۰
اتفاقی عجیب در تهران

چرا صف‌های پمپ بنزین شلوغ شد؟

میز نفت - ازچند شب پبش، تشکیل صف‌های طولانی پمپ بنزین در سطح شهر مشهود بود. تعدادی از جایگاه‌های سوخت نیز فعالیتی ندارند و بنزینی عرضه نمی‌کنند.
پمپ بنزین | میز نفت
پمپ بنزین | میز نفت
به گزارش میز نفت، تجارت نیوز نوشت:

مشاهدات میدانی شلوغی پمپ بنزین در نقاط مختلف تهران را تائید می‌کند. ازجمله در جایگاه‌های سوخت ولنجک، خیابان وصال شیرازی و میدان امام حسین تهران این ازدحام بیش از سایر نقاط بود.

برای سوخت‌گیری نیز برخی جایگاه‌ها حداکثر با نیمی از ظرفیت نازل‌های سوخت فعالیت داشتند و عموماً تعداد بیشتر نازل‌ها امکان عرضه بنزین نداشتند.

رئیس صنف جایگاه‌داران سوخت کشور تشکیل صف‌های طولانی پمپ بنزین و تعطیلی تعدادی از جایگاه‌های سوخت را تلویحاً تائید کرد، اما اشاره‌ای به افزایش قیمت یا شکل‌گیری اعتصاب نداشت.

اسدا… قلی‌زاده با اشاره به اینکه نازل‌ها و تلمبه‌ها مدت‌هاست دچار مشکل هستند، گفت: هیچ‌گونه مشکلی در تامین سوخت کشور وجود ندارد. ازدحام جمعیت در جایگاه‌های سوخت احتمالا ناشی از خرابی نازل‌های پمپ بنزین باشد. چراکه قطعات آن به‌موقع تامین و تعمیر نمی‌شود.

وی توضیح داد: این مشکل مربوط به امروز و دیروز هم نیست. بیش از دو سال است که پمپ‌های بنزین با چالش خرابی نازل‌های سوخت دست و پنجه نرم می‌کنند.

این فعال صنفی مقصر بروز این خرابی را شرکت نفت معرفی کرد که تنها متولی تعمیر این دستگاه‌هاست. با این حال تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

قلی‌زاده علت تاخیر در تعمیر و تامین این دستگاه‌ها را به عدم وصول مطالبات شرکت‌های پیمانکار نسبت داد. چراکه پیمان‌کاران نسبت به عدم پشتیبانی و مدیریت شرکت نفت ابراز نارضایتی کردند.
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 34556
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *