۰
دستمزدهایی که نفتی ها در جهان می گیرند

9 شرکت‌ برتر دنيا برای مهندسان نفت

میز نفت – نگاهی به وضعیت دستمزد و مزایای مهندسان نفت در میان شرکت‌های نفتی جهان، نشان می‌دهد آمریکایی‌ها و 9 شرکت بزرگ نفتی، بیشترین دستمزد را به مهندسان نفت پرداخت می‌کنند.
مهندس نفت | میز نفت
مهندس نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت، شرکت‌های فعال در صنعت نفت وظيفه دشوار تأمین انرژي دنيا از ميادين دورافتاده خشكي و فراساحلي و دشوارترين شرايط آب و هوايي را بر عهده‌دارند. در اين مقاله با برترين شرکت‌های دنيا براي مهندسان نفت آشنا می‌شوید:
 
1. شورون
امتیاز: 5
میانگین سالانه حقوق: 142 هزار و 556 دلار

 
پایه و اساس اين شرکت آمريكايي با درآمد سالانه 146 ميليارد دلار بر روی ارزش‌های متمایز بوده و اقدامات كاركنان آن‌ها برای كسب بهترين نتایج، راهبري می‌شود. اين شركت، کسب‌وکار خود را بر مبناي حفظ مقررات اجتماعی و زیست‌محیطی مسئولانه انجام داده و با احترام به قانون و حقوق بشر جهانی به نفع جوامعی که در آن کار می‌کند، به‌پیش می‌رود. شورون 44 هزار و 679 كارمند در سراسر دنيا دارد.
 
2. کونوکو فیلیپس
امتیاز:  4.9 از 5 امتياز
میانگین سالانه حقوق: 102 هزار و 86 دلار

 
کونوکو فیلیپس یک غول نفت و گاز جهانی است که وظیفه مهم یافتن و عرضه ایمن انرژی برای مردم جهان بر عهده دارد. همه كاركنان آن‌ها در کاری که انجام می‌دهند، متخصص هستند. کونوکو فیلیپس در سراسر فعالیت‌ها و فعالیت‌های خود در 17 کشور هرگز مسئولیت خود را برای هم‌جواری عالی و مکانی عالی برای همكاري را فراموش نمی‌کند. اين شركت سالانه 81 ميليارد دلار درآمد دارد و 10 هزار و 400 كارمند دارد.
 
3. شل
امتیاز:  4.9 از 5 امتياز
میانگین سالانه حقوق: 161 هزار و 471 دلار

 
شرکت نفت شل یک شرکت فراملیتی انگلیسی-هلندی است که در میان غول‌های نفتی جهان قرار دارد. درآمد سالانه اين شركت 37.4 ميليارد دلار بوده و 80 هزار كارمند دارد.
 
4. بیکر هیوز
امتیاز:  4.9 از 5 امتياز
میانگین سالانه حقوق: 120 هزاز و 324 دلار


بیکر هیوز تأمین‌کننده خدمات، محصولات، فناوری و سیستم‌های میدان نفتی به صنعت نفت و گاز طبیعی در سراسر جهان است. 60 هزار کارمند این شرکت امروزه در بیش از 80 کشور کار می‌کنند و به مشتریان کمک می‌کنند تا منابع هیدروکربنی را اكتشاف، ارزیابی، حفاری، تولید، حمل و پالايش کنند.
 
5. شرکت خدمات آرامکو
امتیاز  4.6 از 5 امتياز
میانگین حقوق مهندس نفت: 115 هزار و 579 دلار

 
شرکت خدمات آرامکو یک شرکت تابعه آرامکو عربستان سعودی، شرکت نفت دولتی پادشاهی عربستان سعودی و یک شرکت کاملاً یکپارچه و جهانی نفت و مواد شیمیایی، مستقر در ایالات‌متحده است. خدمات اصلی شامل شناسایی فن‌آوری‌های بالادستی و پایین‌دستی، بهترین شیوه‌ها و شرکای فناوری بالقوه برای آرامکو عربستان است.

این شرکت که در سال 1950 ميلادي در شهر نیویورک تأسیس شد، در سال 1974 به هیوستون نقل‌مکان کرد و به سایر رهبران صنعت پیوست تا موقعیت منحصربه‌فرد شهر را به‌عنوان پایتخت انرژی جهان تقویت کند. علاوه بر دفتر مرکزی خود در هیوستون، آن‌ها دفتری در واشنگتن دی سی برای جمع‌آوری داده‌ها در مورد بازارهای نفت، سیاست‌های دولتی و روندهای اقتصادی دارد.
 
 
6. هالیبرتون
امتیاز:  4.9 از 5 امتياز
میانگین سالانه حقوق: 120 هزار و 230 دلار


غول نفتي هالیبرتون که در سال 1919 ميلادي تأسیس شد، 100 سال خدمت خود را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات در صنعت انرژی در جهان جشن می‌گیرد. این شرکت با 60000 کارمند، نماینده 140 ملیت در بیش از 80 کشور، به مشتریان خود کمک می‌کند تا ارزش را در طول چرخه حیات مخزن از مکان‌یابی هیدروکربن‌ها و مدیریت داده‌های زمین‌شناسی گرفته تا ارزیابی حفاری و سازند، ساخت و تکمیل چاه، و بهینه‌سازی تولید در طول عمر دارایی به حداکثر برسانند.
 
7. اگزون موبیل
امتیاز:  5.0 از 5 امتياز
میانگین سالانه حقوق: 144 هزار و 609 دلار


اگزون موبیل یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان انرژی و تولیدکنندگان مواد شیمیایی در جهان است. این شرکت نفت خام، گاز طبیعی و فرآورده‌های نفتی را اكتشاف و تولید كرده و می‌فروشد. فن‌آوری‌های نسل بعدی آن نیازهای روزافزون جهان به انرژی و محصولات شیمیایی باکیفیت بالا را برآورده می‌کند.
 
8. شلمبرژه
امتیاز:  4.8 از 5 امتياز
میانگین سالانه حقوق: 123 هزار و 870 دلار


شلمبرژه، بزرگ‌ترین شرکت خدمات میدان نفتی جهان است که در حدود 80 کشور جهان با حدود 86 هزار نفر كارمند از 140 ملیت فعالیت می‌کند. آن‌ها طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات را از پردازش لرزه‌ای گرفته تا ارزیابی سازند، آزمایش چاه و حفاری جهت، سیمان‌کاری و تحریک چاه، فراز آوری مصنوعی، تکمیل چاه و مشاوره و نرم‌افزار و مدیریت اطلاعات ارائه می‌کند. درآمد عملیاتی اين شركت در سال گذشته ميلادي 27.16 میلیارد دلار بوده است.
 
9. هس
امتیاز:  4.9 از 5 امتياز
میانگین سالانه حقوق: 142 هزار و 901 دلار


هس یک شرکت انرژی مستقل پیشرو در جهان با 1621 كارمند است که عمدتاً در اکتشاف و تولید نفت خام و گاز طبیعی فعالیت دارد. این شرکت در سال 1920 ميلادي تأسیس ‌شده است.
 
 
منبع: WWW.ZIPPA.COM
مترجم: محسن داوري
يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 36651
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *