۰

شرط رونمایی از قراردادهای جدید

رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی از رونمایی مدل جدید قراردادهای نفتی ایران (IPC) در اسفند ماه خبر داد و گفت: چنانچه تحریمها لغو شود، مدل تازه قرارداد های نفتی اسفند ماه در لندن رونمایی می شود.
شرط رونمایی از قراردادهای جدید
به گزارش «ميزنفت»، سید مهدی حسینی ارائه مدل تازه قراردادهای نفتی در لندن را مشروط به لغو تحریمها دانست و اعلام کرد: در صورت برداشته شدن تحریمها این مدل در لندن دریک کنفرانس سه روزه ارائه می شود.

بر این اساس پایگاه اطلاع رسانی گروه CWC، برگزارکننده همایش و کنفرانس های حوزه انرژی اعلام کرد: کنفرانس نفت و گاز ایران ٢٣ تا ٢٥ فوریه ٢٠١٥ (چهارم تا ششم اسفندماه ١٣٩٣) در لندن برگزار می‌شود، در هتل ماریوت لندن برگزار می‌شود که در آن، شرکت‌کنندگان با فرم جدید قراردادهای نفتی ایران آشنا می‌شوند.

براساس آن‌چه در پایگاه اطلاع رسانی این گروه آمده است، این رویداد سه روزه شامل یک کارگاه یک روزه با تمرکز بر درک تغییرهای قراردادهای نفت و گاز ایران و یک نشست دو روزه می‌شود که این فرصت را در اختیار شرکت‌کنندگان می‌گذارد نظر مقامهای ارشد صنعت نفت ایران را بشنوند و قراردادهایی را برای دوران بعد از تحریم ایران آماده کنند.

براساس این گزارش، رکن‌الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، علی ماجدی، معاون پیشین وزیر نفت در امور بین‌الملل و بازرگانی و سفیر کنونی ایران در آلمان، سید مهدی حسینی، رییس کمیته بازبینی قراردادهای نفتی ایران و علی کاردر، مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی نفت ایران از سخنرانان اصلی این کنفرانس خواهند بود.

همچنین مواردی از قبیل "عصر جدید فرصتها: بندهای جدید، پروژه های جدید" ، بررسی پتانسیل عظیم ذخایر ایران، درک چارچوبهای جدید قراردادی ایران، برنامه‌ها، پروژه ها و فرصتها در بخش بالادستی نفت و گاز و عوامل پیشران بازار گاز از مهمترین موضوعهایی هستند که در این کنفرانس درباره آنها بحث و بررسی می شود.
سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 3155
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *