۰
۷۷
ميز نفت بررسی می کند:

ابهام در قانونی بودن چند انتصاب کاتوزیان

در شرایطی که طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونان موسسه های پژوهشی از جمله پژوهشگاه صنعت نفت باید عضو هیات علمی با مرتبه علمی حداقل استادیار باشند، معاونان پژوهشگاه صنعت نفت حائز چنین شرایطی نیستند و حضور آنها در این سمت از نظر قانونی مبهم است.
ابهام در قانونی بودن چند انتصاب کاتوزیان
به گزارش ميزنفت، بر اساس مصوبه شماره 684 در تاریخ 1389/12/10 شورای عالی انقلاب فرهنگی شرایط اختصاصی معاونان موسسه های پژوهشی مانند پژوهشگاه صنعت نفت این گونه تعریف شده است: عضو هیات علمی رسمی با مرتبه حداقل استادیاری، داشتن حداقل 5 سال سابقه خدمت در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری با مدرک دکترا در وضعیت هیات علمی، دارا بودن مدرک تحصیلی تخصصی و یا تجربه عملی در زمینه مورد نظر.

اما معاونین پژوهشگاه صنعت نفت در چه وضعیتی هستند؟ امیر عباس حسینی قائم مقام حمیدرضا کاتوزیان و معاون فناوری و روابط بین الملل پژوهشگاه ذاتا یک مدیر خودرویی است و سابقه خاصی در حوزه نفت و فعالیت های پژوهشی نفت ندارد. او تا پیش از حضور در صنعت نفت، در خودروسازی و قطعات خودرو مشغول به فعالیت بوده است و مدرک دکترا نیز ندارد. در یانک اطلاعات اعضای هیات علمی نیز نامی از او دیده نمی شود. با توجه به مصوبه شورای انقلاب فرهنگی، وی  صلاحیت حضور در این سمت را ندارد.


محمد حمید ایجازی، معاون برنامه ریزی پژوهشگاه در حوزه پتروشیمی دارای سوابق روشنی است اما او نیز واجد شرایط حضور در این سمت نیست. نام او در میان اعضای هیات علمی هیچ دانشگاهی دیده نمی شود و دارای مدرک مهندسی است.

 غلامرضا حجار نیز دیگر معاون کاتوزیان است؛ او در معاونت پشتیبانی مشغول کار است و مانند دو معاون دیگر نمی تواند در این جایگاه باشد. با این وجود او با حکم کاتوزیان در این سمت منصوب شده است. حجار در زمان مدیریت وحید حدادی اصل رئیس امور اداری بود. این در حالی است که تا پیش از حضور کاتوزیان در پژوهشگاه تمامی معاونان این نهاد از جمله آقایان محمود همتی،عباسعلی قدیریان و محمد مهدی وهابی عضو هیات علمی و دارای شرایط حضور در سمت معاونت را داشتند.

انتصاب های پی در پی و فاقد نگاه راهبردی و پژوهشی در پژوهشگاه صنعت نفت طی دو سال گذشته اعتراض های بسیاری را در این نهاد پژوهشی در برداشته است و کارکنان آن معتقدند وزارت نفت نسبت به امور پژوهشی بی تفاوت است چرا که اگر چنین عزمی وجود داشت، یک چهره پژوهشی و فنی را در راس پژوهشگاه قرار می داد و یا در حوزه معاونان این نهاد، نظارت بیشتری می کرد. با این وجود بیژن نامدار زنگنه یک چهره سیاسی را به ریاست پژوهشگاه منصوب کرده است و تغییرات مکرر در آن، موجب دلسردی کارکنان شده است.

ميزنفت این آمادگی را دارد تا پاسخ های پژوهشگاه صنعت نفت را درباره تغییرات اتوبوسی و همچنین وضعیت علمی و تخصصی مدیران آن را منتشر کند تا به شفاف شدن فضای اطلاع رسانی کمک کند.
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 13238
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احترام به قوانين از اصولي است كه انحراف از آن همان ميشود كه در جامعه شاهد آن هستيم. در كنار اين موضوع تعهد، تخصص و تجربه شخص يا به طور جامع شايستگي شخص خيلي مهم بوده و چه بسا بتواند جبران انحراف از قانون را بكند. ولي تاسف‌بار تر از همه اينها زماني است كه علاوه بر رعايت نكردن قانون بحث تعهد، تخصص و تجربه هم نباشد. در اين صورت مثل سركارگري است كه يك گروه متخصص را رهبري و هدايت ميكند. از اين قسم هم در پژوهشگاه و هم در ساير ارگانها كم نداريم.
پژوهشی
Iran, Islamic Republic of
زدی تو خال عصر نفت. مگه اینکه شما به داد ما برسید و بخشی از مشکلات ما را را با این دوستان منتشر نکنید. فقط خودتون رو ارزون نفروشید
Iran, Islamic Republic of
امیر عباس حسینی . مدیر ایران خودرویی همه شریان های حیاتی پژوهشگاه را در اختیار دارد و جانشین تام اختیار کاتوزیان است و سرنوشت پژوهشگاه عملا در دستان مبارک ایشان است
معاونان ریشه دار و فهیم سابق آقایان ترکی، صدرایی و صدقیانی کجا و ایشان کجا؟
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر کاتوزیان که به هشت سال قانون گذاری خود می بالد و فقط با این اعتبار به صحنه مدیریت بزرگترین مرکز پژوهشی کشور پا نهاده است. خود بزرگترین قانون شکن است. و قانون گذاری که خود قانون شکن باشد معلوم نیست که چه باید خوانده شود؟؟؟؟؟؟؟
واقعا سازمانی که بالغ بر 250 عضو هییت علمی دارد. نمیتوان سه نفر معاون از میانشان انتخاب کرد
Iran, Islamic Republic of
این آقایان عاشق مصاحبه و تبلیغات هستند. مثلا در نمایشگاه امسال آقایان کاتوزیان و حسینی در طی مراسم رسمی توافق نامه های زیادی امضا کردند. ولی هیچیک قرارداد نبود. آخه چرا ایشان همش در حال اجرای شو هستند؟؟؟
در کل تاریخ پژوهشگاه اینقدر که اینها مصاحبه کردند. مجموع مدیرآن قبلی مصاحبه نکردند
Iran, Islamic Republic of
آیا مدیران شرکت های عملیاتی نمی توانند مانند کاتوزیان و حسینی دایم مصاحبه تلویزیونی و رادیویی کنند، کنفرانس مطبوعاتی و شو برپا کنند و ده ها همایش ترتیب دهند؟؟؟؟
آیا کاتوزیان با این تبلیغات سنگین و گسترده به دنبال پوشاندن ضعف های مدیریتی خود نیست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اينكه در حال حاضر قرار است در پژوهشگاه تحت مديريت كاتوزيان .... از قبيل واگذاري كارهاي مهندسي به شركت‌هاي ... انجام شود و از تحقيقات خبري نيست ؛ بهترين افراد براي اين امور همين معاون فناوري (حسيني) و ياران داخليش مانند روساي پايين دستي ، روساي ارتباط با صنايع ، نفرات فعال در شركت‌هاي دانش بنيان پژوهشگاه و ... مي‌باشند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عجب !این ها مشکل نیست ؛شما عزیزان در زمان دکتر حداد وانتصابات ایشان کجا تشریف داشتید؟
Iran, Islamic Republic of
کار خطا از جانب هر فردی باشد، محکوم و زشت است، چه دکتر حداد، چه دکتر کاتوزیان
ولی زمان همان حدادی،
حتی در برهه ای آقای ترکی همزمان رییس پردیس محیط زیست و معاون فناوری بودند و به هر بهانه ای،اینقدر آدم ناآشنا و ناوارد یکدفعه به درون سیستم تزریق نشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
صدرحمت به دکتر کاتوزیان !
مدیران قبلی که در پژوهشگاه هفته ای یکبار حضور داشنند شما کجابودید!
Iran, Islamic Republic of
آقای کاتوزیان چند روز در هفته پژوهشگاه هستند؟ چند روز تدریس بیومکانیک در دانشگاه امیرکبیر و مشاغل دیگر؟
Iran, Islamic Republic of
اولا كه حضورشان بيشتر بود. در ثاني عملكردها را ببينيد..
Iran, Islamic Republic of
شما عملکرد ایشان را مقایسه کنید که این همه اطلاعات دراختیاردارید
Iran, Islamic Republic of
به خاطر خدا بروید وبررسی کنید وبه مردم هم واقعیت را بگویید ؛بازهم به خاطر خدا؛اگر اعتقادی باشد!همه مدیران نقاط ضعف وقوت دارندولی خوب است از پی حق سخن گفته شود.نه از روی هوای نفس!
راستی اگر الان شما رییس پژوهشگاه بودید چه می کردید؟
Iran, Islamic Republic of
بنده اگر جاي رييس پژوهشگاه بودم در اولين مرحله، مديران سردرگم و دور از فضاي پژوهشي را مي فرستادم به همان ايران خودرو و سازمانهاي مشابه تا بيشتر از اين با آزمون و خطا اينجا را ويران نكنند
پژوهشگاه حتي با ديگر واحدهاي تابعه وزارت نفت هم تفاوت هاي اساسي و ماهوي دارد و اداره آن نيز بايد با حساسيت و دقت و ظرافت خاصي انجام شود
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی! رحمت و خدای ناکرده لعنت را خود انسان ها با عملکردشان باعث می شوند
به اعمال افراد بنگرید، نه به تبلیغات پر سر و صدا و اعداد و ارقام و نمودار های دروغین
Iran, Islamic Republic of
بلافاصله بعد از این انتشار این خبر، اتاق فکر پژوهشگاه (بخوانید ایران خودرو یی های مقیم پژوهشگاه) یعنی معاون فناوری و رییس روابط عمومی دست بکار می شوند و دیگر بار همایشی مفصل برگزار خواهند کرد و دستاوردهای دوره دکتر وکیلی را برای چندصدمین بار به نام کاتوزیان تبلیغ خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
همين الان باندي از ترك زبانان در پرديس بالادستي در حال ظهور هستند نياز ي هم نيست چقدر سابقه داشته باشي فقط بايد همزبان رييس پرديس و يا همشهري ايشان باشي البته اين آخري امتياز بيشتري داره!!!!
Iran, Islamic Republic of
به نظرم بهتره مسائل قاطي نشه. مسئله پرديس بالادستي با پژوهشگاه فرق داره. حداقل بعضي مسائل رعايت ميشه يعني نميتونن رعايت نكنن...
Iran, Islamic Republic of
آدرس مصوبه ذكر شده:
http://rc.majlis.ir/fa/law/show/790413
Iran, Islamic Republic of
هیچ کار خلاقانه و جدیدی در دوره کاتوزیان انجام نشده است، حتی شرکت های اقماری هم محصول نبوغ این عزیزان خودرویی نیست و دکتر همتی و تیم زیرمجموعه ایشان، بنیان آن را گذاشتند
غير ترك
Iran, Islamic Republic of
بالا دستي شده ...، البته يك غير ... هم در صدر هست كه معمولا هيچ كارست و براي رد گم كردن نگهش داشتن. سر در بالادستي بايد بنويسن"..."
عزت زياد
Iran, Islamic Republic of
رييس مهندسي نفت هيات علمي و استاد يار است ولي ليسانسش رياضيه.
Iran, Islamic Republic of
عصر نفت عزیز
با این مطالبی که درج میکنی، داری دستی دستی خودتو از پول رپرتاژ های سفارشی و هدایای سخاوتمندانه مدیران پژوهشگاه محروم میکنی و این شانس رو به رقبا میدی که از این الطاف برخوردار بشن
محمدی پور
Germany
1_قطعا اقای نا اشنا اگر شمااصل وریشه در پژوهشگاه داشته وحداقل شناختی از سوابق تاریخی در پژوهشگاه را هم داشتید تایید می کردید که در مدیریتهای قبلی برحسب نیازسازمانی با پختگی افراد انتخاب وجایگزین می شدند.چون در غیر این صورت بااین وضع موجود مواجه می شدیم.کافی با کمی نگاه مثبت به تغییرات دو ساله گذشته وضعیت اسف بار را مشاهده کنید.(تغییرات مداوم با سعی وخطا روی یک سمت برای سمت های حساس )
2_خداوکیلی گزارشی که روسای گوش بفرمان و... پردیس ها این روزها دررسانه ها ومجامع مطرح می کنندمربوط به چه سنواتی می باشد (تاریخچه قراداد های عموما مرتبط به سالهای 89تا92 بوده ونتایج ان مربوط به دوسال اخیرمی باشد)لذا اگر صداقتی وجود دارد بفرمایند که از سال 92 تا کنون چه حجم قراداد بسته شده است(منظورم تفافقنامه نیست)
3_تکلیف این شرکتهای دانش بنیان با این حجم تبلیغات چه شد.وبفرمایند که کدام دانش تجاری نشده پژوهشگاه باین فرایند تجار ی شد.
4_ایا با این حجم نیروی جوان ونخبه در این کشور وحتی در پژوهشگاه ضروری وشرعی است افرادبازنشسته با عملکرد ضعیف در پژوهشگاه تمدیدگردند.وبرای نیروهای موجود در سازمان چه برنامه ایی دارند
درنهایت این چند مورد وموارد دیگری موید این واقعیت است با این مدیریت این سازمان وضعی بدتر از گذشته داشته وکارکنان با دلسردی بیشتری هر روز رابدترازروز قبل سپری می کنند.انشالله وزیر محترم توجه بیشتری به این سرمایه ملی داشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
- عملكرد الان آقاي دكتر كاتوزيان نتيجه كف زدن هاي همين پژوهشگاهيان در سال اول بود.....
- جلسه براي نيروهاي قراردادي گرفت و قول حمايت و بهبود شرايط و .....داد
- جلسه براي خانم ها در روز زن گرفت و قول استفاده از آنها در سمت هاي مديريتي و ...... داد
- جلسه براي نيروهاي غير هيات علمي گرفت و قول احقاق حقوق آنها و ........ داد.
- جلسه براي ..............
اين نتيجه كف زدن هاي آن زمان است. حال حالا هنوز مانده است.
Iran, Islamic Republic of
يكي از وعده هاي كاتوزيان در اسفند 92:
پژوهشگاه نفت بهشت مدیران خانم‌ می‌شود!!!
مشعل نیوز: رئیس پژوهشگاه صنعت نفت از آمادگی این پژوهشگاه برای افزایش مشارکت بانوان در تصدی سمت‌های مدیریتی خبر داد.
http://www.mashalnews.ir/showpage.aspx?id=333792&template=print
(اكنون و بعد از دو سال مي توان قضاوت كرد، كاتوزيان در وعده انتصاب بانوان در سمت هاي مديريتي چقدر صداقت داشته است؟)
Iran, Islamic Republic of
مرحبا بر اين حافظه خوب
خاطرم هست بعضي ها كاتوزيان را در حد يك منجي براي پژوهشگاه مي ديدند كه البته گذران زمان نشان داد ما چقدر خوش خيال و زود باور بوديم
اي كاش همان دكتر ستاري يا دكتر عمادي در پژوهشگاه مي ماندند
Iran, Islamic Republic of
سال هاي طولاني حاكميت باندهاي سلطه جو و مستبد در پژوهشگاه، متاسفانه مجالي براي تربيت مديران جوان ، با انگيزه و مستعد پژوهشگاهي باقي نگذاشت
آقاي كاتوزيان هم اگر چه در ابتدا نويد خوبي داد و باندهاي فاميلي و موروثي و ملوك الطوايفي ده - پانزده ساله را در هم شكست ، اما در ادامه با ورود بي حد و حصر مدير از خارج از پژوهشگاه و افراط در انتصابات، پژوهشگاه را از حالت تعادل و آرامش خارج ساخت
استفاده از مديران مرضي الطرفين و بومي، عزل مديران سياسي و سفارشي و تحميلي ، كوتاه ترين راه براي آرام سازي اوضاع نابسامان پژوهشگاه است
فردی نگران
Germany
درجلسه خداحافظی اقای مهندس هندی ایشان مطلبی رامطرح نمودند که تعداد قابل توجهی از همکاران درپژوهشگاه (حدود400نفر)بیش از 30سال باتلاش وهمدلی وباغیرت ودلسوزی پژوهشگاه ازیک مجموعه باامکانات محدود به بزرگترین مجموعه پژوهشی کشور تبدیل نمودند.قطعا این حرکت جمعی در پژوهشگاه افرادرا برحسب روحیه شخصی ونوع کار تقسیم بندی نموده ولی همه با همدلی درجهت رشد سازمان تلاش دلسوزانه (دلسوزانه نه مستبد و....)نمودند.لذا بهتراست از کلماتی همانند باند وگروه اجتناب گردد.(زیرا بکاری این کلمات شایسته محیطی باافراد فریخته نبوده وصرفا لایق خوداقایانی است که بااین ابزار غیراخلاقی......).اگر به ترکیب دوستانی که برکنار شده توجه فرمایید به جهت بافت سیاسی وسلایق کاری اختلاف داشته ولی به جهت رشد پژوهشگاه درکنارهم تلاش نمودند.دوست عزیز باید بپذیریم که ترکیب مدیران جدید ومدیریت ارشد سازمان به دلایل مختلف موفق نبوده وقطعا باتغییر مدیریت ارشد وبکارگیری افراد دلسوز ولایق درلایه های مدیریتی میانی(که کار اول واخرشان پژوهشگاه باشد!!)می توان وضعیت موجود رابهبودداد.خداوند اخر وعاقبت همگی ماراختم بخیرکند
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از نگاه منطقی و مثبت جنابعالی، یقینا با تغییر مدیریت ارشد و معاونین غیر پژوهشگاهی هنوز هم می توان به آینده پژوهشگاه امیدوار بود
آقای مهندس هندی هم خوشبختانه سفیر و حامی پژوهشگاه در شرکت نفت هستند و به خواست خدا بر عزتشان افزوده شده است
Iran, Islamic Republic of
بنده همان موقع هم کف نزدم و به دوستان متاثر از سخنان شیوای آقای کاتوزیان هم عرض کردم آقای کاتوزیان اساسا انقدر اختیار ندارد که تغییر ات گسترده و عمیق ایجاد کند و وعده های ... ایشان محقق نخواهد شد
Romania
ضمن احترام به آقای ایجازی که مسوولیت معاونت برنامه ریزی را پذیرفتند. باید عرض کنم. در ادبیات مدیریت ، افرادی سمت برنامه ریزی را در سازمانها و شرکتهای میپذیرند که لااقل یکی دو دهه در آن سازمان کار کرده باشند و کاملا با سازمان آشنا شده باشند تا بتوانند برای سازمان برنامه بدهند. ایشان که چند سال در پتروشیمی و در سمت های غیر مرتبط فعالیت داشته اند. چگونه میتوانند برای پژوهشگاه برنامه ریزی داشته باشند. لازم است مخاطبین محترم بدانند که شرکت فناوری پتروشیمی که آقایان ایجازی و حجار از آنجا تشریف آورده اند به اندازه یکی از پژوهشکده های پژوهشگاه است. تصور بفرمایید که پژوهشگاه شامل 12 پژوهشکده است. به عبارت دیگر فناوری پتروشیمی یک دوازدهم پژوهشگاه است
علیرضا
United States
باسلام. آقای دکتر کاتوزیان انسان فرهیخته ای هستند، اما کارها را به بادمجان دور قابچینهای ضعیفی واگذار کرده اند که پژوهشگاه را به گردونه ای تبدیل کرده اند که هر روز یک نفر منجمله خود همین افراد شتابدهنده گردونه، از آن خارج میشوند. البته سیاست سیستم در همین راستاست که این مایه تاسف است، وگرنه اکثر پرسنل پژوهشگاه شایستگی های خود را در خارج از سیستم هم نشان داده اند.
Iran, Islamic Republic of
جناب عليرضا
خود همين آقاي كاتوزيان باعث رشد اين آدم هاي ....اگر ايشون واقعا حسن نيت داشت، همه پژوهشگاه رو به آقاي حسيني نمي سپرد و تو دهن افرادي مي زد كه براش اطلاعات نادرست مي بردند
بالادستی
Iran, Islamic Republic of
آقای کاتوزیان قرار بود با سیستم فامیل بازی مبارزه کنی، نصف شهر دامغان در مهندسی نفت مشغول به کار هستند. وعده دوم استفاده از افراد جدید در پست مدیریت بود، متاسفانه همه افرادی که در نظر سنجی 360 شما کمترین امتیازها را گرفتند الان سمتهاشان بالاتر رفت. در بالادستی اینچنین شد
Iran, Islamic Republic of
نصف دامغان و نصف شاهرود و نصف اراك .......................: )
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آقای دکتر کاتوزیان مدیریت بسیار ضعیفی در این مدت از خود نشان دادند. ایشان حتی الفبای مدیریت را نیز نمی دانند و این موضوع از انتخاب معاونان ایشان به خوبی هویدا است. ایشان افرادی را به ریاست پردیسها منصوب نموده اند که ...رییس هستند. متاسفانه پژوهشگاه به دست معاونان نا آشنا به کار و مدیران پردیس سپرده شده است که به جز ...کاری دیگر از دستشان بر نمی آید. البته بنده قبول دارم که مدیران قبلی پژوهشگاه نیز کار شاقی نکردند ولی آقای کاتوزیان واقعا روی همه مدیران قبلی را سفید کردند. ایشان به درد مدیریت اجرایی نمیخورند و بهتر است پستهایی به ایشان سپرده شود که نیاز به شعار و شو آف دارد چرا که ایشان در این زمینه بسیار متبحر هستند.
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
چقدر بی انصافین مگه این آقایانی که از بدنه نفت و رییس پردیسها هستند چه گلی زدند که معاونین غیر نفتی کاتوزیان بزنند همه این حرفها هم بخاطر کسایی هستند که از کار برکنار شدند و همش دعا میکنند تا کاتوزیان عزل ودوباره خودشان بر تخت ... بنشینند .زهی خیال باطل
Iran, Islamic Republic of
بی انصاف کسانی هستند که پژوهشگاه را وجه المصالحه بده بستان ها و زد و بندهای سیاسی و یارگیری خود قرار دادند و افرادی را بر مسند مدیریت این سازمان وزین قرار دادند که نه نسبتی با پژوهش دارند، نه با الزامات کار اجرایی آشنایی دارند، نه در قد و قواره آن هستند
با نهایت احترام به جناب کاتوزیان و حسینی بعید می دانم حتی پژوهشگاه های کوچک زیر نظر وزارت علوم هم حاضر باشند تا ایشان را به عنوان رییس بپذیرند
حتی اگر بپذیریم مدیران قبلی هم کار شاقی نکردند، حداقل اینقدر صادق بودند که با تبلیغات و مصاحبه، کم کاری خود را توجیه نمی کردند
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اولا حق هر مدیری است که تیم کاری اش را مطابق برنامه کاری خودش بچیند. تا افراد بر اساس برنامه او جلو بروند. ولی حضرت عباسی برنامه آقای کاتوزیان در این سی ماهی که بر کرسی ریاست تکیه زده است چه بوده است؟ تا افراد بر اساس آن برنامه حرکت کنند.دوما با فرض اینکه در معاونت برنامه ریزی آقای عباسعلی قدیریان دارای عملکرد مثبتی نبود. ایشان آقای توسلی مهر را که از دوستان خودش بود را جایگزین کرد. چرا پس از چند ماه عوض کرد و خانم عاکفیان را آورد . خوب چرا دوباره خانم عاکفیان را برداشت و آقای ایجازی را گذاشت؟؟؟؟ یا در معاونت پشتیبانی، همین اتفاق تکرار شد. و بعد از آقای وهابی، بترتیب آقایان حاج نایبی، محبی، خضرایی و نهایتا حجار بر این سمت تکیه زدند. واقعا این دو معاونت کلیدی باید در طی سی ماه 9 نفر جابجا شوند؟؟؟ این همه شوک به سازمان یعنی چی؟ آقای حاج نایبی چرا رفت؟ آقای خضرایی چرا عوض شد؟؟ فقط معاونت فناوری در این ایام یک بار تغییر داشته است. و آقای مهندس حسینی پابرجا مانده است. که آن هم گفته میشود چون ... آقای کاتوزیان است باقیمانده است. این بنده خدا(آقای مهندس حسینی) در این ایام به اندازه ای که ماموریت ... بوده است در اداره حضور نداشته است!!!!!! والله
حرف حساب
اقاجان انصاف هم خوب چیزیست.ضعیف ترین روسای پژوهشگاه درپردیس انژری ومحیط واحد ارتباط باصنعت وامور اداری و... بوده ومتاسفانه به جهت وابستگی به ..ونگرانی مدیریت از برخورد با این جمع برکنار نشده اندوازطرفی شرایط نابسامانی در کنار مدیریت ضعیف برای پژوهشگاه رقم زدند.ضمنا اقای منتصب به این اقایان بفرمایید که در زمان دوستان برکنار شده وضع درامد وهزینه وارتباطات با صنعت وایجادکار وپروژه ایا بهتر نبود.ایا در زمان ان دوستان شرایط کار ونیروی انسانی در پژوهشگاه رها بود.ایازمان ان دوستان روسا بیشتر وقت خود را در خارج پژوهشگاه سپری می کردند(تدریس و....) و.....
اقا عزیز قطعا شما هم ااز جمله افراد ی هستید که .....اطمینان می دهم که شرایط با تجربه ای که از گذشته دارم به لطف خداوند برای پژوهشگاه رقم خواهد خورد.
Special Core- غیر هیئت علمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
بالا دستی دست کسانی است که تا منافع خودشان (اضافه کاری) تامین باشد دیگه چیزی براشون مهم نیست. رییس پردیس شده ... نه دکتر کمالی. ایشان تو تمام مسایل فنی و غیر فنی صاحب نظرن. جانشین پردیس هم که کارش شده تقسیم اضافه کاری بین هیئت رییسه. صد رحمت به زمان مهندس هندی که حداقل جنم ابراز نظر جلو رئیس پژوهشگاه رو داشت. دکتر کاتوزیان هر کی که مخالفش بود رو حذف کرد.
Iran, Islamic Republic of
دکتر کاتوزیان با حذف و عزل مخالفانش به وضوح نشان داد که هیچ انتقادی را تحمل نمی کند و همه باید بله قربان گو باشند _چقدر آزاردهنده است برای یک مرکز پژوهشی این سبک مدیریت قدیمی و قرون وسطایی
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
بابا ما هر که از پژوهشگاه میره برامون خوبه بابا آقای هندی که خودش را علامه می دونست تو هر موردی ریز و درشت فنی و غیر فنی نظر خدش را مستبدانه اعمال میکرد
Iran, Islamic Republic of
پس خدا رو شكر كه آقاي هندي رفت و ديگه خبري از استبداد تو پژوهشگاه نيست!
همه از مشاركت و خرد جمعي استفاده مي كنند و يك تيم چهار - پنج نفره براي 1700 نفر تصميم نمي گيرن!
شاغلین بیرون پایین دستی
Iran, Islamic Republic of
آقای کاتوزیان چرا افرادی را که بیرون شرکت دارند و کارهای پژوهشگاه را می برند اقدامی نمی کنید
Iran, Islamic Republic of
خدایا تو دانای پیدا و پنهانی، پس به حرمت نامت از صداقت و نفاق پرده بردار تا قلبهایمان به نور هدایت روشن گردد.
Iran, Islamic Republic of
نام كاتوزيان با انتصاب و ابهام گره خورده است
حدود 60 سال از تاسيس پژوهشگاه مي گذرد و ما به جاي افتخار به بزرگترين سازمان پژوهشي كشور ، اعتبار ، عظمت و قدمتش را در آتش سوء مديريت و تفرقه مي سوزانيم
Iran, Islamic Republic of
آیا شده تاکنون یک رییس بیاد پژوهشگاه و جماعتی براش شب نامه وروزنامه و .... پخش نکنند
فکر کردید چرا هر رییسی از پژوهشگاه میره خودش دشمن پژوهشگاه میشه
دکتر وکیلی این همه برای پژوهشگاه زحمت کشید و محلی که الان توش کار میکنیم مدیون ایشان هستیم هیچ فکر کردید چرا ایشان میگه اگه کلاهم تو پژوهشگاه بیفته حاضر نیستم بیام ورش دارم
دکتر ستاری در باره ما چی میگه
دوستان آیا فکر نمیکنید اینقدر نباید خودزنی بکنیم و ملعبه دست دیگران قرار نگیریم
به امید آن روز
Moldova, Republic of
ایا منظور شما دوست عزیز ازاقایانی است که به هرقیمتی وحتی ازدست دادن عزت نفس خود(به قیمت تمدیدزمان بازنشستگی وماندن روی سمت های حساس )در هرمدیریت تلاش برحذف وخراب کردن نیروهای کارامد نموده وبقای خود را در رفتن افراد می بینند.وکافی است حضور وغیاب وعملکرد این اقایان مورد توجه قرارگیرد.وهر روز به شگلی (مدیریت حضور افراد درسالن ها ونحوه کف زدن وشیرینی پخش کردن انان باحذف فردی درسازمان وبه ظاهر هماهنگ بودن با سیاست کذاری با مدیریت جدید و...)فعال بوده و جالب است اخیرا اقای وکیلی با شناختی که ازاقایان داشته نیز به انان وقت ملاقات تخصیص نمی دهد.بهرحال دوست گرامی تا تعیین تکلیف این اقایان که هرروز موج سواری می نمایند بایدشاید امدن مدیران ضعیفی همانند اقای کاتوزیان وقرار گرفتن افراد ناکارامد(به جهت عدم تخصیص وقت کافی در سازمان وبدنبال....)در سمت کلیدی سازمان باشیم.(تغییرات مداوم در سمت های سازمانی موید این موضوع می باشد)
Iran, Islamic Republic of
رفتار سازمانی پژوهشگاهیان نسبت به حالت مطلوب فاصله زیادی دارد که به درستی اشاره فرمودید و به اعتبار و آبروی سازمان ما لطمه زده است ولی خود آقای کاتوزیان و همراهانش هم با اقدامات احساسی و شتابزده و نادرست، بنزین بر روی آتش ریختند و اوضاع را بدتر از قبل کردند
فقط تصور کنید آقای دکتر وکیلی ناگهان همه مدیران بهینه سازی را تعویض کرده و دوستان خود را به کار گیرد، آیا واقعا شوک به سیستم وارد نمیشه و همه چی بهم نمیریزه؟ انگیزه ها تضعیف نمیشه؟ تصویر یه سازمان آشفته و بی ثبات به اذهان متبادر نمیشه؟
Germany
با سلام
لطفا در خصوص سالن همایش های بین المللي پژوهشگاه هم گزارشی تهیه فرمایید
علیرغم اینکه این سالن های منحصر به فرد و ممتاز با بودجه وزارت نفت ساخته شده و سالانه گردش مالی و درآمد قابل توجهی دارند، اما متاسفانه مدیریت آن به یک ایران خودرویی مامور سپرده شده است که جای تامل جدی برای نهادهای نظارتی نفت و رسانه‌های حقیقت جو دارد
با تشکر و آرزوی توفیق
Iran, Islamic Republic of
اجازه ميخواهم حرفم را با حكايتي شروع كنم. روزي شيخي در صحرا گذر ميكرد. بچه اي را گريان در زيردرختي ديد. از او علت را جويا شد. بچه گفت همه دوستان من به بالاي درخت رفته اند. ليك من نتوانستم. شيخ گفت گريه نكن . من كمكت ميكنم تا تو هم به بالاي درخت بروي. بچه گفت يا شيخ من از ارتفاع حراس دارم. كاري كن تا دوستانم را از درخت پايين بياوري. اين حكايت مشاورين آقاي كاتوزيان است . كه ضعيف ترين افراد(مشابه بچه زير درخت) مشاوره هاي غلط را به ايشان دادند و افراد كاردان و چابك را از درخت پايين كشيدند ولي خودشان هنوز بر مسند رياست تكيه زده اند. و جالبتر اينكه آقاي كاتوزيان در اين دو سال و نيم مديريت، هنوز به ضعف اين دوستان پي نبرده است!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
البته اینهایی که از درخت پایین کشیده شدند خیلی هم بلند قد و چابک نبودند
به هر حال هر مدیری که میاد قرار نیست حتما با مدیران قبلی کارکنند
زیاد سیاسی با این قضیه برخورد نکنیم
Romania
این افراد بلندقد وچاپکی که حضرتعالی معتقد به انان هستید عموما مدرس وهیئت علمی دانشگاه ازاد ویا شاغل در مجموعه های بیرونی بوده وقرار بووده باانتصاب وجایگزینی انان روی سمت های کلیدی سازمان رامتحول نمایند.کافی است مروری به سوابق علمی انان داشته باشید وببینید که چند درصد از سوابق مرتبط به فعالیتهادر پژوهشگاه است.واورده انان در پژوهشگاه بعد از انتصاب چه بوده است؟ لطفا چند نفر از افراد چاپک وبلندقدی که انتصاب یافته وصرفا تمام قد در جهت منافع سازمان حرکت می کنند را نام ببرید!
Germany
مواردی از متحول کردن سازمان : (طبق وعده های کاتوزیان) :
تحقق کامل چرخش نخبگان
اصلاح و بهینه سازی سیستم
رعایت کرامت انسانی
تسریع و تسهیل تجاری سازی از طریق شرکتهای دانش بنیان
تعدیل اضافه کاری ها
عقد صدها توافقنامه
ارزیابی 360 درجه
استقرار سیستم آراستگی سازمانی
استقرار نظام مدیریت دانش
پرهیز از اقدامات نمایشی و شوآف
دامغان
Iran, Islamic Republic of
آقای کاتوزیان ... به پژوهشگاه رفت، شما کدام یک از قولهایی که در جلسات به پرسنل دادی را اجرا کردی، قول دادی با باند بازی مبارزه کنی قول دادی 360 را اجرا کنی کمترین امتیازها در پستهای بالاتر نشستن، قول دادی کرامت انسانها را حفظ کنی ولی کرامت همه رفت زیر سوال، قول دادی اضافه کاری پرسنل را به حق بدی همه را دادی به ،.....
رتبه اول 360 برای رتبه آخر
Iran, Islamic Republic of
از سیستمی که کمترین امتیاز 360 ارتقای مرتبه بگیرد و جانشین بالادستی شود چه انتظاراتی دارید، جالب آنجاست که این موضوع را همه میدانند ولی طرف به روی خود نمی آورد.
مغزه هاي بي مغز-قراردادي مظلوم
Iran, Islamic Republic of
سلام به همكاران عزيز. يكي به داد اين قراردادي ها نميرسه. اينقدر تو سرمون زدن كه از ترس كم كردن اضافه كاري نميتونيم حرفي بزنيم. در ضمن آقاي كاتوزيان تو پرديس بالادستي فقط مهندس هندي رو عوض كردن. بقيه همون افراد سابقن. مخصوصا تو پژوهشكده ... كه ظلم و زور و جفا داد ميكنه. چون ما با سفارش آقايون اومديم اينجا نميتونيم نق بزنيم. يكي به داد ما برسه. مهندسي نفت نياز به خونه تكاني اساسي داره. دكتر ... هم كه سرشو كرده زير برف. مث دوره اسبق رياستش. نميدونم كجاي دنيا ي نفرو دوبار رئيس ي جا ميكنن. آقاي كاتوزيان درياب
سيال قراردادي مظلوم
Iran, Islamic Republic of
واقعا گل گفتي. اين مشكلو ما قراردادي هاي سيالات هم داريم.رئيسمون فقط اضافه كاري خودش براش مهمه. شب و روز كارمون شده خوابيدن تو پزوهشگاه. كار نداريم ولي مجبوريم شبا بمونيم كه اضافه كاري بهمون بدن. دكتر كاتوزيان كجايي پس. به دادمون برس
قراردادي ديگر باش
Iran, Islamic Republic of
اقاي مظلوم ومحترم سيالاتي كه خودت اقرار مي كني كه كار نداري و بيخودي در پژوهشگاه مي ماني و توقع 120 ساعت اضافه كاري را داري.مرد مومن اضافه كاري براي كار اضافه است كه براي سازمان انجام بدهي و نه اينكه اضافه خوابي؟ثاتيا زماني كه از وزارتخانه به همه مديريت ها بخشنامه ميشود كه بعلت مشكلات مالي شركت نفت 20 درصد از اضافه كاري ها كم بشود ديگر اقاي كاتوزيان يا رييس پرديس ها چكار مي تواند بكند؟ايا اين درست تر است يا اينكه تعديل نيرو بكنند؟كمي هم انصاف داشته باشيد
Germany
دوست عزیز! بیشترین آمار بیکاری و خواب متعلق به افرادی است که با.... همین آقايون مدعی سر کار اومدن
و به دلیل پشت گرمی هر ماه اضافه کاری کامل و بهترین مزایا رو دریافت می کنند
کنند
مشکلات مالی و بخشنامه وزارتخانه هم فقط دستاویزی برای کاهش اضافه کاری اشخاص بدون پارتی است، وگرنه ببین کسایی رو که با جناب کاتوزیان و حسینی اومدن چقدر از ما بهترون هستند و از همه مواهب برخوردار میشن
پی وی تی
Iran, Islamic Republic of
رفیق خراب کردی تو اگر ادم خوبی بودی چرا کار نداشتی تو اداره موندی پس .....
قراردادی
Iran, Islamic Republic of
اضافه کاری ما نیرو های قراردادی خیلی کمه در علوم زمین ظلم بیداد می کنه
Iran, Islamic Republic of
بابا شما هم دلتون خوشه . مشكل اصلي خود كاتوزيان است كه اين افراد رو گذاشته و از اون‌ها دفاع مي‌كنه ،‌ چون دارن بي چون و چرا نظرات كاتوزيان رو اجرا مي‌كنن. فقط هم در بالادستي نيست در پايين‌دستي ، انرژي و ستاد هم همين خبره.
قراردادی
Iran, Islamic Republic of
بابا انصافت کجاست دم دکتر کاتوزیان گرم که به ما پاداش هم می دهد اضافه کاری هم که ماشااله و ضع قراردادی ها که انصافا خوبه
Iran, Islamic Republic of
واي به روزي كه نهان ها آشكار شود...
خسته نباشي مهندس .....عزيز با اين كامنت هاي سفارشي كه بي مزد و منت براي آقاي كاتوزيان مي نويسي...
باورت مي شه ايشان حتي براي شما هم احترامي قائل نيست
Iran, Islamic Republic of
http://www.magiran.com/npview.asp?ID=3169816
آقای کاتوزیان در این مصاحبه با روزنامه شرق در خرداد 94 به صراحت اعلام کردند که هیچ علاقه و اشتیاقی به کار کردن در مجموعه های دولتی ندارم و صرفا به دلیل اصرار برخی دوستان مدیریت پژوهشگاه را قبول کردم!!
اگر هم میدانستم پژوهشگاه اینطوری است، حتما با اختیارات و پیش بینی بیشتری می پذیرفتم!
بعد دقیقا چند ماه بعد خبر تمدید دو ساله ماموریت ایشان به پژوهشگاه با ذوق زدگی و تبلیغات پرحجم اطلاع رسانی شد
قضاوت این تناقض ها با خودتان!
انصاف در قضاوت
Iran, Islamic Republic of
از بیست سال گذشته تاکنون هیج آذری در ستاد پردیس جذب نگردیده و تمامی افراد بیش از بیست سال سابقه دارند درو غگویی و تهمت حدی دارد الان چندین سال است که جذب در بالادستی به صورت رسمی و قرارداد مستقیم نداریم و آمار قرادادکار معین اگر از طرف پردیس اعلام گردد گویای این مطلب است که دامغان شاهرود اراک و ترک دروغ بوده فقط در جهت ایجاد فضای متشنج است که از اب گل الود ماهی بگیرند اضافه کاری بالا با کارنکردن و امتیاز و امتیاز و ....
عدالت خواه
Iran, Islamic Republic of
قطعا امروز آقای دکتر کاتوزیان شناخت کامل از پژوهشگاه دارند ودروغ و تهمت و شایعه پراکنی دیگر جایگاهی ندارد باید بیکاران و فرصت طلبان بساطتشان را جمع کنند و دنبال کار واقعی بروند و تن به کار بدهند
Romania
جناب عدالت خواه
چه کسی باید تن به کار بدهد؟
ما یا شما؟
شما فکر میکنید در این 55 سال هیچکس کار نمیکرد، و آن آزمایشگاه کوچک دهه 30 به یکباره و با آمدن دکتر کاتوزیان و جنابعالی به این عظمت شد؟
آیا نسل های مختلف پژوهشگاهی هیچ کار مثبتی نکردند؟ همه دنبال باندبازی و حاشیه سازی و تنبلی بودند؟
همه منتظر دستور و مدیریت کاتوزیان بودند تا به خود بیایند؟
از لحن عصبانی و وهن آمیز تان پیداست که پژوهشگاهی و نفتی نیستید
فرمودید :کاتوزیان شناخت کامل از پژوهشگاه دارد (احتمالا با همین شناخت رکورد انتصابات را در تاریخ جابجا کرد)
فرمودید بیکاران بساطشان را جمع کنند (خود نیروهای معتمد کاتوزیان چقدر کارآمدی برای ما داشتند؟)
فرمودید شایعه پراکنی دیگر جایگاهی ندارد (چه کسی پشت تریبون با نطق های سیاسی و جناحی نامربوط ، مرکز پژوهشی را وارد حاشیه کرد؟)
و در آخر این طرز حرف زدن (بساطتان را جمع کنید و تن به کار دهید)، بیشتر لایق مجموعه های کارگری و تولید انبوه صنعتی نظیر ایران خودرو است تا مرکزی پژوهشی و توسعه تکنولوژی
قراردادی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
من یه قراردادی با 11 سال سابقه در پژوهشگاه، تقریبا همه کامنتها رو خوندم، هر مدیری یه سری نواقص و یه سری کار ارزشمندی داره آقای کاتوزیان چند کار خوب داشتن 1- باند و باند بازی که در زمان دکتر حدادی اصل به اوج رسیده بود و بر پژوهشگاه سایه افکنده بود تقریبا از بین برده 2- انتساب روسای سه پردیس واقعا درست و عالی بود 3- تقریبا کمتر در مدیریت ایشان به قراردادی ها ظلم میشه ولی برای ما هیچ کاری نکرده 4- انتساب جانشین و معاون فناوری یعنی آقای حسینی عالی بود چون ایشان خیلی آدم باهوشی هستن.
حالا معایب: 1- انتسابات دیگر اصلا درست نبود بخصوص آقای خضرایی و ایجازی و کنترل پروژه 2- نمی دانم این 50 درصد سود پروژه سهم مدیریت رو بعد از دوسال همه را یا به جیب خودش زده یا به معاونین لوپ لوپی داده معمولا 50 درصد سهم مدیریت در سال حداقل 2 بار به همه می دادن.
در مورد کلیات پژوهشگاه واقعا دوستان بجزء سود پروژه که اکثرا کپی و پیست هست و فقط به دوستان رسمی تعلق میگیره و ساعت پروژه و مقاله کزایی دادن با داده های پروژه و ساعت بزنن و نهار بخورن و هیئت علمی هاشونو ارتقاء بدن هیچ کار دیگه ندارن بهترین حقوق میگیرن اضافه کاری 120 ساعت هم باید بگیرن و طلبکار هم هستن بابا مفت خوری میکنید حداقل بشینید سرتون را بیندازید پایین بخورد.
نکته اینکه همان کپی و پیست را نیروی قرارداد کار معین و پیمانکاری انجام میدن و تر و خشک کردنشان رو هم ما قرارداد مستقیم باید انجام بدیم در غیر اینصورت سرمان رو می برن.
مدیر سایت لطفا در مورد وضعیت نیروی قراردادی مطالب بنویس و خودتون را به این آدامهای مفت خور و باندباز باخته نفروش. این کامنت ما رو هم چاپ نمائید.
نفتی
Germany
با سلام خدمت قراردادی عزیز.
قرار بر گفتن معابب و مزایای دکتر کاتوزیان بود. اما مث اینکه شما دل پری از اعضای هییت علمی داشتید. در ابتدا لازم به ذمر است که این نخوه بیان و گفتن مفت خوری در حد و شایسته و شخصیت یک فرد تحصیلکرده نیست. در ضمن لازم است بدانید که حضور شما به حضور فکری و علمی همین افراد رسمی و علی الخصوص هییت علمی بستگی دارد. اکثریت این افراد و البته نه تماما با رفتن از پژوهشگاه در بهترین شرکت های خصوصی با بعترین مزایا توانایی جذب دارند. پس بهتر است در حد توان و ظرفیت کاری پ علمی خود اظهار نظر فرمایید. درخت تو گر بار دانش بگیرد به زیر اوری چرخ نیلوفری را.
كارمند پژوهشگاه با 30 سال سابقه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بعضي از همكاران پژوهشگاه، قضاوت هاي غير عادلانه، احساسي و بعضاً مغرضانه در خصوص مسئولين بالاخص رئيس آن دارند و با تفسيرهاي نادرست و سطحي ايجاد بدبيني نموده و آسيب هاي زيادي را به سازمان و در كل به كشور وارد مي كنند. روساي قبلي و فعلي پژوهشگاه عموماً از افراد دلسوز، متعهد به نظام جمهوري اسلامي بوده و هركدام در جايگاه و در توانايي خود خدمات شايسته اي را براي پژوهشگاه داشته اند. رياست فعلي پژوهشگاه از جمله مديران پاكدست، فرهيخته و قانون گرا و مردم دار است كه تمام وقت خود را وقف پژوهشگاه نموده و با دلسوزي درصدد حل مشكلات پژوهشگاه اعم از داخلي و بيروني بوده اند. رسالت عصر نفت در ارزيابي و يا انتقاد از يك مركز تحقيقاتي نيست زيرا كه گزارش هيات امنا (تنها مرجع ذيصلاح و معتمد وزارت نفت) مبني بر عملكرد بسيار خوب پژوهشگاه در دوران رياست دكتر كاتوزيان چند وقت پيش در سايت داخلي پژوهشگاه منعكس گرديد. جاي تعجب است عصر نفت بجاي انعكاس دستاوردهاي پژوهشگاه كه بزرگترين مركز تحقيقات نفت خاورميانه است بطور غير حرفه اي محفلي براي تضعيف اين جايگاه بزرگ و وسيله اي براي پيشبرد اهداف افراد خاص و يا غير مطلع از امورات داخلي پژوهشگاه شده است. قضاوت عجولانه و غير واقع بينانه و بعضاً تحريك افراد احساسي و زود باور آب به آسياب دشمن بردن است و در هيچ كجاي دنيا اين نوع روش دخالت در امور سازمان هاي دولتي سابقه نداشته و بشدت به ضرر منافع مالي يك كشور محسوب مي شود.
همكار درد آشنا
Iran, Islamic Republic of
بنام يزدان پاك
دوستان و همكاران گرامي با عرض تبريك ولادت حضرت مهدي موعود(ع) و سلام خدمت عزيزان، ميخواستم يادآوري كنم كه ما بر شاخه درختي نشسته و بن آنرا از بيخ ميزنيم غافل از اينكه اولين نفراتي كه فدا و فنا خواهند شد خود ما هستيم. آيا فكر نمي كنيد كه زيبنده يك جمع فرهيخته نيست كه هر پستي كه با اهداف تخريبي گذاشته ميشود عكس العمل هاي ناروا و غير مرتبط و احساسي، ناثواب و نابخردانه است كه در نهايت زمينه را براي دخالت هاي افراد مغرض فراهم و دروازه حصار حصين و مامن خانوادگي و خصوصي (پژوهشگاه/محيط خانوادگي ) را براي حمله هاي ناجوانمردانه فراهم نماييم بديهي است با توجه به نظام حاكم دولتي بر پژوهشگاه نمي توان انتظارات سازمانهاي غير دولتي را از مسئولين امر داشته باشيم لذا طبيعي است كه با بعضي كمبودها با توجه به محدويت هاي اعمال شده در اثر سياستهاي تحريمي كه هنوز اثرات مخرب آن زدوده نشده مواجه باشيم پس من بعنوان يكي از خادمان و دوستداران شما استدعا دارم كه منطقي با مسائل برخورد كنيم و چه بهتر خواهد بود كه مشكلات را در داخل پژوهشگاه حل و بر معضلات فايق آييم. در خاتمه ميخواهم خوب بيانديشيم و دست آورد اظهار نظرات سري اول خودزني را در نفت نيوز ارزيابي نماييم!!!
Iraq
لطفابرادر تماشاچی بفرمایید ایا در زمان جنگ ودر سخت ترین شرایط ایا پژوهشگاه را به این شگل دیده بودید.مگر همین افرادفریخته با نگرشهای مختلف مدیران وقت سازمان را درحد توان زنده نگه نداشته اند وحتی تغییرات سازمانی اینقدر سازمان را دچار چالش وسستی ننمود.اقایان تصمیم به متلاشی کردن پژوهشگاه را داشته ودارند ومتاسفانه با اوردن
این اقایان نیز تاحدودی به مقاصد ... خود دستیابی یافته اند. قطعا با وجود افراد فریخته ومتعقد ودلسوز پژوهشگاه مجددا (نه افراد ...)به مسیر اصلی خود باز خواهد گشت.ومدیریت ارشدونادوستان .... بدانند که برخی تغییرات بیجا در سازمان درعزم بلند مدت سازمان خللی ایجاد نخواهد کرد وبارفتن این اقایان روسیاهی می ماند برای این نادوستان ...