی میخوندم که از مدیران عامل یک ایرلاینی پدرشون به رحمت خدا رفته. طبق وظیفه دیگر مدیران برای ایشان نامه های تسلیت ارسال کردند. جالب اینجاست که همه در رده دکتر و خلبان نامه نوشتن وارسال کردند برای مدیرعامل عزا دار که آن هم سردار و دکتر بوده.
حالا مدیران هواپیمایی نفت را داشته باشید .. آقای کشایی فر حراست آقای چغاخوری مدیر تشریفات و روبوسی آقای اسد ریخته گر.با اینها میخواهیم پیشرفت کنیم.

دوستان عزیزم به هر حال غمتان نباشد . رفتنشان بزودیست با کوله باری از نامردمی. بازگشت همه ما اهوازی ها بزودی میسر میشود انشالله.
مسافر
Iran, Islamic Republic of
من خیلی اتفاقی با میز نفت آشنا شدم
خواستم بگم که از شرکت کارون 3 بار بلیط خریدم از عید به این ور برای هر سه تاش پیام اومده که به دلیل فلان مورد پرواز شما با تاخیر انجام میشه وقتی میری فرودکاه جند ساعت هم اونجا معطلی یا باطل میکنن. بخدا زشته. یه زمانی به خودمون میبالیدیم که یک شرکت هواپیمایی بومی هست که مشکل تهیه بلیط رو کم کرده اما الان افتضاحه. رفتم پیش مسولشون در اهواز میگم به کی باید شکایت کنیم میخنده و میگه به کی میخوای شکایت کنی شرکت صاحب نداره. خواستم بگم واقعا صاحب نداره. توی مهر آباد اعتراض کنی کارمنداشون میخوان آدم رو بزنن چی بود چی شد.شرکت کارون صاحب نداره . مسولان استانی چرا خوابیدن.
آزاده و جانباز
Iran, Islamic Republic of
کارمندهای فرودگاهتون واقعا بی ادب و گستاخ تشریف دارند چه در اهواز چه در تهران. متاسف برای مسولین شرکت.
ی.ر
Iran, Islamic Republic of
شما که نمیتونید مسولیت قبول کنید چرا پرواز میزارید بعد باطل میکنید. ماشالله به این مدیریت بی خیر.
طلبکار
Iran, Islamic Republic of
سلام
از مهماندارشون آب معدنی خواستم خانم مهماندار که جای مادر بزرگم بوده با یک لحن تندی گفت پرواز کنیم بعد ، اونم بخاطر مسایل ایمنیی. نفهمیدم ایمنی برای کی؟ خودشون نشستن تا تونستن میخوردن بعد آب معدنی برای مسافر ایمنی پرواز رو میریخت به هم.سنش بالا بود چیزی نگفتم.
همکار
Iran, Islamic Republic of
سلام.
دیروز۳ شهریور ۹۷ در سازمان هواپیمایی کشوری بودم. جلسه استفاده ارز از طریق سامانه نیما برای شرکتهای هواپیمایی برگزارشد. جالب اینجاست که مدیر عامل های ایرلاین ها بودند بجز مدیر عامل ما جناب اسد . به من بر خورد رفتم پیگیر شدم دیدم اصلا اسم ایشون جزء مدعوین نیست. اینجا فهمیدم که جناب اسد رو هیچ جا تحویل نمیگرند بعد میخاهیم پیشرفت کنیم. نمیدونم به ریش خودمون و شرکت بخندم یا به مدیران بی ثبات شرکت.
افسوس افسوس
یک دوست قدیمی
Iran, Islamic Republic of
چقد متاسف شدم وقتی مطالب رو خوندم.
زمانی که فوکر ۱۰۰ وارد سیستم نفت ایر شد من با عنوان معلم خلبان مامور شدم که به خلبانهای این شرکت آموزش بدم .آن موقع آقای طالبزاده مدیرعامل بودند.پیش خودم گفتم چه شرکت خوبیه. با وجود چنین مدیری چه صفایی بین کارمنداشون هست.الان خیلی متاسف شدم وقتی شنیدم دوستان خوبم با چه سابقه ایی عدم نیازشون خورده.کسایی که شرکت را روی انگشتشون میچرخوندن. مهمترین علتی که این شرکت به فنا رفت زمانی بود که یه مشت خلبان و کارمند الاف از شرکت آسمان اومدن تو این شرکت . و از صداقت آقای طالب زاده سو استفاده کردن . شرکت را دچار تشنج هایی کردند که در آسمان کرده بودند. یعنی اون بلایی رو که سر مهندس عابد زاده آوردند سر طالب زاده هم آوردند. انسانهای کم نظیر در مدیر پرستی. مدیران هم که از سواد کافی برخوردار نیستند تن به الفاظ شیرین این آقایون دادند.این شرکت شرکتی بود که امثال من خلبان ویا مهندسین پرواز، همه دنبال راهی بودیم که وارد سیستم نفت ایر بشیم که نشد.این شرکت باید نیروهای از رده خارج آسمان و ایران ایر و قشم ایر رو بندازه بیرون. باید خودشون باشند.خودشون خودشون و خودشون.والا غیر. مطمئنا"برمیگرده به روال قبل بلکه هم بهتر.
مسافر الاف
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه مسولان بی مسولیت هواپیمایی کارون
آخه این چه وضعیه شورشو در آوردین ، ۳ شهریور بلیط داشتم به تهران پیامک دادید که پرواز ۲۶۱۴ تاخیر داره سر ساعت اعلام شده اومدم بازم تو فرودگاه الاف شدم. دوباره ۵ شهریور خواستم برگردم اهواز بازم پیامک دادید پرواز ۲۶۱۸ با تغیر ساعت انجام میشود. یعنی بازم تاخیر. من تو تهران این چند ساعت الافی رو چه باید میکردم. به کارمندا شون اعتراض میکنیم مارو دست میندازن. به من خودتو اذیت نکن ، یکسال ما کارمنداش همه الافیم ، تروخدا گل بگیرید در این شرکت رو. تو این دوماه اخیر این چندمین باره که اینطوری میشه. بخدا زشته . باید خجالت بکشید.
F100
Iran, Islamic Republic of
من یک خلبان با سابقه در نفت یا اسم کاذب کارون.
طرف گفتگو بنده آقای کشایی فر است. البته بعدا"با آقای اسد.
جناب آقای کشایی فر ای کاش متن بالا رو میخاندید، ای کاش نظرات رو میخواندید. من نمیدانم جریان گم شدن پولها در کشور تونس چیه آیا صحت دارد یا خیر! تمایلی ندارم که بدونم. چرا اینقد راجع به شما بد میگن برایم مهم نیست. چرا حرف آقای اسددر شرکت خریدار ندارد مهم نیست. فقط چند تا سوال دارم که امیدوارم دست کم پیش خودتون توی دلتون جوابی داشته باشید.
اگر شما در کار تجارت بود و در تجارتتون ورشکست میشدید آیا زن و بچه هاتونو از خونه بیرون میکردید.؟
معمولا کسبی که ورشکست میشه کرکره شو میارن پایین و بعد عذر کارگرهارو میخوان. نه مثل شما با دروغ ونیرنگ اعلام ورشکستگی کردید و پشت بندش کارگرهارو اخراج کردید. اونم کارگرانی که ازاشتباهات شما مطلع و آگاه بودند.چرا کرکره شرکتو نمیارین پایین.آیا ورشکستگی فقط برای تعدادی از افراد زبده بود که اخراج بشوند؟ چرا رفتید دوباره استخدام کردید؟
آقای کشایی فر مشخصه که صندوق نفت از بیخ ایراد داره که کسی حال شما رو نمیپرسه.شمارو باز خواست نمیکنه.

و اما ، جناب اسد با وجود دیدگاه های که در بالا نوشته شده به نظر من بجای اینکه دستمال دست مدیران بالا دستی باشی بهتره بروید دنبال حرفه اصلی خودتون پای کوره بایستید و به ریخته گری خودتون برسید و طلب نان هلال از خداوند داشته باشید. چون نفرین بچه هایی که پای پرواز میان بسیاره چه برسه اونایی رو که برای خود شیرینی نزد مدیران اخراج کردید. منتظر عذاب الهی باشید.من سیدم و میدونم که خداوند بد جوری تلافی میکند.به امید آن روز که با روسیاهی از این شرکت برید. هر چند که در اولین فرصت قراره که عوضت کنند و تو بمدنی با کوله باری از نفرین.
یا علی.
اقماری
Iran, Islamic Republic of
من از پرسنل اقماری هستم که از زمان حمل و نقل هوایی با این شرکت پرواز کردم تا الان. آن زمان رفت و آمد با هواپیمای ملخی بود . ما تاخیری در رابطه با خرابی هواپیما نداشتیم. بجز آب و هوا. واقعا" چه شرکتی کارآمد و منظمی بود . چه رفاقتی بین ما و پرسنل این شرکت بوده. الان نمیدونم چی سر این شرکت اومده که اینقد حقیر شده. تو هواپیما مهماندار بلد نیست جواب گو باشند. مخصوصا خانمهای با سابقه و مسن سال. معلومه خیلی خسته هستند.تریپ قبلی با یکی ازهمکاراشون که روی پرواز مامور بوده و برگه بالانس پرواز میزده صحبت میکردم خیلی داغون بود از الفاظ بدش مشخص بوده که شرکتشون آنقدر دچار زخمهای عمیق مدیریتی شده که دیگه قابل ترمیم نیست. دعا میکنم خدا هیچ مدیر بی لیاقتی را نصیب هیچ شرکتی نکند. و انشالله با عوض شدن مدیران این شرکت هر روز شاهد پیشرفت روز افزون باشیم. چون خوب نیست که یک شرکت با این همه نیروی مستعد که تعدادیشون رو هم از دست دادند بخاطر بی تدبیری در مدیریت این بلا سرش بیاد.
از آقای رحیمی رییس محترم صندوق بازنشستگی نفت تقاضا دارم در اسرع وقت تدابیری در رابطه با تغییر مدیریت این شرکت بیاندیشند تا این شرکت معتبر با درایت مدیران معتمد به شرایط قبلی خود باز گردد.

مدیر بهره برداری یکی از منطقه های نفتی !!!
عباس
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه قراره تیمی از صندوق بازنشستگی بررسی مشکلات شرکت کارون بیاد اهواز، خدا کنه بتونن کاری کنن
یک دلسوخته
Iran, Islamic Republic of
آقای کشایی فر سلام.
اینقدر ظلم کردی اینقدر حق را نا حق کردی تااینکه راجع بت چه چیزها که نمینویسند.آقای کشایی فر بهتره زحمت رو کم کنی قبل از اینکه مقامات صندوق تصمیم بگیرند که زحمتت را کم کنند. من میدونم که حضرت عالی به اتفاق مدیر عامل مضحکتون دوست دارید با افتخار 4گوشه شرکت را ببوسید واونجا رو ترک کنیدو عاقلانه ست که اینطوری شود. ایر لاین داری نه کار شماست ونه اون کارمند بازرگانی سابق که شده مدیر عامل. صندوق رییس دارد حراست داردشما نمیتوانی یکه تازی کنید.
جناب آقای نصرت رحیمی مدیر محترم صندوق بازنشستگی از شما بعنوان یک مدیر دلسوز و کار کشته خواهشمندم که شرکت هواپیمایی نفت را از دست مدیران بی خرد نجات دهید و شرکت را به عوامل قدیمی و مدیران کار کشته بسپارید . مطمئن باشید از این منجلاب نجات پیدا میکند.
باتشکر یک دلسوز
موسی
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای نصرت رحیمی. احتراما عارضم خدمتتون که برای زمین زدن شرکت معتبری همچون هواپیمایی نفت خوب کسانی را انتخاب کردید. واقعا دستمریزاد از این حسن انتخابتون.
انشالله ریشه هرچی مدیر نا لایق را خدا بخشکاند که ریشه همه را خوشکاندند.
آمین
کسی هستم در بازرگانی
Iran, Islamic Republic of
آقای کشایی فر سلام. امیدوارم که حالت خوب باشه. هرچند میدانم که حالت نرمال نیست. از اوضاع و احوالت فکریت ، از رفتار زشت وزننده ت با کارمندا ، از تند خویی هات ، از بی سرو سامون بودن شرکت ، بی صاحبی شرکت ، هردم بیل بودن کارهای تو و اسدمشخصه که اینکاره نیستیدو کم آوردید.
سخنرانی در بین کارمندا یادته ، میگفتی اسد انجام میداد یادته ، کفتی شرکت ورشکسته ست ، مهندس نصرت رحیمی گفته باید اینجا تعطیل بشه ، چه دروغهایی برای چپاول شرکت گفتی یادته ، خیلی چیزها باید یادت باشه که از چشم مسولین مخفی مونده. البته اگه دست مسولین با جنابعالی تو یه کاسه نباشه. واقعا به اسم نصرت رحیمی بهترین و نمونه ترین کارمندهای شرکت رو اخراج کردی بعد میخوای با یه مشت بچه که فقط پاچه خواریتو میکنن شرکت رو نجات بدی؟ تا حالا که نتونستی از این به بعد هم نمیتونی. چون ما نمیزاریم تو با اون مدیر عامل بیسواد به اهدافتون برسید. مدیریت تو اون اسد باعث شده که کسی دل و دماغ کار کردن نداره.وقتی تدارکات رو دست یه بچه بی تجربه میزاری که فقط مجیز تو اسد رو میگه نباید انتظار داشته باشی که کارها درست باشه.
آقای کشایی فر ایرلاین داری مرد میخواد که بودند و خرابشون کردید. بزارید برید بخدا اینطوری بهتره . یادته چند شب پیش فلپ هواپیما باز نشد؟ یادته موتور هواپیما موقع استارت آتش گرفت؟ همه ماها گفتیم اگر زنگ بزنن بپرسن کی میخواد جواب بده ؟ اسد؟ اون که اصلا نمیدونه فلپ چیه. موتور شماره یک چیه.
از جنابعالی بپرسن چی میخوای جواب بدی. برای همینه که میگم بزار برو . دوره تو و اسد و چغاخوری دیگه تمامه. دروغگوهایی خدا باید در شب اول قبربه دادتون برسه.با این همه حق الناسی که به اسم نجات شرکت گردنتونه.
بزارید برید این الافهایی که از آسمان اومدن رو هم با خودتون ببرید. بخدا با وجود شماها این شرکت زمین میخوره ولا غیر..

ای کاش آقای نصرت رحیمی این مطالب رو بخونن و یه قرار بزارن تا من از بازرگانی و تعدادی از بچه های فنی اهواز بریم و با ایشون ملاقات کنیم. هرچند میدونم که ایشون به این حرفها و واقعیتها اهمیت نمیدند و فقط به دروغهای آقایون بسنده میکنند.اما ایکاش بخونن و ترتیب اثر بدهند.
رفیق قدیمی کشایی
Iran, Islamic Republic of
سلام شاپور جان . شاپور کشایی فرعزیز . امیدوارم که حالت خوب باشه. من خودمو معرفی نمیکنم چون خوب منو میشناسی. منو جنابعالی یه زمانی در یک اتاق کار میکردیم و من همیشه منتقد کارهای تو بودم. خیلی خوب با خصوصیات فکریت آشنا هستم.چکردی برادر من.آخه هواپیما داری چه ربطی به کارمند حراست داره قربونت برم.اون موقع هم همینطوری بودی تو همه کارها بودی و تو هیچ کاری نبودی هیچ کس نمیخواستت. چرا اینقدر بد میگن راجع به کارات مرد. بزن بیرون برادر عزیزم. نصرت رحیمی منتظر چیه واقعا؟ یه خرابکاری دیگه نره توی پروندت. من باید مهندس رحیمی رو ببینم با هاش صحبت کنم.
خیلی دوست دارم بیام اونجا از نزدیک ببینم چخبره. انشالله زمین نخوری چون زمین خوردنت حتمی برادر من.

خدا حافظ
از طرف یه دوست قدیمی که 12 ساله باز نشسته شده.
شيما
Iran, Islamic Republic of
سلام ، خسته نباشيد قهرمان ، خدا قوت پهلوان
عزیزدل
Iran, Islamic Republic of
سلام بر حاکمان شرکت هواپیمایی کارون
من خلبانی هستم که به تازگی از شرکت رفتم . از شرکت قبلی به امید پیشرفت اومدیم کارون .گفتن میخان ایرباس بخرن ، شرکت میخواد گسترش پیدا کنه . ایرباس که نخریدید هیچ ، حداقل پولهاشو بیارید سر جاش بزارید.
آقای کشایی فر همه میدونن که برای غارت کردن نیاز به راهزنی نیست بلکه مسئولیت رابه جماعت بیسواد و نادان بسپری کافیه. و شما خوب این کار را انجام دادید.جماعت جاهل و نادانیکه برای پست و مقام تن به هرکاری میزنند. حناب کشایی فر حضرتعالی اینکاره نیستی و با این جماعت به جایی نمیرسی . تعجب میکنم که عوامل مدعی شرکت چرا حرف نمیزنن.سرشونو مثل کبک کردن تو برف.آقای کشایی فر ترس از خدا و وجدان بیدار از وجودت رفته بیرون . پشتیبان ت در صندوق نفت باعث شده که مدیریت نداشته باشی و به قهقرا ببری این کشتی را.
این شرکت به مدیر با سواد نیاز داره ، که بیاد مدیر وتمام معاونت های بیسوادش را بزارد دم در، و با مدیریت جدید با نیروی با سواد این شرکت رو هدایت کنه.
به امید آن روز که دیگه اسم آقای اسد و کشایی فر و بقیه اعضا هیت مدیره در راس هیچ شرکتی نباشه.
همه را به خدا میسپارم.
یکی از همه
Germany
اقایون در ابن صندوق بازنشتگی واقعا یک مدیر لایق نیست که به داد این شرکت برسه اخه تا کی ظلم این گوش دادن به فرمایشات رهبری در ساله حمایت از شرکتهای داخلی ببینید یک ادم نالایق و نادان به همراه تیمی از افراد نالایقتر چه بر سر هواپیمایی نفت یکی از افتخارات دوران دفاع مقدس و یکی از بهترین ایر لانها اوردن تا کی میخاهید بخوابید واقعا که خانه ظامتان پوشالی است خدا از سر تقصیر کشایی فر و عواملش نگذرد که با ورودشون به این شرکت دارن همه چیز رو غارت میکنن و به باد میدن ای انقلابیها ای مردانه مرد به داد این شرکت بخ داد خوزستان به داد بیت المال برسی کو اون غیرت انقلابی کو اون نعرهای حیدری
دلسوز
Germany
دلم خون شد لعنت به شماها که پا روی خون شهدا گذاشتید چشم بر همه چیز بستید ریاست محترم صندوق تو رو به حق خون شهدا یه نظر به پرونده کشایی فر و عواملش بنداز نزار اه این پرسنل خدوم و دلسوز تو رو هم بگیره با کمک یک عده عنصر خود فروخته از جنوب و تهران دارن شرکت رو به نابودی میکشن یک نفر مثل اقای جابریان که در مدت تصدی پست معاونت فنی و مهندسی باعث گراند شدن ۶ هواپیما و از دست رفتن بخش اعظم سرمایه شرکت شد در پست رییس تدارکات فنی چه میکنه اقای اسد با اتکا به کدوم سابقه مدیریتی درخشان شده مدیر عامل اقای کشایی فر حتی بلد نیست در هواپیما رو باز کنه اخه چرا بیدار نمیشید چرا کاری نمیکنید بترسید از روزی که زبانم لال خدایی نکرده با سو مدیریت این نامردها بلایی سر هواپیما یا مسافران بیاد تو رو به هر کی میپرستید بیدار بشید
دلسرد
Iran, Islamic Republic of
اقایون بسخ دزدی بسه ارعاب بسه فشار به پرسنل با عوامل تز خودتون دزد تر امثال جابریان و اسد و زیدانی و چغاخوری دارید شرکت رو نایود میکنید فکر کردید کسی نمیفهمه فکر کردید خیلی زرنگید این زرنگی نیست عینه رضالت و نامردبه
یک زخم خورده
Iran, Islamic Republic of
سلام به همکاران عزیزم. سلام به شما که عمری راخالصانه در هواپیمایی نفت سپری کردید. من وشما مجبور هستیم در ظلم و بیدادسکوت کنیم. مجبوریم چون با حق و حقوق زن وبچه هامون دارن بازی میکنن و ما هیچی نمتونیم بگیم. اما روزگار جالبیه، آقای کشایی فر با اسد و آقای چغاخوری و یکی دوتا پاچه خوار با هم تبانی کردن تا بهترین نیروهای زبده مونو از دست بدیم هر چند در جایگاه شایسته تری مشغول شدند اما میخوام بگم که الان آتش به دامن خودشان افتاده.خودشون بر علیه خودشون با نماینده مجلس اهواز هماهنگ کردن ، نامه ایی تنظیم شده که علت این بی ثباتی را پیدا کنند. اما دیگه دیره. اگه موفق هم بشید دیگه فایده نداره. چون شرکت سوخته س. اون موقع که دست به دست این مدیران نابلد دادید باید فکر این روزهارو میکردی. اون روزی که ایستادیدو تماشا کردید تا جای بهترین دوستانمان بهترین همکارانمان را با تعدادی کارمند مزدور اخراجی از آسمان و قشم عوض کنند باید فکر الان میبودید. دیگه دیره. اهواز نابود شد. آشیانه و مهندسی و تعمیرات با وجود این معاونت نابود شد.
عملیات پرواز با این معاونت به سخره کشیده شده و نابود شد. منطقه جنوب نابود شد ، سپردن این مسولیت مهم به یک کارمند آسمان کم تجربه ، منطقه جنوب را نابود کرد و نابود شد. در سالهای گذشته هیچ وقت ارباب رجوع در اداره ندیدم اما الان پیمانکار برای طلب اقلام کترینگ برای چند میلیون تومان اداره را روی سرش میگذارند.
آقای چغاخوری جند کلمه حرفمان را بشنو و از ظاهر معنوی خودت خارج شو. شمادر حق دوستانمان ظلم کردی. حق الناس را دیگه نمیتوانی از گردنت پاک کنی. البته آقای اسد و کشایی فر در قید و بند خدا و پیغمبر نیستند اما روزنه هایی از معرفت در وجود شما بود که آنهم نابود شد. آقای چغاخوری چرا کسانی که خرج زن و بچه هاشونو میدادن را گزاشتید اخراج کنند؟ نه تنها بازنشسته های دو فیشه حضور دارند و هیچ کاری برای انجام ندارند بلکه اضافه هم شدند! چرا؟ چرا بهترین کارآمد ترین زبده ترین افراد را اخراج کردید بعد تدارکات را دادید به یک فرد دروغگو پاچه خوار تازه استخدام شده ایی که هیچ جا نمیخوانش. آقای چغاخوری اینقدر ایستادی و برای حق و حقوق خودت دستشان را فشردی تا اینکه الان نوبت خود شماست. دیگه شمارو هم نمیخوان ، اما دیگه دیره.ایکاش آن زمانیکه اسد را میخواستن انتخاب کنند برای مدیریت قبول نمیکردی و نمیزاشتی تا کار به اینجا برسه. بازم خدا پدر مهندس نیارکی را بیامرزه چهارتا کار مدیریتی بلد بود. درسته که اتفاق خاصی در زمان مدیریت شان نیافتاد اما شرکت زمین نخورد که در حال حاضر خورده. به هر حال آقای چغاخوری ، درد و دلهامون زیاده ، هر روز منتظریم تا حکم عدم نیاز ماروهم بزنن و آه و نفرینیهای ما هم به آه و نفرینهای خانواده های دوستان اخراجیمون اضافه بشه و تا آخر عمرتون بدرقه راهتون بشه.در آخر بگم آقای چغاخوری بد کردی در حقمون. این نامه گرفتنشون دیگه دیره.
خدایا بهمون رحم کن و مارا از شر نابلدان و نا بخردان در مدیریت دور کن.
Iran, Islamic Republic of
چرا از زمانی که این شرکت واگذار شده دیگه از حالو روز خراب این شرکت دیگه چیزی نمینویسید؟؟!!!
اخراحی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
شرکت هواپیمایی نفت بعد از ۹۰ سال تجربه
به فنا رفت چقدر زحمت کشیدم خاک خوردم
خدایا همه به خودت واگذار میکنم .که هیچ
راهی بهتر نیست .