۰
قیمت نفت رکورد زد

واکنش بازار نفت به تنش ایران و اسرائیل

میز نفت - با افزایش گانه زنی ها درباره حمله نظامی ایران به مواضع اسرائیل، قیمت نفت به بالاترین میزان خود طی 6 ماه اخیر رسید.
بازار نفت | میز نفت
بازار نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت، رسانه‌های غرب اعلام کرده اند که رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای حملات پهپادی یا موشکی به مواضع خود از سوی ایران است که ادعا شده ممکن است ظرف ۴۸ ساعت آینده انجام شوند.

در این میان و همزمان با گمانه‌زنی احتمال تشدید تنش ها در خاورمیانه، بازار نفت ناپایدار شده است و تُجار نگران گسترش درگیری‌های خاورمیانه هستند.

قیمت نفت چند شد؟

بهای هر بشکه نفت خام برنت به ۹۲ دلار رسیده است که بالاترین میزان از اکتبر سال گذشته میلادی(مهر ۱۴۰۲) محسوب می‌شود یعنی زمانی که گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند.

 سخنگوی کاخ سفید امروز از اظهار نظر درباره گزارش‌ها درباره احتمال حمله قریب‌الوقوع ایران به اسرائیل خودداری کرد اما گفت: این یک تهدید قابل اجرا است و به نظارت بر وضعیت ادامه می دهیم.

پیش از این، شبکه سی بی اس به نقل از دو مقام ناشناس آمریکایی نوشت که در بدترین سناریوی ممکن برای اسرائیل، پیش بینی می شود که ایران تا ساعاتی دیگر حمله ای بزرگ را به تلافی حمله به کنسولگری آن در دمشق انجام داده و بیش از ۱۰۰ پهپاد و ده ها موشک را به اهداف نظامی سرزمین های اشغالی پرتاب کند.

منبع: ایرنا

شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 37524
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *