۰

هشدار پلیس به مالکان خودرو‌های گازسوز

میز نفت - معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به مالکان خودرو‌های دوگانه‌سوز گفت: برای نصب مخزن‌های سی‌ان‌جی به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند.
خودرو‌های گازسوز | میز نفت
خودرو‌های گازسوز | میز نفت
به گزارش میز نفت ، سرهنگ محمدرضا اکبری اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت مخازن سوخت خودرو‌های دوگانه سوز روند سرقت اینگونه ماشین‌ها افزایش داشته است که لازم است مالکان این نوع خودرو‌ها هشدار‌های پلیس را جهت جلوگیری از سرقت جدی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه افراد سودجو پس از سرقت مخازن سوخت آن را به قیمت پایین به مالخران به فروش می‌رسانند، افزود: سارقان بیشتر از خودرو‌های دوگانه سوز که معمولا پژو پارس و ۴۰۵ هستند، سرقت می‌کنند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا با اشاره به تجهیزات ایمنی برای جلوگیری از سرقت توصیه کرد: صاحبان اینگونه ماشین‌ها باید از داخل مخزن را با تجهیزات و قفل مناسب ایمن سازی کنند تا اگر سارقان برای سرقت، صندوق عقب را باز می‌کنند، موفق به سرقت نشوند.

وی با بیان اینکه توجه داشته باشیم حین نصب کیت مخزن حتما مهره‌های کمربندی جوش داده شوند، گفت: زمان خرید و یا نصب تجهیزات مخزن گاز خودرو، باید دقت کنند که از پیچ و مهره‌های مخصوص استفاده کنند.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه صاحبان ماشین‌های گاز سوز به هیچ عنوان مخزن را بدون وسایل و تجهیزات جانبی خریداری نکنند، خاطرنشان کرد: سارقان مخازن سی ان جی معمولا کیت یا مخزن را به تنهایی به سرقت می‌برند چراکه باز کردن وسایل جانبی مخزن زمان بر است.

وی تاکید کرد: رانندگان عزیز تا جایی که امکان دارد برای نصب مخزن‌های سی ان جی بر روی ماشین به نمایندگی‌های مجاز نصب و تعمیر خودرو‌های دوگانه سوز مراجعه کنند تا بعدا از نظر مالی و جانی دچار مشکل نشوند.

این مقام انتظامی گفت: پلیس آگاهی در راستای شناسایی و دستگیری سارقان و جلوگیری از این‌گونه سرقت‌ها با استفاده از تمام توان در سراسر کشور تمهیدات و اقدامات لازم را به صورت ویژه انجام داده است. در صورت اطلاع از خرید و فروش این اقلام توسط افراد خاص، مراتب به پلیس ۱۱۰ اعلام تا مورد بررسی قرار گیرند.



منبع : شهرآرا نیوز
سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 35006
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *