۰

با نفت 40 دلار هم کشور را خوب اداره می‌کنیم

معاون اول رئیس جمهور با اعلام اینکه کاهش ۴۰ دلاری قیمت نفت یک توطئه سیاسی بزرگ از سوی برخی کشورهاست، گفت: حتی اگر بهای نفت به ۴۰ دلار هم برسد ما مصمم هستیم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی،کشور را به خوبی اداره کنیم.
با نفت 40 دلار هم کشور را خوب اداره می‌کنیم
به گزارش «ميزنفت» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌ جمهوری، اسحاق جهانگیری در آخرین بخش از سفر یک روزه خود به استان همدان در جلسه شورای اداری این استان، به تشریح شرایط نابسامان اقتصادی و سیاسی کشور در بدو آغاز به کار دولت تدبیر و امید پرداخت و با اشاره به امیدی که مردم به دولت یازدهم بسته‌اند، اظهار داشت: ما موظف هستیم که از امیدی که مردم به کارآمدی نظام بسته‌اند پاسداری کنیم و راه این پاسداری فقط سخنرانی نیست بلکه باید گره‌ها را از زندگی مردم بگشاییم.

جهانگیری از کاهش قیمت جهانی نفت به عنوان یک توطئه سیاسی جدی توسط برخی کشورها نام برد و گفت: به هیچ عنوان پذیرفته نیست که کاهش ناگهانی بهای نفت یک موضوع اقتصادی و مبتنی بر عرضه و تقاضا باشد.

او گفت: وقتی بهای نفت از حدود ۱۱۰ دلار یک باره به کمتر از ۷۰ دلار کاهش پیدا می‌کند، یعنی توطئه بزرگی در دنیا شکل گرفته و برخی معتقدند که این توطئه علیه روسیه و عده‌ای بر این باورند که علیه ایران است.
معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه کشورهای منطقه نباید باعث تیرگی روابط شوند، گفت: ملت ایران این‌گونه رفتارها را فراموش نمی‌کند و مشارکت کشورهای منطقه در این‌گونه اقدامات را به خاطر خواهند سپرد.

جهانگیری گفت: حتی اگر بهای نفت به ۴۰ دلار هم برسد ما مصمم هستیم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و با برنامه‌ریزی‌های دقیق، باز هم کشور را به خوبی اداره کنیم و زمینه‌های خروج از رکود و رونق اقتصادی را فراهم سازیم.

جهانگیری با تاکید بر اینکه مدیران کشور باید خود را برای شرایط سخت آماده کنند و برای خدمت‌گذاری و حل مشکلات مردم وقت بگذارند، گفت: مدیران مسئولیت حل مشکلات مردم را بر عهده دارند و از ایشان انتظار داریم که از اتخاذ تصمیمات مهم هراس نداشته باشند.
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 4242
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *