۰

تاجگردون: نفت ۷۲ دلاری برای بودجه ۹۴ بالاست

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بستن بودجه بر پایه نفت با قیمت ۷۲ دلار به واقعیت های اقتصادی کشور نزدیک نیست.
تاجگردون: نفت ۷۲ دلاری برای بودجه ۹۴ بالاست
به گزارش «ميزنفت» به نقل از تسنیم، غلامرضا تاجگردون با اشاره به اقدام دولت و بستن بودجه سال آینده بر قیمت ۷۲ دلار افزود: کاهش شدید قیمت نفت در مدت زمان سه ماه به نصف قیمت پیشین آن هشداری جدی برای کاهش وابستگی بودجه به نفت است. 

وی با اشاره به پیشنهاد نفت ۷۲ دلاری در لایحه بودجه ۹۴ گفت: این قیمت تعیین شده بالاست و کار مجلس برای نزدیک کردن آن به واقعیت های اقتصادی کشور دشوار است. 

تاجگردون تصریح کرد: دولت می توانست با کاهش برخی هزینه های اضافی در طرح های عمرانی و هزینه های مصرفی رقم پایین تری برای بودجه پیشنهاد دهد. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: متعادل کردن یارانه ها، افزایش یارانه های نقدی طبقات پایین جامعه و هدفمند کردن یارانه ها به معنای واقعی از راهکارهایی است که می توان با کمک آن بودجه را واقعی تر کرد. 

وی گفت: تلاش برای خروج از رکود، نگرانی از افزایش تورم، کم رونق شدن تولید و سرمایه گذاری تصمیم گیری درباره لایحه بودجه را دشوار تر کرده است.
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 4805
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *