۰
اقدامی عجیب در وزارت نفت

هدایت زاده جایگزین زمانی نیا شد

همانطور که پیش بینی می شد سید مجید هدایت زاده جای امیرحسین زمانی نیا را در دیدارها و مذاکرات خارجی وزیر نفت گرفت. تا پیش از آفتابی شدن هدایت زاده، امیرحسین زمانی نیا معاون بین الملل وزارت نفت در کنار دست زنگنه قرار می گرفت اما نگاهی به دیدارهای اخیر وزیر نفت نشان می دهد هدایت زاده مرد شماره 2 در مذاکرات وزارت نفت است.
هدایت زاده جایگزین زمانی نیا شد
به گزارش ميزنفت، هدایت زاده که به اصرار زنگنه به سمت معاونت بین الملل شرکت ملی نفت منصوب شد در دیدارهای خارجی رکن الدین جوادی حضور ندارد اما در جلسات خارجی زنگنه کنار دست وزیرنفت می نشیند!

وزیر انرژی هند با زنگنه  6
*هدایت زاده در دیدار وزیر نفت ایران با وزیر نفت هند

این در حالی است که طبق دستور العمل سازمانی، هدایت زاده باید در خدمت شرکت ملی نفت بوده و امیرحسین زمانی نیا، وزیر نفت را در دیدارهای خارجی همراهی کند ولی هدایت زاده خود را به وزیر می رساند و زمانی نیا در اتاق خود می نشیند.

دیدار مدیر عامل شرکت انی ایتالیا با وزیر نفت 5
*هدایت زاده در دیدار زنگنه با مدیرعامل شرکت انی ایتالیا

روز گذشته شرکت ملی نفت ایران و شرکت وینتر سهل آلمان تفاهم نامه ای را امضا کردند که در این جلسه علی کاردر و عبدالحمید دلپریش و حتی رئیس روابط عمومی این شرکت نیز حضور داشتند اما خبری از هدایت زاده نبود. عرف بر این بود که هدایت زاده در جلسات بین المللی شرکت ملی نفت حاضر باشد ولی او تمایل دارد در جلسات بین المللی «وزارتخانه» حاضر شود.

مراسم امضای تفاهمنامه بین شرکت ملی نفت ایران وشرکت وینتر سهل آلمان 9
*عدم حضور هدایت زاده در جلسه بین المللی رکن الدین جوادی

انتصاب هدایت زاده یکی از احکام پر ابهامی است که در آینده از آن بیشتر خواهیم شنید. این انتصاب هرچند به اصرار وزیر نفت انجام شده است ولی باید زمانی نیا را بزرگترین متضرر این انتصاب نام برد که دیگر نشانی از او در جلسات بین المللی نفت نیست.
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 12825
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *