۰
مهدوی ابهری تبیین کرد:

توصیه پتروشیمی ها به دولت

میز نفت - دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با انتقاد از دولت گفت که باید تصمیمات انقلابی گرفت.
صنعت پتروشیمی | میز نفت
صنعت پتروشیمی | میز نفت
به گزارش میز نفت، احمد مهدوی‌ابهری روز یکشنبه، ۱۹ فروردین‌ماه در نشست مدیران ارشد صنعت پتروشیمی به‌منظور تحقق جهش تولید با مشارکت مردم که از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، اظهار کرد: برای افزایش تولید در کشور باید تصمیم‌های انقلابی و با جرأت گرفته شود زیرا فرصت کم است.

وی با اشاره به اهمیت تولید افزود: راهی جز تولید برای رشد اقتصادی قابل قبول نداریم، این تولید است که اشتغال و توسعه در دیگر صنایع و مسائل را به‌دنبال خود می‌کشد.

نیاز به سرمایه گذاری مردم


دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ادامه داد: بر اساس شعار سال، ورود توان و سرمایه مردم به عرصه تولید نیاز به زیرساخت دارد و باید امنیت اقتصادی برای مشارکت مردم در نظر گرفته شود.

مهدوی‌ابهری با بیان اینکه تولید باید سودآور باشد، گفت: دولتمردان باید با درک این موضوع برای افزایش تولید به تعهدهای خود عمل کنند.

وی پیشنهاد داد شرکت ملی صنایع پتروشیمی بسته توسعه‌ای صنعت پتروشیمی را که مورد توافق شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌عنوان حاکمیت این صنعت و بخش خصوصی است آماده کند که شامل برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت باشد.

جزئیات نشست در شرکت ملی صنایع پتروشیمی


نشست مدیران ارشد صنعت پتروشیمی  به‌منظور تحقق شعار سال؛ «جهش تولید با مشارکت مردم» با حضور مرتضی شاهمیرزایی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیران عامل هلدینگ‌های پتروشیمی، مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی و مدیران ارشد این صنعت از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، در این نشست برنامه‌ها و دغدغه شرکت‌ها برای تحقق شعار سال مطرح و بررسی شد.
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۸
کد مطلب: 37488
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *